Terug

Fiets teruggekregen na herstelling met niet-werkende batterij.

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

J. V.

Naar: Hubo

28/08/2025

Beste, Daar mijn fiets van minerva, aangekocht bij Hubo, nog in garantie was, heb ik hem op zaterdag 23/8 binnengebracht voor remmen en onderhoud. Bij het binnenbrengen van mijn fiets had mijn batterij nog 2 streepjes. Meer dan voldoende. Ze hadden dit ook gevraagd. Op 27/8 mocht ik mijn fiets komen ophalen. Toen ik wou vertrekken werkte mijn batterij blijkbaar niet meer . Ik sprak er een winkelbediende op aan. Die viel uit de lucht en zij dat die wss plat was. Op mijn aangeven dat ik dan eigenlijk niet met de fiets mocht rijden zei hij van wel zolang er geen contact was. Thuisgekomen heb ik de batterij direct in het stopcontact gestoken. Maar na een paar uur niets. De dag erna ervoor gebeld en mocht ik terug komen. Toen ik aankwam zeiden ze doodleuk dat de hersteller aangaf dat de batterij stuk was, wat niet klopt want ik ben met mijn fiets naar daar gereden en toen werkte die nog perfect. Hij heeft een paar dagen bij hun gestaan. Volgens hun hebben ze er niets mee gedaan. En volgens hun zou ik mss de fiets zo binnengebracht hebben. Allemaal wel toevallig. Wat ik ook raar vind is dat niemand hierover iets gezegd heeft totdat ik met mijn fiets terug kwam. Ze gingen ervan uit omdat ik niets had gezegd voor herstelling batterij en enkel een onderhoud wou en de remblokken vernieuwen dat de batterij van tevoren al stuk was. Tja, als je fiets nog werkt dan is dat ook het enigste wat je nodig hebt. Wie, in godsnaam laat een onderhoud doen en remmen vervangen bij een kapotte elektrische fiets? Hun communicatie was ook niet ok. Ik heb een paar keer telefonisch contact gehad. Van hun en van mij. Raar maar waar, steeds heb ik het verhaal opnieuw moeten doen. Ze wisten allemaal van niets, geen communicatie onderling. Nu, mijn fiets die werkte ging met een goede batterij binnen en ik heb een kapotte fiets, weliswaar met onderhoud en nieuwe remmen die dan nog slecht afgesteld zijn terug gekregen. Ze kunnen het maken maar dit valt niet onder garantie. Kan zijn, maar het is wel na stalling bij hun en onderhoud bij hun dat ik nu geen batterij meer heb! Eerlijk gezegd heb ik me best kwaad gemaakt om hun laksheid en het openen van hun paraplu. Is er een mogelijkheid dat er beelden opgevraagd kunnen worden van de stalling. Blijkbaar zouden er beelden ed. van zijn. Maar eerlijk gezegd, ik vrees dat als ik nog eens binnen ga, ik weeral mijn mond niet ga kunnen houden. En wat kan ik verder nog doen hiertegen? Met vriendelijke groeten Julie Vercamer

Berichten (1)

Bemiddeling door Testaankoop 09 september 2025

Hubo

Naar: J. V.

23/09/2025

Beste Onze excuses voor het zeer laattijdige antwoord. Alvorens een oplossing te kunnen bieden hadden we graag wat meer info gekregen - type fiets - aankoopdatum - kassaticket - Hubo vestiging waar de fiets werd binnengebracht. Bedankt om ons deze informatie te bezorgen, dan gaan we hiermee aan de slag. Met vriendelijke groeten Katrin Hubo Klantendienst Service Clientèle Hubo +32 3 300 22 02 contact@hubo.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform