Terug

Probleem omruiling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. B.

Naar: JD Sports BELGIUM

05/07/2023

Op maandag 3 juli heb ik een aankoop gedaan (een artikel dat niet in de uitverkoop was) in één van jullie JD-winkels in Brussel. Helaas bleek de maat te klein te zijn en wilde ik het artikel op 5 juli omruilen. Tot mijn teleurstelling was dit niet mogelijk omdat de winkel op dat moment erg druk was en ik moest wachten tot 10 juli.Dit gebrek aan klantgerichtheid is zeer frustrerend, vooral omdat ik slechts 14 dagen de tijd heb om een artikel terug te brengen of om te ruilen. Dit zorgt voor een onaangename situatie.

Berichten (2)

JD Sports BELGIUM

Naar: D. B.

05/07/2023

Hi,Hierbij willen we je laten weten dat we je e-mail ontvangen hebben en dat onze klantenservice zo snel mogelijk contact op zal nemen. Heb je vragen met betrekking tot het volgen van je bestelling? Via (s:www.jdsports.beack-my-order/) vind je de meest recente Track and Trace informatie. Voor verdere vragen kun je ook terecht op onze hulp pagina (s:www.jdsports.beage/faqs/), wellicht vind je hier je antwoord. Wil je iets toevoegen of heb je meer vragen? Beantwoord dan deze e-mail. Op deze manier kan al het contact omtrent je vraag overzichtelijk teruggevonden worden. We streven ernaar om je e-mail binnen 48uur te beantwoorden. Dit is een automatisch bericht.Met vriendelijke groet, JD Sports Klantenservice.

JD Sports BELGIUM

Naar: D. B.

05/07/2023

DIT IS EEN AUTOMATISCH GEGENEREERDE E-MAIL - GELIEVE NIET TE ANTWOORDENBedankt dat u ons heeft gecontacteerd met betrekking tot uw kwestie. We willen graag weten wat u vond van de klantenservice medewerker die uw vraag heeft behandeld. Als u de onderstaande verklaring zou kunnen bekijken en JA zou kunnen selecteren als u het ermee eens bent of NEE als u het er niet mee eens bent. Dit helpt ons bij het verbeteren van onze service die we in de toekomst aan klanten aanbieden.Ik ben tevreden over de afhandeling van mijn vraag door de klantenservice medewerker.JA. NEE.Nogmaals bedankt voor uw feedback. Met vriendelijke groeten,Klantenservice Team


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform