Terug

Levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

L. S.

Naar: Hubo

30/10/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 13/08/2025 kocht ik een vliegenraam op maat in uw winkel en betaalde ik er 106 euro voor. Volgens de website heeft dit product een levertermijn van 10 werkdagen, echter is het product op heden nog niet geleverd. Ik heb meermaals contact opgenomen met de klantendienst en Hubo Deinze zowel telefonisch als via mail als in persoon, maar men kon me niet zeggen wanneer ik de levering kan verwachten. Indien ik het bestelde goed niet meteen mag verwachten, wil ik graag onmiddellijke terugbetaling. Verder eis ik een vergoeding voor de immens lange wachttijd en slechte service. Met vriendelijke groet,

Berichten (1)

Hubo

Naar: L. S.

04/11/2025

Beste Laurine, Onze excuses voor de enorme vertraging op deze bestelling. Onze leverancier heeft ons gisteren gemeld dat deze ten laatste volgende week zal worden geleverd. Je zal van hen een bevestiging ontvangen wanneer dit ingepland staat met het transport team van hen. Door een technisch probleem bij de productie is deze met vertraging in verwerking en was het erg moeilijk om in te schatten wanneer dit in orde zou worden gebracht. We betreuren het gebrek aan mogelijke duidelijkheid hierbij en hebben dit ook zeker intern opgenomen. Ward Hubo Klantendienst Service Clientèle Hubo +32 3 300 22 02 contact@hubo.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform