Terug

Communicatie rond betaling

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

L. B.

Naar: Klarna

17/10/2025

Beste, Ik heb al enkele keren iets besteld waarvan ik als betaalwijze Klarna Pay Later gebruik. Omdat dit mogelijks om verschillende bestellingen gaat, bekijk ik steeds via de app of er nog een openstaande schuld is die ik moet betalen. In het verleden ontving ik plotseling een mail van een incassobureau met bijkomende kost door een openstaande betaling, echter gaf de app aan dat ik geen openstaande schulden had. Deze rekening diende werkelijk nog betaald te worden maar ik had hier geen enkel idee van en trachtte in gesprek te gaan om de bijkomende kosten kwijt te schelden gezien de communicatiefout in hun systeem. Helaas, verwijzen Klarna en het incassobureau naar elkaar. Vandaag ontvang ik opnieuw twee mails van een incassobureau omtrent bestellingen uit de zomer. Eén artikel dat ik effectief aankocht en één artikel dat ik retourneerde maar waarvan de verzendkosten nog betaald moesten worden. Ik was niet op de hoogte van deze openstaande schuld en opnieuw zijn er bijkomende kosten. Ook opnieuw geeft mijn app aan dat ik geen openstaande schulden heb! De klantendienst van Klarna biedt opnieuw geen hulp aan. Ik wens een klacht in te dienen jegens de transparantie in communicatie hierrond en het vervolgen van klanten naar aanleiding van een eigen interne herhaaldelijke procedurefout.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform