Terug

Garantieprobleem

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

R. V.

Naar: Hubo

05/09/2025

Beste, Op 7 juni 2025 heb ik bij Hubo Beveren een stekkerzonnepanelenset gekocht voor 549 euro. Na een drietal weken was dit al kapot. Ik heb het dan op 24 juli 2025 binnengebracht bij Hubo Beveren ter herstelling. Herstelbonnummer: 61455384. Op 3 september 2025 heb ik hen gebeld en konden ze mij bij de klantendienst niet informeren. Op 5 september 2025 heb ik dan opnieuw gebeld, waarbij ik de melding kreeg dat mijn product simpelweg nog steeds in de winkel in Beveren ligt en nog niet verzonden is naar de hersteller. Ik vind dit absoluut geen manier van omgaan met consumenten en wens hierover bij jullie klacht in te dienen. Ik heb volgens hen geen enkel recht op compensatie, hoewel zij mij duidelijk een gebrekkig product hebben geleverd en vervolgens allesbehalve willen helpen wat betreft garantie. Als bijlage stuur ik nog het rekeningetje van afhaling en de herstelbon mee. Groeten, Rutger

Berichten (2)

Hubo

Naar: R. V.

09/09/2025

Goeiemiddag Bedankt voor jullie mailtje ivm klant Rutger Verwimp. We hebben vandaag opnieuw contact gehad met de klant, we gaan hem ofwel de volledige set terugbetalen of hem een volledig nieuwe set zonnepanelen met omvormer aanbieden, afhankelijk of deze al dan niet nog beschikbaar is bij onze leverancier. We hebben dus voor een commerciële oplossing gezorgd en dit dossier mag ons inziens dan ook afgesloten worden. Met vriendelijke groeten Katrin Hubo Klantendienst Service Clientèle Hubo +32 3 300 22 02 contact@hubo.be

R. V.

Naar: Hubo

10/09/2025

Beste, Ik heb nog geen definitieve oplossing. Ik heb nog geen geld terug of nog geen nieuwe zonnepanelenset. Bovendien heb ik deze zonnepanelenset tijdens een promoactie voor een interessante prijs gekocht. Wanneer ik deze set nu opnieuw zou moeten kopen kost dit mij 899 euro. Bij gewoon mijn geld terug voel ik mij dus voor 350 euro in ‘t zak gezet, om het zo te zeggen. Bovendien heeft het mij heel wat uren aan transport en installatie gekost en zou het mij opnieuw heel wat tijd kosten om ze van mijn dak te halen en zelf terug naar de winkel te moeten voeren. Tijd en moeite die op deze manier ook buiten beschouwing blijven. Met vriendelijke groeten, Rutger


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform