Terug

Artikel niet geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. P.

Naar: H&M - Hennes et Mauritz

03/07/2023

Beste,Mijn klacht bestaat uit volgende deelklachten:1) Ik bestelde online een rokje maar het werd nooit geleverd wat op zich geen probleem is want ik heb het ook niet vooraf betaald2) Ik ontvang nu plots aanmaningen via Klarna om alsnog voor dit rokje te betalen3) Ik probeer mijn klacht hard te maken door de nodige informatie hierover binnen te halen via mijn online profiel bij het bedrijf, maar ik kan niet meer inloggen. Ik beland dan in een soort 'lus' waarbij ik telkens een nieuw paswoord moet aanmaken.

Berichten (1)

H&M - Hennes et Mauritz

Naar: S. P.

03/07/2023

Dank je wel om ons te contacteren!We hebben je e-mail goed ontvangen en komen zo snel mogelijk bij je terug. Heb je sneller antwoord nodig? Bezoek onze klantenservice pagina's.Vind je antwoord hierWe komen snel bij je terug,HM KlantenserviceThe information contained in this e-mail message may be privileged, confidential, and protected from disclosure. Any unauthorized use, printing, copying, disclosure or dissemination of this communication may be subject to legal restriction or sanction. If you think that you have received this e-mail message in error, please reply to the sender and delete this message from your computer.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform