Terug

onbeleefd zijn

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. F.

Naar: Hubo

30/09/2025

Op 20/09/2025 had ik een zeer onaangename ervaring in uw winkel te Tongeren Borgloon. Ik had jullie app gedownload en ik dacht dat die werkte zoals alle andere app's, nl dat uw kortingbonnen e.d. automatisch zouden verrekend worden. Maar neen, dat klopte niet. Ik laat de app zien aan de kassa, maar ineens moet ik ook mijn hubokaart erbij halen, de bon voor 20 % korting moest uitgeprint zijn, en de 5 € korting voor het downloaden van de app werd gewoon genegeerd. Dus mijn klachten zijn: - u brengt een app uit die blijkbaar niets voorstelt, dan moet u uw klanten hiervan wel op de hoogte brengen, - de kassierster, een oudere vrouw, schreeuwde heel de winkel toe, wat ik allemaal verkeerd deed, of niet begrepen had, zonder dat ze zelf de moeite nam om iets uit te leggen. Maar zuchten ,roepen en tieren Nu ik ben een vrouw van 62 en zeker niet doof, maar hoe dat vrouwmens mijn man en ik vernederd heeft, dat is beneden alle peil. Ik diende een klacht in via jullie contactmail adres en ik kreeg nog zelfs geen antwoord. Ik verwacht een compensatie voor het marginale gedrag van uw personeelslid

Berichten (1)

Hubo

Naar: K. F.

15/10/2025

Beste Kristien, We betreuren jouw ervaring in onze winkel en bij het gebruik van de app. Dit is zeker niet hoe we met onze klanten wensen om te gaan. Ik neem de nodige acties met betrekking tot de ervaring in de winkel zelf zeker op intern zodat we hier vermijden dat dit in toekomst nogmaals zou gebeuren. We beschouwen elke klant als waardevol en wensen dan ook altijd op een positieve wijze hen te ondersteunen in alle noden. Bedankt dat je onze app alvast een kans hebt gegeven. Het is nog vrij recent dat bonnen (kortingsbonnen en waardebonnen) 100% in onze app kunnen worden opgeladen. Tot dan was er inderdaad soms nog een nood om een kortingsbon voor een promotie (zoals de 20% op alles) af te drukken, uit te knippen of via een foto op jouw telefoon te laten scannen. Dit is de exacte reden, alsook het gemak om jouw klantenkaart, verjaardagskorting, historiek van aankopen en jouw bonuspunten, in 1 app samen te brengen om zo de nood aan aparte papieren en opvolging te vermijden. Vanaf heden kan je dus ook al die zaken, zonder een nood om deze af te drukken, jouw bonnen indien van toepassing, terug vinden in de app. Op 21/9 kregen we inderdaad jouw verhaal al door via ons contactformulier. We hebben dit niet tijdig opgemerkt en verontschuldigen ons dan ook zeker voor de vertraging op ons antwoord. De kortingsbon die je toen niet hebt kunnen gebruiken willen we zeker en vast nog steeds beschikbaar maken voor jouw volgende aankoop, zodat deze niet volledig onbruikbaar wordt. Ik plaats dan ook een nieuwe bon in jouw app die je online, via de app of in elke Hubo winkel alsnog kan gebruiken. Onze oprechte excuses voor deze situatie en we hopen je toch weer te zien in onze winkel of online. Ward Hubo Klantendienst Service Clientèle Hubo +32 3 300 22 02 contact@hubo.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform