Terug

onbeleefd zijn

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. F.

Naar: Hubo

30/09/2025

Op 20/09/2025 had ik een zeer onaangename ervaring in uw winkel te Tongeren Borgloon. Ik had jullie app gedownload en ik dacht dat die werkte zoals alle andere app's, nl dat uw kortingbonnen e.d. automatisch zouden verrekend worden. Maar neen, dat klopte niet. Ik laat de app zien aan de kassa, maar ineens moet ik ook mijn hubokaart erbij halen, de bon voor 20 % korting moest uitgeprint zijn, en de 5 € korting voor het downloaden van de app werd gewoon genegeerd. Dus mijn klachten zijn: - u brengt een app uit die blijkbaar niets voorstelt, dan moet u uw klanten hiervan wel op de hoogte brengen, - de kassierster, een oudere vrouw, schreeuwde heel de winkel toe, wat ik allemaal verkeerd deed, of niet begrepen had, zonder dat ze zelf de moeite nam om iets uit te leggen. Maar zuchten ,roepen en tieren Nu ik ben een vrouw van 62 en zeker niet doof, maar hoe dat vrouwmens mijn man en ik vernederd heeft, dat is beneden alle peil. Ik diende een klacht in via jullie contactmail adres en ik kreeg nog zelfs geen antwoord. Ik verwacht een compensatie voor het marginale gedrag van uw personeelslid


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform