Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Problemen met terugbetaling
Beste, op 12/04 nam ik contact op via een contactdormulier op de site van jd sports ivm mijn bestelling die ik niet ontvangen heb. Hierop werd niet gereageerd waardoor ik hun nogmaals heb gecontacteerd via facebook op 15/04 hier werd mij verteld dat mijn levering verloren is geraakt en dat ik een terugbetaling zou ontvangen die binnen de 72uur zou geaccepteerd worden, vanaf daar zou ik nog 24u moeten wachten op de terugbetaling. We zijn ondertussen 28/04 en heb nogsteeds niks van acceptatie van terugbetaling ontvangen laat staan de terugbetaling zelf. Ik heb nogmaals op 27/04 een klachtenformulier verstuurd naar hun klantendienst hier word ALWEER niet op gereageerd. Ik heb het dan nogmaals geprobeerd via facebook maar hierop is het bedrijf niet eens meer te bereiken. Ik voel mij serieus in het zak gezet ook word er met mij niks gecommuniceerd. De betaling is gegaan via Klarna, bij klarna heb ik al gemeld dat er een probleem is met mijn levering maar omdat Jd zelf gewoon niet reageert zal dit probleem door klarna zelf ook waarschijnlijk teruggetrokken worden. Het bedrijf Jd Sports heeft ook niks van klantendienst die je via de telefoon kunt bereiken. Graag zou ik mijn terugbetaling ASAP hebben! Hier ben ik niet mee gediend!
Terugbetaling artikel wat niet in voorraad meer was
Beste, ik bestelde in de zomer een nike air short van 25€ in de aanbieding.Deze heb ik meteen betaald en had een jd winkel in Genk geselecteerd om het pakket te laten leveren.Na enige tijd wachten heb ik geen mail gekregen dat mijn broek onderweg was dus heb ik een email gestuurd naar de klanten dienst. Enige tijd later kon de klanten dienst me vermelden dat de broek niet meer in voorraad was en mijn geld terug gestort zou worden, dis was rond 20-08-23.Vanwege ik na 10 werkdagen nog geen terugbetaling heb ontvangen heb ik een klacht ingediend op 1-09-23 waarna opnieuw vermeld werd dat mijn betaling binnen 3 a 5 werkdagen terug gestort zou worden. Helaas heb ik dit niet ontvangen waardoor ik opnieuw een klacht heb gestuurd op 28-09-23. Daar werd vrijwel hetzelfde in vermeld en dat indien het geld niet ontvangen zou worden dat ik contact moest opnemen met mijn bank. Enige tijd later heb ik telefonisch ontact opgenomen met mijn bank dat me kom bevestigen dat er helemaal niets terug te zien is van een terug betaling waardoor ik terug bij af ben. Wordt er best moe van om te blijven zeuren voor 25€. En eerlijk is eerlijk als ik te laat betaal krijg ik een boete, maar andersom maakt het blijkbaar niet uit. Erg want ik kocht graag kleding bij jd maar om zo afgescheept te worden heb ik er geen zin meer in om nog een winkel binnen te stappen.
vest/jas niet geleverd
The North FaceThe North Face Nuptse 1996 Jas DamesHoeveelheid - 1Maat - M€350.00
Probleem omruiling
Op maandag 3 juli heb ik een aankoop gedaan (een artikel dat niet in de uitverkoop was) in één van jullie JD-winkels in Brussel. Helaas bleek de maat te klein te zijn en wilde ik het artikel op 5 juli omruilen. Tot mijn teleurstelling was dit niet mogelijk omdat de winkel op dat moment erg druk was en ik moest wachten tot 10 juli.Dit gebrek aan klantgerichtheid is zeer frustrerend, vooral omdat ik slechts 14 dagen de tijd heb om een artikel terug te brengen of om te ruilen. Dit zorgt voor een onaangename situatie.
Problemen met terugbetaling via Klarna. Product retour gebracht in de winkel.
BesteIk bestelde een trui bij JD Sports. Deze kwam bij mijn thuis aan. Aangezien de trui te groot was, ging ik die retour brengen in de winkel op De Meir in Antwerpen op 3 mei 2023. Tot heden hebben ze mijn Klarna betaling van deze bestelling niet geannuleerd, en zijn ze dat ook niet van plan om dat te doen, omdat ik zogezegd geen retourformulier bij had. Wat dus wel zo was. Ik heb hen er ook op geattendeerd dat ze dat op de camerabeelden kunnen terugzien. Reeds 3 keer in de winkel geweest en zeggen telkens dat ze de betaling gaan annuleren, maar doen dat uiteindelijk niet.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten