Terug

Klacht over uitblijven afwerking keuken

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

D. D.

Naar: IXINA BELGIUM

30/06/2025

Op datum van 21/11/2024 hebben wij een bestelbon laten opmaken voor het leveren en plaatsen van een nieuwe keuken. Op 12/02/2025 werd de keuken geleverd en op 14/02/2025, werd onze nieuwe keuken grotendeels geplaatst via uw firma. Hoewel de plaatsing in grote lijnen volgens planning verliep, wachten wij ondertussen al meer dan zes maanden op de afwerking ervan wegens ontbrekende, beschadigde of verkeerd geleverde onderdelen!!! Wij hebben intussen meerdere malen contact opgenomen via uw platform, en hoewel wij meestal een reactie ontvangen, wordt er in de praktijk geen concrete actie ondernomen. De situatie blijft aanslepen, zonder zicht op een oplossing of duidelijke planning. Wij stellen vast dat: Verschillende onderdelen beschadigd of foutief geleverd waren; Bepaalde elementen nog steeds niet zijn geplaatst; Wij herhaaldelijk zelf initiatief moeten nemen om opvolging te vragen, zonder resultaat. Dit is voor ons als klant bijzonder frustrerend. We hebben ons vertrouwen gesteld in uw professionele aanpak, maar het gebrek aan afhandeling en opvolging is teleurstellend en intussen niet langer aanvaardbaar. Wij verzoeken u dan ook om: 1. Binnen de 7 kalenderdagen schriftelijk duidelijkheid te geven over: De ontbrekende of te vervangen onderdelen; Een concrete en definitieve datum voor de volledige afwerking van onze keuken; 2. De werken uiterlijk binnen de 30 dagen volledig te hebben afgewerkt. Indien wij tegen 1 juli 2025 geen duidelijke en aanvaardbare reactie ontvangen, zijn wij genoodzaakt verdere stappen te ondernemen. Wij behouden ons in dat geval het recht voor om klacht in te dienen bij Test-Aankoop en eventueel juridisch advies in te winnen met het oog op compensatie.

Berichten (1)

IXINA BELGIUM

Naar: D. D.

02/07/2025

Geachte heer De Keyser, Wij bevestigen de ontvangst van uw e-mail van 30/06 die onze aandacht heeft gekregen. Uw dossier heeft als referentie: CAS-21773-F0C6N0 De klantenservice van uw winkel zal haar uiterste best doen om u zo snel mogelijk te antwoorden. Wij wensen u een prettige dag, Cordialement, Met vriendelijke groeten, Kind regards, Mit freundlichen Grüßen, Denis Service Clientèle/ KlantendienstCustomer ServiceKundendienst www.ixina.be s:www.ixina.lu ------------------- Message d'origine ------------------- De: KLACHTEN Test-Aankoop klachten@test-aankoop.be; Reçu : Mon Jun 30 2025 23:15::34 GMT+0200 (Midden-Europese zomertijd) À: klantendienst ixina BE klantendienst@ixina.be; Sujet: Klacht over uitblijven afwerking keuken ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Bemiddeling door Testaankoop 02 juli 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform