Geachte mevrouw/heer,
Op 31/01/2019 kocht ik een volledige keuken zonder elektro in uw winkel.
Na één jaar tijd (17/01/2020) vertoonde het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft.
Alle uitwisselingen heb ik nog in handen en kan ik handstaven.
In het bijzonder, de meubels die van lage kwaliteit zijn.
We deden al een poging op 23/01/2021 om onder de wettelijke garantie aan een overeenkomst te komen maar tevergeefs. We genoten nochtans ook van de serenity-garantie die Ixina ons toen aanbood (5jaar).
Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar verzoek ik u derhalve om reparatie van het product en indien dit onmogelijk of buitensporig kostbaar blijkt, om vervanging van het product zonder kosten voor mij, of anders ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de aankoopprijs.
Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen.
Met vriendelijke groet,
Hajar Benyaich & Hani Mestou