Terug

geen gevolg op wettelijk en serenity-garantie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

H. B.

Naar: IXINA BELGIUM

26/01/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 31/01/2019 kocht ik een volledige keuken zonder elektro in uw winkel. Na één jaar tijd (17/01/2020) vertoonde het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. Alle uitwisselingen heb ik nog in handen en kan ik handstaven. In het bijzonder, de meubels die van lage kwaliteit zijn. We deden al een poging op 23/01/2021 om onder de wettelijke garantie aan een overeenkomst te komen maar tevergeefs. We genoten nochtans ook van de serenity-garantie die Ixina ons toen aanbood (5jaar). Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar verzoek ik u derhalve om reparatie van het product en indien dit onmogelijk of buitensporig kostbaar blijkt, om vervanging van het product zonder kosten voor mij, of anders ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de aankoopprijs. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Hajar Benyaich & Hani Mestou

Berichten (2)

IXINA BELGIUM

Naar: H. B.

30/01/2025

Geachte, We bevestigen de goede ontvangst van uw email van 26/01 die onze beste aandacht heeft gekregen. Kunt u ons een volledige en leesbare kopie van uw bestelbon sturen, zodat we een bestand kunnen openen ? Cordialement, Met vriendelijke groeten, Kind regards, Mit freundlichen Grüßen, Svenja Service Clientèle/ KlantendienstCustomer ServiceKundendienst www.ixina.be s:www.ixina.lu ------------------- Message d'origine ------------------- De: KLACHTEN Test-Aankoop klachten@test-aankoop.be; Reçu : Sun Jan 26 2025 22:45::16 GMT+0100 (heure normale d’Europe centrale) À: klantendienst ixina BE klantendienst@ixina.be; Sujet: geen gevolg op wettelijk en serenity-garantie ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

IXINA BELGIUM

Naar: H. B.

07/02/2025

Geachte heer Mestou, Wij bevestigen de ontvangst van uw e-mail van 26/01, die onze aandacht heeft gekregen. Uw dossier heeft als referentie: CAS-19654-C9Y6J0 De klantenservice van uw winkel zal haar uiterste best doen om u zo snel mogelijk te antwoorden. Cordialement, Met vriendelijke groeten, Kind regards, Mit freundlichen Grüßen, Denis Service Clientèle/ KlantendienstCustomer ServiceKundendienst www.ixina.be s:www.ixina.lu ------------------- Message d'origine ------------------- De: KLACHTEN Test-Aankoop klachten@test-aankoop.be; Reçu : Sun Jan 26 2025 22:45::16 GMT+0100 (heure normale d’Europe centrale) À: klantendienst ixina BE klantendienst@ixina.be; Sujet: geen gevolg op wettelijk en serenity-garantie ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform