Terug

Verloren goederen magazijn winkel

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. V.

Naar: H&M - Hennes et Mauritz

21/08/2023

Beste, ik deed op 06/07/2023 een bestelling bestaande uit 11 artikelen op uw webshop. Op 10/07/2023 meldde ik een retour van 11 artikelen die ik aanduidde in de app met de reden erbij. Ik duidde de artikelen ook aan op het retourstrookje die ik bij de retour stopte. Ik meldde de retour van de 11 artikelen tevens in de Klarna app voor de betaling nadien. Nadien zag ik in de Klarna app dat er 10 artikelen van de 11 niet zouden aangerekend worden. Ik nam contact op met H&M toen de betalingsdatum naderde en daar kreeg ik de melding dat het magazijn maar 10 stuks had ontvangen. Verder onderzoek in het magazijn is ook niet mogelijk kreeg ik als antwoord. Of het pakket eventueel geopend aangekomen is? Of het bloesje eventueel verloren gegaan is in het magazijn of gestolen? Als klant moet ik opdraaien voor een artikel die ik 300 % zeker geretourneerd heb want ik had het bloesje in 2 maten besteld en beiden waren te klein. Het antwoord van de klantendienst is dat ik geen klacht kan indienen bij H&M of het is bij diezelfde klantendienst en ik werd 'subtiel' beschuldigd dat ik het bloesje achtergehouden heb want dat het reeds gebeurd is in de maand juli met een ander artikel en ook vorig jaar. En dit na zolang klant te zijn en veel te bestellen. Is er misschien niet zoiets als voordeel van de twijfel dat een klant eerlijk is en toch niet zoveel tijd en energie zal stoppen in een artikel van 12,99 euro (had ik dit dan niet geprobeerd met 1 van jullie duurdere artikelen??) Misschien ook eens bij stilstaan in het voordeel van de klant die in mijn geval alle artikelen netjes opgeplooid en in de plastiek verpakking en in een goed dicht getapete originele doos of zak terugstuurt en dat het waarschijnlijk een chaos is in jullie magazijn gedurende de soldenmaand. En neen ik ga niet helemaal van tot waar ik woon naar een H&M filiaal om artikelen te retourneren zoals jullie op aandringen.Ik zou alsnog graag een rechtzetting en terugbetaling van het bloesje t.b.v. 12,99 euro ontvangen.Met vriendelijke groeten,Geneviève Van den Eede

Berichten (8)

H&M - Hennes et Mauritz

Naar: G. V.

21/08/2023

Dank je wel om ons te contacteren!We hebben je e-mail goed ontvangen en komen zo snel mogelijk bij je terug. Heb je sneller antwoord nodig? Bezoek onze klantenservice pagina's.Vind je antwoord hierWe komen snel bij je terug,HM KlantenserviceThe information contained in this e-mail message may be privileged, confidential, and protected from disclosure. Any unauthorized use, printing, copying, disclosure or dissemination of this communication may be subject to legal restriction or sanction. If you think that you have received this e-mail message in error, please reply to the sender and delete this message from your computer.

H&M - Hennes et Mauritz

Naar: G. V.

21/08/2023

Dank je wel om ons te contacteren!We hebben je e-mail goed ontvangen en komen zo snel mogelijk bij je terug. Heb je sneller antwoord nodig? Bezoek onze klantenservice pagina's.Vind je antwoord hierWe komen snel bij je terug,HM KlantenserviceThe information contained in this e-mail message may be privileged, confidential, and protected from disclosure. Any unauthorized use, printing, copying, disclosure or dissemination of this communication may be subject to legal restriction or sanction. If you think that you have received this e-mail message in error, please reply to the sender and delete this message from your computer.

G. V.

Naar: H&M - Hennes et Mauritz

29/08/2023

Beste,Ik wacht al meer dan een week op een antwoord op mijn klacht. Ik meen hier te lezen dat u normaal binnen de 7 dagen reageert.Ik zou u willen vragen om mij van antwoord te zijn waarvoor dank?Ik wacht uw antwoord af.Mvg,G. Van den Eede

H&M - Hennes et Mauritz

Naar: G. V.

29/08/2023

Dank je wel om ons te contacteren!We hebben je e-mail goed ontvangen en komen zo snel mogelijk bij je terug. Heb je sneller antwoord nodig? Bezoek onze klantenservice pagina's.Vind je antwoord hierWe komen snel bij je terug,HM KlantenserviceThe information contained in this e-mail message may be privileged, confidential, and protected from disclosure. Any unauthorized use, printing, copying, disclosure or dissemination of this communication may be subject to legal restriction or sanction. If you think that you have received this e-mail message in error, please reply to the sender and delete this message from your computer.

G. V.

Naar: H&M - Hennes et Mauritz

29/08/2023

Beste,Ik wacht al meer dan een week op een antwoord op mijn klacht. Ik meen hier te lezen dat u normaal binnen de 7 dagen reageert.Ik zou u willen vragen om mij van antwoord te zijn waarvoor dank?Ik wacht uw antwoord af.Mvg,G. Van den Eede

H&M - Hennes et Mauritz

Naar: G. V.

29/08/2023

Dank je wel om ons te contacteren!We hebben je e-mail goed ontvangen en komen zo snel mogelijk bij je terug. Heb je sneller antwoord nodig? Bezoek onze klantenservice pagina's.Vind je antwoord hierWe komen snel bij je terug,HM KlantenserviceThe information contained in this e-mail message may be privileged, confidential, and protected from disclosure. Any unauthorized use, printing, copying, disclosure or dissemination of this communication may be subject to legal restriction or sanction. If you think that you have received this e-mail message in error, please reply to the sender and delete this message from your computer.

H&M - Hennes et Mauritz

Naar: G. V.

30/08/2023

DATA NOT AVAILABLE

H&M - Hennes et Mauritz

Naar: G. V.

30/08/2023

a:visited color: red !importanta /* color: white !important Took out to control button color */ text-decoration: none.link background-color: black padding: 5px 10px.left text-align: left.logo width: 100px !important max- height: 70px !important max-height: 100% !importantHM houdt van feedback! Vertel ons over jouw ervaring met onze Customer Service door dezelink te gebruiken.Hallo!Bedankt voor je e-mail. Het spijt me om te lezen dat de klant niet tevreden is na aanleiding van het gesprek met een van mijn collega's. Ik wil de klant mijn excuses aanbieden voor het ongemak!Ik snap dat het niet fijn is wanneer een retour niet goed verwerkt is en begrijpelijk dat de klant het met de beslissing niet eens is. Wel kan ik zien is dat mevrouw in juli en augustus is geinformeerd dat we in de toekomst geen handmatige aanpassingen meer kunnen doen en we het advies hebben gegeven om de retour in de winkel te doen. Uiteraard is dit geen verplichting, maar wel een advies omdat het al zo vaak is misgegaan.Na aanleiding van deze klacht heb ik overlegd met onze Back Office en hebben zij voor deze keer eenmalig de uitzondering gemaakt en hebben ze de Draped Satijnen Blouse van 12,99 verwerkt. De factuur bij Klarna zal dan binnen 48 uur worden bijgewerkt, mocht ze al betaald hebben dan staat het geld met 3-5 werkdagen weer op haar rekening.Wel gaat dit de laatste keer zijn dat wij het handmatig kunnen aanpassen in ons systeem. We raden echt aan om de retour via de winkel retour te sturen zodat ze ook zelf kan zien dat deze worden verwerkt. Mocht ze toch via online retour willen sturen, dan zal dit op eigen risico gaan zijn.Hopende hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.Ik wens je nog een fijne dag!Groetjes,AmandaBedankt om de kwaliteit van mijn service te evalueren door de enquête bovenaan deze e-mail in te vullen of door op de onderstaande knop te klikken.Leid me naar de surveyHM Klantenservice August 29, 2023 10:53 PM +02:00erloren goederen magazijn winkel - (CPTBE01858846-35) a, a[href] color: 1e5ba3 text-decoration: underline div[class~="INS"] ,[class~="INS"] border-collapse: collapse background-color: f9f8f7 div[class~="INS"] , font-family: Arial, Verdana, Sans-Serif font-size: 14px line-height: 18px color: 303030 font-weight: normal text-align: left The information contained in this e-mail message may be privileged, confidential, and protected from disclosure. Any unauthorized use, printing, copying, disclosure or dissemination of this communication may be subject to legal restriction or sanction. If you think that you have received this e-mail message in error, please reply to the sender and delete this message from your computer. The information contained in this e-mail message may be privileged, confidential, and protected from disclosure. Any unauthorized use, printing, copying, disclosure or dissemination of this communication may be subject to legal restriction or sanction. If you think that you have received this e-mail message in error, please reply to the sender and delete this message from your computer.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform