Middelmatig

50 punten Info

Meest recente klachten

N. M.
16/10/2025

Ixina Lommel, nieuwe keuken besteld, pruts werk

Beste, Wij zijn in Januari een keuken gaan kiezen bij Ixina Lommel. We hadden reviews gelezen en hebben lang zitte twijfelen. We hadden onze bezorgdheden ook meegedeeld aan Sofie, maar zij bleef er op aandringen dat we ons geen zorgen moesten maken en " zolang wij niet content waren, zei ook geen oog zou dicht doen". Ik veronderstel dat ze al helse nachten heeft gehad. Een overzicht van het contact met ixina. [  ] 4 jan 2025 eerste afspraak ixina [  ] 18 jan 2025 aankoop [  ] 2 feb contact Kris plaatser, afspraak zaterdag 8 feb gemaakt om op te meten en te bespreken. Op dit moment was het de bedoeling om een datum door te krijgen wanneer deze geplaatst zou worden, echter is deze niet doorgeven op dit moment. [  ] 6 feb mail technische plannen doorgestuurd gekregen. [ ] 10 feb mail voor aanpassing stopcontact ovens en boven werkblad. Niets vermeld over de neus van de inductiekookplaat of over het stopcontact van de ijskast. [  ] 12 feb mail na opmeting ( op een zaterdag) [  ] 13 feb bevestiging nieuwe bestelbon [  ] 21 feb aanpassing dampkap ( fout in het tekenprogramma, waardoor we moesten kiezen tussen andere kasten of andere dampkap ( waardoor deze niet meer gelinkt kon worden aan het vuur) [  ] 27 maart factuur keuken [  ] 3 april geplaatst dag 1 [  ] 3 april loodgieter nog savonds laat moeten opbellen omdat Kris uit eigen beweging het eiland ging verzetten. [ ]4 April mail Nick naar Sofie met bewijsstukken dat Chris stukken heeft gemaakt dat de loodgieter is moete komen repareren [  ] 4 april communicatie over de opnieuw bestelde handvaten [  ] 7 april nog door gegeven wat er toen al niet in orde was [ ]8 April foto's van lijmresten doorgegeven aan de kasten en spatwand [ ]15 April gevraagd voor een andere plaatser, omdat er veel uitvluchten waren voor alles wat we vroegen of hem over aanspraken onder anderen: schuif die niet goed dicht gaat, aansluiting vuur, plaatje stopcontact van de ijskast, afvoerputje van de lavabo dat niet open bleef [  ] 22-24 april afspraak inplannen met zaakvoerder [  ] 18 juni factuur loodgieter nog eens doorgestuurd naar ixina zelf omdat de plaatser dit nog steeds niet betaald heeft [ ]4 juli nog een mail gestuurt om te eisen dat ze iemand anders sturen en het op te lossen [  ] 9 juli telefonisch contact, besproken dat mijn vriend bouwverlof heeft en dat er in die 3 weken, toch wel ergens tijd zou gemaakt kunnen worden, om eindelijk de keuken af te werken. Het antwoord gekregen dat onze plaatser ontslagen is en daardoor nu alles opschuift. De nieuwe plaatser zou verlof hebben eind augustus en er kan nog geen datum door gegeven worden. [ ]9 juli foto gestuurd van de plint onder de vaatwasser [  ] 12 aug telefonisch contact en bevestiging mail met wat er nog afgewerkt moet worden [  ] 11 september mail om de week nadien een afspraak in te plannen. Ineens niet meer mogelijk om dit op zaterdag te doen [ ]13 sep mail Joeri voor nog maals door te geven dat ze op zaterdag niet komen [ ]15 sep mail Nick naar Joeri wat er allemaal nog moet gebeuren [ ] 18 september, na meerdere keren te vragen dat ze in het bouwverlof of het weekend konden komen, hebben we uiteindelijk dan toch maar gekozen om savonds laat naar de woning te gaan en hun het laten afwerken. We wonen daar niet meer door dat de keuken zo veel stress meegeeft dat we het daar niet meer konden draaien of keren. We moeten er smorgens altijd om 5u uit om te gaan werken, zodus savonds door de week afspreken was zeker niet onze voorkeur. We hebben dan gevraagd of dat dit dan betekende dat het de laatste keer ging zijn, maar dat was het dus niet. De nieuwe plaatsers geweest, deze waren aan het lachen van ongeloof over hoe dat Kris alles heeft geplaatst. Bij elk onderdeel dat ze nakeken, was wel iets fout of waren foutieve materialen gebruikt. Zo is ons eiland bevestigd met plaatje dat dient om het front van het afwasmachine te laten schuiven bij het openen. De deur van het afwasmachine is dus vast gemaakt aan de front, waardoor dat de plint onder het afwasmachine al kapot is. 2 kastdeuren vanboven, kunne we niet openen doordat er te lange handvaten ophangen. We hadden gevraagd om de kast deuren te wisselen van kant dat ze niet naar buiten open gaan, maar wel naar binne toe. Dan zaten ze niet tegen de zijkanten van de kast, maar hadden we nog altijd wel lange handvaten. Dit ging hij niet doen want dit was niet handig tijdens het koken. Meerdere keren aangeven dat dit voor ons niet uitmaakte, of dat gij de handvaten er dan maar moest afhalen. Maar dit heeft hij uiteindelijk niet gedaan. De fronten hingen nog vol met plakresten, hadden we gevraagd om dit af te werken, ook maar deels gebeurd. 1 lade trekte scheef en wou niet fatsoenlijk sluiten, deze bleef altijd wat meer open staan dan al de andere. Als we aan het koken waren werd alles warm in de bovenste lade. Hier onder is geen bescherming bevestigd, terwijl er deze wel geleverd zijn. Ook is het vuur meerdere keren al uitgevallen, dit door dat er blijkbaar geen ventilatie voorzien was aan de achterkant van de kasten. Hier zijn nu gaten ingeboord van +- 10cm diameter, terwijl dit over heel de lengte een gleuf zou moeten zijn vlak onder het aanrecht. De inductiekookplaat is afgekit, terwijl dit blijkbaar een probleem zou geven voor de garantie. Verder was het werkblad afgekit, maar zo dun dat de moment dat ik water morste, het gewoon naar beneden sijpelde, recht naar de elektriciteit van de inductiekookplaat. Deze was niet correct bevestigd, we hebben speciaal een neus laten installeren omdat dit verwacht word, maar deze is er dan afgehaald en bij het afval gesmeten. Hij had de elektriciteit bevestigd met wat tape door een groot gat in de achterwand. Een heel onveilige situatie. Dan is de zaakvoerder ( Joeri) langs geweest en heeft dit afgeplakt met wat tape en dat zou dan goed moete zijn. Nu hebben ze dit proberen op te lossen met een lasdoos te installeren. Dit word gebruikt om buiten elektriciteit te bevestigen, en oke, het is vanachter aan de wand, en je ziet er niet elke dag op. Maar we hebben niet betaald voor oplapwerkjes, het moet gewoon correct geplaatst worden. De kit hebben ze nu proberen te verwijderen. Het was zwarte kit en ze hebben er nu wit transparente kit over gedaan, waardoor je het zwart er nog onder door ziet. Het afdekplaatje van het stopcontact voor de ijskast is er ook afgehaald en bij de neus gesmeten. Voor dit stopcontact heeft hij is de linkse wand een gat moeten boren naar de volgende kast, om dan een gat te boren naar de muur zodat hij bij het stopcontact geraakte. Met de dampkap was er ook een probleem. We hadden gekozen voor 3 kasten boven aan, maar 21 februari liet Sofie ons weten dat dit niet zou lukken. Hierdoor moesten we weer een andere layout van de keuken kiezen of een andere dampkap waardoor deze niet meer gelinkt werd aan het vuur. Hij was dan dus zelf begonnen om ons eiland te verplaatsen. We hebben onze keuken zo laten tekenen, omdat alle leidingen al gelegd waren, voor we de keuken gingen bestellen. We hadden hier ook vrede mee genomen en akkoord gegaan om de keuken te installeren zoals ze getekend was. Maar zonder onze mening of toestemming is hij dus beginne slijpen. Hij had net boven de vloer de waterleiding afgeslepen en ook nog eens in de elektriciteitskabels. Hij had dit natuurlijk niet vermeld, maar hij had wel gezegd dat de loodgieter nog moest langskomen om de leiding te verplaatsen. De loodgieter heeft dan tot middernacht hier nog aan bezig geweest. Hij heeft de vloer moeten open breken en dan pas kon hij de waterleiding repareren en verplaatsen. De plaatser wou dit dan nog in de loodgieter zijn schoenen schuiven maar heeft dan uiteindelijk toch maar toegezegd dat we het factuur naar hem mochten sturen. De gootsteen was ook niet correct geïnstalleerd. We hadden dit aan Kris ook al meegegeven dat dit niet werkte, maar hij maakte er geen probleem van. Hier moest blijkbaar een draaiknop op geïnstalleerd worden om de stop te openen of

In behandeling
D. D.
30/06/2025

Klacht over uitblijven afwerking keuken

Op datum van 21/11/2024 hebben wij een bestelbon laten opmaken voor het leveren en plaatsen van een nieuwe keuken. Op 12/02/2025 werd de keuken geleverd en op 14/02/2025, werd onze nieuwe keuken grotendeels geplaatst via uw firma. Hoewel de plaatsing in grote lijnen volgens planning verliep, wachten wij ondertussen al meer dan zes maanden op de afwerking ervan wegens ontbrekende, beschadigde of verkeerd geleverde onderdelen!!! Wij hebben intussen meerdere malen contact opgenomen via uw platform, en hoewel wij meestal een reactie ontvangen, wordt er in de praktijk geen concrete actie ondernomen. De situatie blijft aanslepen, zonder zicht op een oplossing of duidelijke planning. Wij stellen vast dat: Verschillende onderdelen beschadigd of foutief geleverd waren; Bepaalde elementen nog steeds niet zijn geplaatst; Wij herhaaldelijk zelf initiatief moeten nemen om opvolging te vragen, zonder resultaat. Dit is voor ons als klant bijzonder frustrerend. We hebben ons vertrouwen gesteld in uw professionele aanpak, maar het gebrek aan afhandeling en opvolging is teleurstellend en intussen niet langer aanvaardbaar. Wij verzoeken u dan ook om: 1. Binnen de 7 kalenderdagen schriftelijk duidelijkheid te geven over: De ontbrekende of te vervangen onderdelen; Een concrete en definitieve datum voor de volledige afwerking van onze keuken; 2. De werken uiterlijk binnen de 30 dagen volledig te hebben afgewerkt. Indien wij tegen 1 juli 2025 geen duidelijke en aanvaardbare reactie ontvangen, zijn wij genoodzaakt verdere stappen te ondernemen. Wij behouden ons in dat geval het recht voor om klacht in te dienen bij Test-Aankoop en eventueel juridisch advies in te winnen met het oog op compensatie.

Afgesloten
E. D.
1/02/2025

Eis voor compensatie na wantoestanden keuken

Beste, U melde ons dat het dossier bij uw advocaat lag maar daarna bleef het doodstil, hetgeen betekent dat U niet eens de moeite doet om op een constructieve manier in te gaan op de problemen. Wij bestelden een grote keuken, bijkeuken en berging bij verkoper E., Ixina Genk. Sinds ondertekening van de bestelbon(nen) loopt alles mis. Er is geen enkele opvolging van ons dossier. Daarbij is verkoper telefonisch ook nog is slecht of niet meer bereikbaar. Met onze vragen, bezorgdheden en problemen worden we van het kastje naar de muur gestuurd. Verkoper verwijst naar planner en planner verwijst naar verkoper. Feit is dat we zo maar rondjes blijven draaien. Er wordt wel vanalles beloofd maar ze houden hun hier zelden aan. Dit gaat dan van simpelweg terugbellen tot het intern regelen van zaken met andere afdelingen, leveranciers, plaatsers. Een greep uit de voornaamste dieptepunten: Een kastje was foutief geleverd (60 cm ipv 30 cm breed). Een heel aantal zaken zoals koelkast, combi, LED-strip, fronten vaatwasser (één voor zichtbare display, één reserve voor onzichtbare display in geval nieuwe vaatwasser in toekomst) en andere accessoiries waren niet geleverd voor zowel keuken als berging. Noch wij, noch de plaatsers waren hiervan op de hoogte. Plaatsers waren zelf gefrustreerd op eerste dag daar er vanalles onduidelijk was, verkeerd geleverd of ontbrak. Dit was bijzonder onaangenaam voor ons. Kastjes stonden op de verkeerde plaats. We kregen regelmatig te horen dat we zaken niet besteld hadden en deze daarom niet geleverd of uitgevoerd waren. Zelfs na alles zwart op wit in de bestelbon en/of op mail te hebben staan, waren er nog discussies en moesten we hun hiervan steeds overtuigen. Zelfs naleveringen waren regelmatig verkeerd en later dan voorzien. We werden hiervan ook zelden op de hoogte gebracht, tenzij we zelf belden. Opmeting had geen enkele meerwaarde. Er werd geen info gegeven en er werd geen rekening gehouden met onze opmerkingen. Zo werden de hoge kasten plots voorzien van zijwangen terwijl er was afgesproken, en zo ook in 3D model zichtbaar, dat we deze zelf gingen afkasten. Positie van de hoge kasten t.o.v. de deur en het eiland is hierdoor niet zoals gewenst. Na ondertekenen van de bestelbon, ook bij/na opmeting, hebben we geen enkel advies meer gekregen. De verkregen installatieplannen voor dampkap afvoer, sanitair en elektriciteit waren niet correct of zeer amateuristisch. Zo kregen we problemen met de afvoerleiding die niet tussen de ruimte paste tussen achterwand kast en wand zitgedeelte. Er is dan maar in de kast een extra opening gezaagd. Achteraf is de wand van het zitgedeelte dan toch nog verplaatst dienen te worden, daar de oversteek te groot was en de stopcontacten in het tablet anders in de ladekasten vielen. Deurtjes in nis konden niet volledig open. De handvaten kwamen nml. tegen de zijwanden aan. We hebben dit zelf moeten afplakken met beschermfolie. Zo bleef ook het gewicht aan de uittrekbare kraan steeds hangen achter/op leidingen. Het uittrekbare gedeelte kwam dus nooit vanzelf terug goed te zitten. Leidingen waren voorzien zoals op plan. Echter zijn er toch kruisingen die achteraf onnodig bleken te zijn. De voorziene dubbele vuilbak paste hierdoor dus ook al niet en maakte het geheel onmogelijk om het gewicht (bal) van de kraan vrij spel te geven. Vuilbak kunnen wisselen maar het systeem werkt niet naar behoren. Ook moesten we wéken wachten op een werktablet. Kruimels, stof, water en vet vielen overal in en achter. Zelfs met de tijdelijke mdf planken die ze ook eerst niet wouden plaatsen. Ook kastjes en correcte deurtjes bleven achter. Over de ontbrekende combi oven die een half jaar geleden reeds besteld is, wordt geen levertijd meer gecommuniceerd. Bij ‘levering’ hebben we echter reeds het volledige bedrag moeten betalen of ze namen alles wat wel geleverd was terug mee. Het tablet zelf bleek ook niet in één stuk gemaakt te kunnen worden. Dit zijn we ook pas te weten gekomen bij een bezoek aan de leverancier. Dat er twee stukken zijn geplaatst is nu heel duidelijk zichtbaar, temeer omdat het kleine stuk niet op dezelfde hoogte ligt (ook niet aan de zijkanten). Zelfs de voet van een wijnglas kan je op alle plaatsen laten trillen over beide randen. Uiteindelijk heeft de steenkapper het probleem erkent en is dit redelijk gecorrigeerd geweest. Ook steekt het tablet zeer schuin over omdat één van de zijwanden/kasten schuin is geplaatst. Deze is terug gedeeltelijk losgesneden. Zowel plaatser tablet als plaatser keuken dienen hiervoor terug te komen. Ixina neemt hier echter geen initiatief voor of houdt ons alleszins niet op de hoogte. Ook deurtjes/fronten hangen nog steeds serieus scheef en zijn zelf krom getrokken. Handvaten komen niet overal gelijk met de tabletrand. Onder het zitgedeelte dient nog een steun te komen omdat het tablet bij gewicht kan breken door de grote oversteek. Als we dit niet zelf in vraag hadden gesteld, zou deze nooit voorzien zijn. Volgens leverancier tablet is dit echter een ‘must’. Hun oplossing was een wand voor een wand. De stoelen konden dan echter niet meer volledig onderin geschoven worden. Er is nu een oplossing gekomen maar dit heeft veel voeten in de aarde gehad. De ‘cut-out’ voor de dampkap in de afkasting die we zelf hebben geplaatst boven het eiland zouden ze zelf maken daar we de afmetingen hiervoor nooit gekregen hebben. Hiervoor werd door plaatsers gewoon extra geld gevraagd aan ons omdat zij hiervan niet op de hoogte waren. Het was echter al snel duidelijk dat de dampkap te hoog was voor de voorziene afkasting. We hadden echter ook meermaals achter de te voorziene hoogte gevraagd maar nooit gekregen. Wel hebben ze een minimale hoogte doorgegeven. We hebben hier nog 5 cm bij geteld. Zelfs al zou de dampkap passen, dan zaten we nog met het probleem van de afvoer naar buiten toe, die recht boven het midden van de dampkap was getekend en dus ook zo is voorzien. Echter heeft een dampkap blijkbaar steeds een zijaansluiting. Voor een alternatieve dampkap hebben we uiteindelijk een afspraak gemaakt omdat er vanuit Ixina zelf geen initiatief kwam. De meerprijs was ten onzer laste. Hun voorstel, tevens de gemakkelijkste voor hun, zou zijn om nog een kleine afkasting onder de bestaande afkasting te hangen. Lelijk! Voorschot voor bijkeuken/berging is teveel betaald. Na meer dan twee maanden en veel aandringen hebben we dit eindelijk terugbetaald gekregen. Idem voor composiet tablet van goedkopere prijsklasse waar we dan nog zelf het verschil van hebben moeten doorgeven (stond gewoon op email en was ook uit de verschillende offertes te halen). Resultaat was twee maanden na plaatsing nog steeds een halve, onafgewerkte keuken. Ondertussen nog twee maanden verder zijn er nog steeds ernstige gebreken en af te werken zaken. Beetje bij beetje worden er wel zaken opgelost maar we komen steeds terug achteraan de wachtrij. Uiteindelijk worden we ook helemaal niet meer op de hoogte gehouden, dus we weten niet wat de volgende stappen zijn. Dan toch 9 maanden na start is alles 100% afgewerkt (niet 100% tevreden) maar er blijft een wrange nasmaak en veel frustratie achter. Ook is er veel tijd verloren gegaan door de bijna 10-tallen interventies waarop we steeds dienden te zorgen dat we thuis waren. We hebben nu 13 extra of verkeerd geleverde deurtjes en 1 volledig meubel op overschot. Allemaal bijzonder frustrerend na zoveel geld te hebben betaald voor een gloednieuwe keuken. We hebben er dan ook nog niet ten volle van kunnen genieten, integendeel. Van een firma als Ixina hadden we duidelijk meer transparantie, dienstverlening en kwaliteit verwacht. Daar de service zéér ondermaats was, de kwaliteit niet is wat we van Ixina mogen verwachten en er nog steeds grote tekortkomingen zijn, vragen we een duidelijke schadevergoeding van ‘minstens’ de meerprijs voor de dampkap en een duidelijk antwoord met excuses. Ixina Genk, en bij uitbreiding Ixina België, blijven hun hoofd in het zand steken. Enz. Mvg,

