Geachte mevrouw/heer,
Op 22/08/24 heb ik in uw online webshop 11 stuks gekocht, waarbij ik het bedrag van 181,89 betaald.
Bij de levering van het product, die plaatsvond op 27/08/24 , heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op 27/08/24 maximaal 14 dagen na levering een mededeling in die zin gestuurd per e-mail
Op 03/09/24 antwoordde u dat mijn verzoek niet kon worden ingewilligd omdat er zogezegd meerdere pakketten zijn gestolen.
Ik betwist het bovenstaande omdat deze pakket gestolen is de andere zijn verloren geraakt bij Bpost. Ik kan daar niet aan doen. Daarnaast zegt klantendienst van h&m dan ze pakketten die gestolen zijn niet vergoeden. Wat voor een onzin is dat? Het is mijn recht om mijn geld terug te krijgen als mijn pakket gestolen is. REDEN Ik verzoek u dan ook gevolg te geven aan mijn rechtmatig verzoek om de overeenkomst te herroepen, waarbij ik u bevestig dat het product, onbeschadigd en in al zijn onderdelen compleet, beschikbaar is voor teruggave en ik verzoek u bijgevolg om terugbetaling van de betaalde prijs van 181.89 euro.
Ik verwacht een antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.