Scoredetails
- Totaal aantal klachten
- 138
- Aantal klachten *
- 18
- Afgesloten klachten*
- 72%
- Antwoordratio*
- 18 dagen
Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
-
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
-
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
-
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf? Bel ons! Onze advocaten kunnen je helpen.
-
Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
-
Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
-
Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)
Meest recente klachten
Levering
Geachte mevrouw/heer, Op 13/08/2025 kocht ik een vliegenraam op maat in uw winkel en betaalde ik er 106 euro voor. Volgens de website heeft dit product een levertermijn van 10 werkdagen, echter is het product op heden nog niet geleverd. Ik heb meermaals contact opgenomen met de klantendienst en Hubo Deinze zowel telefonisch als via mail als in persoon, maar men kon me niet zeggen wanneer ik de levering kan verwachten. Indien ik het bestelde goed niet meteen mag verwachten, wil ik graag onmiddellijke terugbetaling. Verder eis ik een vergoeding voor de immens lange wachttijd en slechte service. Met vriendelijke groet,
onbeleefd zijn
Op 20/09/2025 had ik een zeer onaangename ervaring in uw winkel te Tongeren Borgloon. Ik had jullie app gedownload en ik dacht dat die werkte zoals alle andere app's, nl dat uw kortingbonnen e.d. automatisch zouden verrekend worden. Maar neen, dat klopte niet. Ik laat de app zien aan de kassa, maar ineens moet ik ook mijn hubokaart erbij halen, de bon voor 20 % korting moest uitgeprint zijn, en de 5 € korting voor het downloaden van de app werd gewoon genegeerd. Dus mijn klachten zijn: - u brengt een app uit die blijkbaar niets voorstelt, dan moet u uw klanten hiervan wel op de hoogte brengen, - de kassierster, een oudere vrouw, schreeuwde heel de winkel toe, wat ik allemaal verkeerd deed, of niet begrepen had, zonder dat ze zelf de moeite nam om iets uit te leggen. Maar zuchten ,roepen en tieren Nu ik ben een vrouw van 62 en zeker niet doof, maar hoe dat vrouwmens mijn man en ik vernederd heeft, dat is beneden alle peil. Ik diende een klacht in via jullie contactmail adres en ik kreeg nog zelfs geen antwoord. Ik verwacht een compensatie voor het marginale gedrag van uw personeelslid
Garantieprobleem
Beste, Op 7 juni 2025 heb ik bij Hubo Beveren een stekkerzonnepanelenset gekocht voor 549 euro. Na een drietal weken was dit al kapot. Ik heb het dan op 24 juli 2025 binnengebracht bij Hubo Beveren ter herstelling. Herstelbonnummer: 61455384. Op 3 september 2025 heb ik hen gebeld en konden ze mij bij de klantendienst niet informeren. Op 5 september 2025 heb ik dan opnieuw gebeld, waarbij ik de melding kreeg dat mijn product simpelweg nog steeds in de winkel in Beveren ligt en nog niet verzonden is naar de hersteller. Ik vind dit absoluut geen manier van omgaan met consumenten en wens hierover bij jullie klacht in te dienen. Ik heb volgens hen geen enkel recht op compensatie, hoewel zij mij duidelijk een gebrekkig product hebben geleverd en vervolgens allesbehalve willen helpen wat betreft garantie. Als bijlage stuur ik nog het rekeningetje van afhaling en de herstelbon mee. Groeten, Rutger
Fiets teruggekregen na herstelling met niet-werkende batterij.
Beste, Daar mijn fiets van minerva, aangekocht bij Hubo, nog in garantie was, heb ik hem op zaterdag 23/8 binnengebracht voor remmen en onderhoud. Bij het binnenbrengen van mijn fiets had mijn batterij nog 2 streepjes. Meer dan voldoende. Ze hadden dit ook gevraagd. Op 27/8 mocht ik mijn fiets komen ophalen. Toen ik wou vertrekken werkte mijn batterij blijkbaar niet meer . Ik sprak er een winkelbediende op aan. Die viel uit de lucht en zij dat die wss plat was. Op mijn aangeven dat ik dan eigenlijk niet met de fiets mocht rijden zei hij van wel zolang er geen contact was. Thuisgekomen heb ik de batterij direct in het stopcontact gestoken. Maar na een paar uur niets. De dag erna ervoor gebeld en mocht ik terug komen. Toen ik aankwam zeiden ze doodleuk dat de hersteller aangaf dat de batterij stuk was, wat niet klopt want ik ben met mijn fiets naar daar gereden en toen werkte die nog perfect. Hij heeft een paar dagen bij hun gestaan. Volgens hun hebben ze er niets mee gedaan. En volgens hun zou ik mss de fiets zo binnengebracht hebben. Allemaal wel toevallig. Wat ik ook raar vind is dat niemand hierover iets gezegd heeft totdat ik met mijn fiets terug kwam. Ze gingen ervan uit omdat ik niets had gezegd voor herstelling batterij en enkel een onderhoud wou en de remblokken vernieuwen dat de batterij van tevoren al stuk was. Tja, als je fiets nog werkt dan is dat ook het enigste wat je nodig hebt. Wie, in godsnaam laat een onderhoud doen en remmen vervangen bij een kapotte elektrische fiets? Hun communicatie was ook niet ok. Ik heb een paar keer telefonisch contact gehad. Van hun en van mij. Raar maar waar, steeds heb ik het verhaal opnieuw moeten doen. Ze wisten allemaal van niets, geen communicatie onderling. Nu, mijn fiets die werkte ging met een goede batterij binnen en ik heb een kapotte fiets, weliswaar met onderhoud en nieuwe remmen die dan nog slecht afgesteld zijn terug gekregen. Ze kunnen het maken maar dit valt niet onder garantie. Kan zijn, maar het is wel na stalling bij hun en onderhoud bij hun dat ik nu geen batterij meer heb! Eerlijk gezegd heb ik me best kwaad gemaakt om hun laksheid en het openen van hun paraplu. Is er een mogelijkheid dat er beelden opgevraagd kunnen worden van de stalling. Blijkbaar zouden er beelden ed. van zijn. Maar eerlijk gezegd, ik vrees dat als ik nog eens binnen ga, ik weeral mijn mond niet ga kunnen houden. En wat kan ik verder nog doen hiertegen? Met vriendelijke groeten Julie Vercamer
Weigeren herroepingsrecht
Beste, Na een partytent bij jullie online gekocht te hebben op 01/08/2025 voor de prijs van 399 euro was ik er thuis niet tevreden van en besloot ik deze terug te brengen naar de winkel op 05/08/2025 onder het herroepingsrecht van 14 dagen voor online aangekochte producten. In de winkel vroeg men een reden die ik eigenlijk helemaal niet moet geven. Toch zei ik dat ik niet tevreden was over deze tent maar wou men geen restitutiebetaling uitvoeren ondanks het goed in de originele verpakking was, alsook onbeschadigd en helemaal volledig. De man aan de balie besloot deze tent dan maar op te sturen voor reparatie terwijl er niks aan te repareren valt omdat ik subjectief er niet tevreden over ben. Aangezien ik aan alle voorwaarden voldaan heb vraag ik toch een restitutiebetaling voor de prijs van 399 euro voor dit goed uit te voeren.
Hulp nodig?
Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 18 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten