Op datum van 21/11/2024 hebben wij een bestelbon laten opmaken voor het leveren en plaatsen van een nieuwe keuken. Op 12/02/2025 werd de keuken geleverd en op
14/02/2025, werd onze nieuwe keuken grotendeels geplaatst via uw firma. Hoewel de plaatsing in grote lijnen volgens planning verliep, wachten wij ondertussen al meer
dan zes maanden op de afwerking ervan wegens ontbrekende, beschadigde of verkeerd geleverde onderdelen!!!
Wij hebben intussen meerdere malen contact opgenomen via uw platform, en hoewel wij meestal een reactie ontvangen, wordt er in de praktijk geen concrete actie
ondernomen. De situatie blijft aanslepen, zonder zicht op een oplossing of duidelijke planning.
Wij stellen vast dat:
Verschillende onderdelen beschadigd of foutief geleverd waren;
Bepaalde elementen nog steeds niet zijn geplaatst;
Wij herhaaldelijk zelf initiatief moeten nemen om opvolging te vragen, zonder resultaat.
Dit is voor ons als klant bijzonder frustrerend. We hebben ons vertrouwen gesteld in uw professionele aanpak, maar het gebrek aan afhandeling en opvolging is
teleurstellend en intussen niet langer aanvaardbaar.
Wij verzoeken u dan ook om:
1. Binnen de 7 kalenderdagen schriftelijk duidelijkheid te geven over:
De ontbrekende of te vervangen onderdelen;
Een concrete en definitieve datum voor de volledige afwerking van onze keuken;
2. De werken uiterlijk binnen de 30 dagen volledig te hebben afgewerkt.
Indien wij tegen 1 juli 2025 geen duidelijke en aanvaardbare reactie ontvangen, zijn wij genoodzaakt verdere stappen te ondernemen. Wij behouden ons in dat geval het
recht voor om klacht in te dienen bij Test-Aankoop en eventueel juridisch advies in te winnen met het oog op compensatie.