Meest recente klachten

S. Y.
4/09/2024

Gestolen pakket

Geachte mevrouw/heer, Op 22/08/24 heb ik in uw online webshop 11 stuks gekocht, waarbij ik het bedrag van 181,89 betaald. Bij de levering van het product, die plaatsvond op 27/08/24 , heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op 27/08/24 maximaal 14 dagen na levering een mededeling in die zin gestuurd per e-mail Op 03/09/24 antwoordde u dat mijn verzoek niet kon worden ingewilligd omdat er zogezegd meerdere pakketten zijn gestolen. Ik betwist het bovenstaande omdat deze pakket gestolen is de andere zijn verloren geraakt bij Bpost. Ik kan daar niet aan doen. Daarnaast zegt klantendienst van h&m dan ze pakketten die gestolen zijn niet vergoeden. Wat voor een onzin is dat? Het is mijn recht om mijn geld terug te krijgen als mijn pakket gestolen is. REDEN Ik verzoek u dan ook gevolg te geven aan mijn rechtmatig verzoek om de overeenkomst te herroepen, waarbij ik u bevestig dat het product, onbeschadigd en in al zijn onderdelen compleet, beschikbaar is voor teruggave en ik verzoek u bijgevolg om terugbetaling van de betaalde prijs van 181.89 euro. Ik verwacht een antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.

Afgesloten
W. D.
27/01/2024

Oplichting verkoopster

Geachte,op vrijdagavond,26 januari,tss 17.00,en 18.00u,was ik aanwezig met men nichtje in H&M,in het Shopping Center,te Wijnegem.Ik vond daar deze mooie jas,die zelfs aan 70% korting stond,maar verder geen origeel prijskaart aanzat,enel 1 met de hand geschreven.Ik paste de jas en ging ermee naar een verkoopster,om de prijs te weten.Onderweg werd ik tegengehouden door een klant,van marokaanse afkomst,die me vroeg of ik de jas ging kopen,en dat zij hem anders wilde.Ik vertelde haar dat ik hem zeker nam,maar eerst de prijs wilde weten.Indien ik hem niet nam,wilde zei hem zeker.Vervolgens stapte ik op een vriendelijke verkoopster af,die me vertelde dat de originele prijs 139€was,en daar dus nog 70%korting afging.Wij tevreden,met nieuwe jas naar de kassa.Men nichtje ging eerst naar de selfscan,maar vermits ik cash wilde betalen,gingen we aanschuiven aan de gewone kassa.Daar werden we plots aangesproken door een andere verkoopsters,(in de rij aan de kassa),die ons vroeg,ofdat we wisten wat de prijs was van deze jas????Men nicht zegt ja,we hebben juist geinformeerd bij u collega,is 139,en gaat 70%af....De verkoopster van marokaanse afkomst zegt hierop....mevrouw,deze jas is 700!!!!€Totaal van de kaart zeggen we,u collega heeft het nageken en zei 139.Helemaal niet antwoorde zei,die weet dat niet,dit is een jas van speciaal materiaal,en kost 700€!Hierbij toonde ze een bedrag op haar toestel....!Aan de grond genageld,en dom van ons om haar te geloven,durfde we hem zelfs niet meer laten scannen,en nam de verkoopster hem met plezier van ons af.....700€,voor een jas bij H&M...hoe kon dat nu???We waren er even niet goe van....totdat....we de verkoopster met de jas....op weg was naar de Marokaanse klant,die me eerst had aangesproken!!!!Omdat ik voelde dat er iets niet klopte aan dit hele verhaal,ben ik online gaan zoeken,en gevonden!!!Niets 700€!!!,ze wilde hem enkel aan haar eigen volk of vriendin verkopen!!!Waar gaat dit naartoe!!!Wil echt dat die verkoopster hierover wordt aangesproken.Heb zelf jaren in verkoop gestaan,maar dit is echt oplichterij,en hier laat ik het niet bij!!!Ik hoop op medewerking of een reactie van jullie!Beleefde en oprechte groet,Mevr De Buyst

Afgesloten
G. V.
21/08/2023

Verloren goederen magazijn winkel

Beste, ik deed op 06/07/2023 een bestelling bestaande uit 11 artikelen op uw webshop. Op 10/07/2023 meldde ik een retour van 11 artikelen die ik aanduidde in de app met de reden erbij. Ik duidde de artikelen ook aan op het retourstrookje die ik bij de retour stopte. Ik meldde de retour van de 11 artikelen tevens in de Klarna app voor de betaling nadien. Nadien zag ik in de Klarna app dat er 10 artikelen van de 11 niet zouden aangerekend worden. Ik nam contact op met H&M toen de betalingsdatum naderde en daar kreeg ik de melding dat het magazijn maar 10 stuks had ontvangen. Verder onderzoek in het magazijn is ook niet mogelijk kreeg ik als antwoord. Of het pakket eventueel geopend aangekomen is? Of het bloesje eventueel verloren gegaan is in het magazijn of gestolen? Als klant moet ik opdraaien voor een artikel die ik 300 % zeker geretourneerd heb want ik had het bloesje in 2 maten besteld en beiden waren te klein. Het antwoord van de klantendienst is dat ik geen klacht kan indienen bij H&M of het is bij diezelfde klantendienst en ik werd 'subtiel' beschuldigd dat ik het bloesje achtergehouden heb want dat het reeds gebeurd is in de maand juli met een ander artikel en ook vorig jaar. En dit na zolang klant te zijn en veel te bestellen. Is er misschien niet zoiets als voordeel van de twijfel dat een klant eerlijk is en toch niet zoveel tijd en energie zal stoppen in een artikel van 12,99 euro (had ik dit dan niet geprobeerd met 1 van jullie duurdere artikelen??) Misschien ook eens bij stilstaan in het voordeel van de klant die in mijn geval alle artikelen netjes opgeplooid en in de plastiek verpakking en in een goed dicht getapete originele doos of zak terugstuurt en dat het waarschijnlijk een chaos is in jullie magazijn gedurende de soldenmaand. En neen ik ga niet helemaal van tot waar ik woon naar een H&M filiaal om artikelen te retourneren zoals jullie op aandringen.Ik zou alsnog graag een rechtzetting en terugbetaling van het bloesje t.b.v. 12,99 euro ontvangen.Met vriendelijke groeten,Geneviève Van den Eede

Opgelost
S. P.
3/07/2023

Artikel niet geleverd

Beste,Mijn klacht bestaat uit volgende deelklachten:1) Ik bestelde online een rokje maar het werd nooit geleverd wat op zich geen probleem is want ik heb het ook niet vooraf betaald2) Ik ontvang nu plots aanmaningen via Klarna om alsnog voor dit rokje te betalen3) Ik probeer mijn klacht hard te maken door de nodige informatie hierover binnen te halen via mijn online profiel bij het bedrijf, maar ik kan niet meer inloggen. Ik beland dan in een soort 'lus' waarbij ik telkens een nieuw paswoord moet aanmaken.

Opgelost
N. B.
29/06/2023

Teleurstellende klantendienst verlening!

Ik bestel, al zeer geruime tijd (heel veel) bij H&M. Afgelopen periode met zeer teleurstellende leveringen. Meermaals niet geleverd worden, de ene keer smijten ze het op mijnen hof (buren nemen het weg om te vermijden dat het “verdwijnt”). Pakket staat afgeleverd op 27/6 9u41… ik heb doorgegeven dat indien niet thuis, afleveren bij de buren en zelfs een extern afleverpunt indien dat geen optie was… ik kom thuis, niks voor de deur… ik mail H&M met de vraag waar er afgeleverd werd volgens Bpost… ze bellen mij… ik stel dezelfde vraag, ze beweren bij mij thuis… meer dan 150€ aan kinderkledij voor de zomer… de dame aan de mijn begint te roepen dat ze geen “vermiste” pakketten meer terugbetalen en ik maar een pick up locatie moest kiezen ipv thuislevering! Ik heb al een pakket gemist THUIS vorig jaar, enige tijd later bestel ik pakket en levering op het werk… geen levering… en stond afgeleverd tijdens kantooruren en we zitten daar met veel volk… niks in brievenbus… krijg mail, ge moet het laten leveren op uw thuisadres… opnieuw 3e keer op een jaar tijd, geen levering! Nadat de dame van de klantendienst roepen en tierend telefoon afgooit, vraag ik naar de desbetreffende mail waarin ze beweren dat ik nog enkel mag bestellen via extern afhaalpunt, geen reactie… enkel een mail waarin staat “ Zoals wij eerder hebben vermeld hebben wij besloten geen vermiste pakketten meer te vergoeden. Om die reden zullen wij voor deze bestelling geen terugbetaling kunnen verwerken. We begrijpen dat je teleurgesteld zult zijn en bieden onze excuses aan voor het ongemak.” Toevallig op die dag staat er in mijn account levering 27/6 - 9u41 en dan plots levering 28/6 - 18u45…Ik ben GOEDE klant - sinds 18/5 voor 900€ aan kledij besteld en betaald DIT JAAR… en dan krijg ik dit als service! Een onbeleefde dame die roept en tiert en telefoon afgooit “wij betalen NIKS meer terug”… ben zwaar gedegouteerd! Lever zoals doorgegeven aan Bpost! En draag verantwoordelijkheid ipv mensen anoniem te bellen en dan af te blaffen!!! Ik zal mijn volgend pakket ook kunnen vergeten zeker?! (Reeds besteld enkele dagen na deze bestelling) Hoor dit vaker en vaker!!

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform