Beste,
Op 7 juni 2025 heb ik bij Hubo Beveren een stekkerzonnepanelenset gekocht voor 549 euro. Na een drietal weken was dit al kapot. Ik heb het dan op 24 juli 2025 binnengebracht bij Hubo Beveren ter herstelling. Herstelbonnummer: 61455384.
Op 3 september 2025 heb ik hen gebeld en konden ze mij bij de klantendienst niet informeren.
Op 5 september 2025 heb ik dan opnieuw gebeld, waarbij ik de melding kreeg dat mijn product simpelweg nog steeds in de winkel in Beveren ligt en nog niet verzonden is naar de hersteller.
Ik vind dit absoluut geen manier van omgaan met consumenten en wens hierover bij jullie klacht in te dienen.
Ik heb volgens hen geen enkel recht op compensatie, hoewel zij mij duidelijk een gebrekkig product hebben geleverd en vervolgens allesbehalve willen helpen wat betreft garantie.
Als bijlage stuur ik nog het rekeningetje van afhaling en de herstelbon mee.
Groeten,
Rutger