Beste, ik bestelde in de zomer een nike air short van 25€ in de aanbieding.Deze heb ik meteen betaald en had een jd winkel in Genk geselecteerd om het pakket te laten leveren.Na enige tijd wachten heb ik geen mail gekregen dat mijn broek onderweg was dus heb ik een email gestuurd naar de klanten dienst. Enige tijd later kon de klanten dienst me vermelden dat de broek niet meer in voorraad was en mijn geld terug gestort zou worden, dis was rond 20-08-23.Vanwege ik na 10 werkdagen nog geen terugbetaling heb ontvangen heb ik een klacht ingediend op 1-09-23 waarna opnieuw vermeld werd dat mijn betaling binnen 3 a 5 werkdagen terug gestort zou worden. Helaas heb ik dit niet ontvangen waardoor ik opnieuw een klacht heb gestuurd op 28-09-23. Daar werd vrijwel hetzelfde in vermeld en dat indien het geld niet ontvangen zou worden dat ik contact moest opnemen met mijn bank. Enige tijd later heb ik telefonisch ontact opgenomen met mijn bank dat me kom bevestigen dat er helemaal niets terug te zien is van een terug betaling waardoor ik terug bij af ben. Wordt er best moe van om te blijven zeuren voor 25€. En eerlijk is eerlijk als ik te laat betaal krijg ik een boete, maar andersom maakt het blijkbaar niet uit. Erg want ik kocht graag kleding bij jd maar om zo afgescheept te worden heb ik er geen zin meer in om nog een winkel binnen te stappen.