Afgesloten
H. B.
26/01/2025

geen gevolg op wettelijk en serenity-garantie

Geachte mevrouw/heer, Op 31/01/2019 kocht ik een volledige keuken zonder elektro in uw winkel. Na één jaar tijd (17/01/2020) vertoonde het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. Alle uitwisselingen heb ik nog in handen en kan ik handstaven. In het bijzonder, de meubels die van lage kwaliteit zijn. We deden al een poging op 23/01/2021 om onder de wettelijke garantie aan een overeenkomst te komen maar tevergeefs. We genoten nochtans ook van de serenity-garantie die Ixina ons toen aanbood (5jaar). Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar verzoek ik u derhalve om reparatie van het product en indien dit onmogelijk of buitensporig kostbaar blijkt, om vervanging van het product zonder kosten voor mij, of anders ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de aankoopprijs. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Hajar Benyaich & Hani Mestou

Opgelost
I. R.
13/01/2025

Probleem levering en plaatsing

We hebben een keuken besteld bij Ixina Antwerpen op 21/10/2024 . De verkoper die ons heeft verder geholpen is Patrick Beutels. Volgens de bestelbon zou onze keuken 16/12/2024 geleverd worden. Na de eerste opmeting op 4/11 zouden we 2 dagen later de plannen ontvangen om de nodige leidingen te kunnen laten plaatsen door onze aannemer. We hebben de planning met serieuze vertraging pas halverwege de week nadien ontvangen. Die plannen bevatte 2 meetfouten die wij zelf hebben moeten opmerke en opnieuw aangepast moesten worden alsook het ontbreken van een vaatwasser in het technisch plan. Er is een 2 opmeting gebeurd ter controle waarbij bleek dat de keuken niet besteld is op basis van het finale plan en de wasbak besteld is in het eiland ipv tegen de wand zoals afgesproken en ook op het grondplan getekend stond. Het productieproces is stilgelegd moeten worden met een vertraging als gevolg. De levering zou gepland staan voor 6/1 en de plaatsing voor 7/1. De levering is correct verlopen maar op de dag van de plaatsing is niemand komen opdagen. Nochtans hadden wij speciaal Verlofdagen opgenomen. Na het contacteren bleek dat er geen plaatsing gepland stond omdat wij zogezegd een betaling niet hebben uitgevoerd. Echter hebben wij nooit een factuur ontvangen voor een betaling. Bleek dat onze verkoper Patrick niet langer werkzaam is bij ixina en daardoor zijn ze vergeten om een factuur te bezorgen aan ons. We kunnen niet iets betalen waar we geen weet van hebben en daarbovenop werken wij met een renovatielening en hebben wij een officiële factuur nodig zodat de bank het nodige kan doen. Om geen verdere vertraging op te lopen hebben wij het bedrag met ons persoonlijk budget betaald zonder officiële factuur. Dit is echt onaanvaardbaar. De plaatsing van de keuken stond dan gepland voor 13/1 . Op dit punt staat onze keuken vol met toestellen en dozen waardoor wij zelfs niet meer bij onze improvisatiekeuken konden noch onze spullen met een grote consequentie binnen ons huishouden. Ook de vrije dagen die we genomen hebben voor niks zonder nog maar een bericht dat de plaatsing niet doorgaat wegens het ontbreken van een betaling is onacceptabel. Er is ons gezegd dat 13/1 de keuken geplaatst zal worden. Effectief zijn ze langsgeweest en om 14u15 zijn ze terug vertrokken en de keuken is slechts half geplaatst. Ze doen morgen verder maar ik kan niet zomaar vakantie nemen zonder verwittiging nog geen 24u op voorhand. Opnieuw onacceptabel. Tijdens het plaatsen bleek dat onze afvoer voor de dampkap een te smalle opening heeft namelijk 110mm ipv 150mm. Hierdoor kan de dampkap niet aangesloten worden. Hier is niks over aangegeven op het technisch plan, niks mondeling vermeld geweest. We kunnen dit niet weten en dat is niet onze verantwoordelijkheid om dit te weten. Dan is er ook nog de vraag gekomen van de plaatsers voor een gasdarm om op onze gaskraan te voorzien voor het aansluiten van het vuur. Hier is ons opnieuw niks over vermeld. Volgens ixina wordt dit ook voorzien door de plaatsers. Dus ons gasvuur zal morgen niet functioneel zijn samen met de dampkap. Dan het ergste van alles. Wij hebben in de winkel gekozen voor een werkblad dat op een keuken lag in de toonzaal van ixina Antwerpen. Ik heb gekozen voor dat specifieke werkblad en de verkoper heeft gezegd dat dat het San Remo blad was en het ook zo besteld. Ik heb nooit een lijst gezien met kleuren en namen dus ik ga ervan uit dat de verkoper weet welk blad het is en welke naam die heeft. Nu zie ik dat het blad dat op de keuken werd gelegd helemaal niet overeenkomt met wat ik gekozen heb in de winkel. Het blad dat besteld is, is een koud en grijzige tint laminaat ipv het warmere dat ik wou. Ik ben vandaag naar de toonzaal gereden om te kijken welke het was dat ik gekozen had en het is de taxusdecor. Ik heb nog een foto van toen ik in de winkel was bij het kiezen van het werkblad. Dat er zoveel misgelopen is, is 1 ding. Verschrikkelijk, onprofessioneel en oneerlijk naar ons toe. Dat ik de komende jaren moet leven met een werkblad dat totaal niet de kleur heeft dat ik gekozen heb en waar ik wel 18.000 euro voor heb betaald is gewoon heel triestig en erg. Ik wil dat hier vanalles recht getrokken wordt en dat mijn klacht serieus genomen wordt. Ik heb al 3 maal rechtstreeks contact opgenomen met Ixina Antwerpen zonder gevolg. Onze troost was dat de keuken er wel zou komen maar dit werkblad in de verkeerde kleur is geen troost meer. Ik verwacht een antwoord met een passende oplossing. Idoia Redondo Cuesta

Afgesloten

Hulp nodig?

Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 2 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform