Op 20/09/2025 had ik een zeer onaangename ervaring in uw winkel te Tongeren Borgloon.
Ik had jullie app gedownload en ik dacht dat die werkte zoals alle andere app's, nl dat uw kortingbonnen e.d. automatisch zouden verrekend worden.
Maar neen, dat klopte niet.
Ik laat de app zien aan de kassa, maar ineens moet ik ook mijn hubokaart erbij halen, de bon voor 20 % korting moest uitgeprint zijn,
en de 5 € korting voor het downloaden van de app werd gewoon genegeerd.
Dus mijn klachten zijn:
- u brengt een app uit die blijkbaar niets voorstelt, dan moet u uw klanten hiervan wel op de hoogte brengen,
- de kassierster, een oudere vrouw, schreeuwde heel de winkel toe, wat ik allemaal verkeerd deed, of niet begrepen had, zonder dat ze zelf de moeite nam om iets uit te leggen.
Maar zuchten ,roepen en tieren
Nu ik ben een vrouw van 62 en zeker niet doof, maar hoe dat vrouwmens mijn man en ik vernederd heeft, dat is beneden alle peil. Ik diende een klacht in via jullie contactmail adres en ik kreeg nog zelfs geen antwoord. Ik verwacht een compensatie voor het marginale gedrag van uw personeelslid