Meest recente klachten

G. S.
9/10/2024

Niet nakomen bevestigde bestelling

Half augustus schreef ik me vrijblijvend in bij Groupasol voor een groepsaankoop van stookolie. Vervolgens plaatste ik een bestelling. Deze werd door Groupasol op 17 augustus bevestigd en kreeg bestelnummer #6169. Vervolgens werd ik op 20 augustus opgebeld door een zeer opdringerige verkoper van Comfort Energie die maar geen nee wou aanvaarden omdat ik geen additief wou. Ik diende daarover een klacht bij hen in maar er kwam geen enkele reactie (behalve dan dat zij weigeren de bestelde stookolie te leveren). Enkele dagen later werd ik opnieuw opgebeld door Comfort Energie voor de levering van de bestelde stookolie. Die werd vastgelegd op 26 augustus in de namiddag. Ik heb van 's middags 12u tot 's avonds 20u te vergeefs zitten wachten. …klacht ... een nieuwe afspraak werd gemaakt voor 28 augustus in de namiddag maar voor 16u. Dat zou volgens het telefonisch gesprek met Comfort Energie geen probleem zijn, zij schatte – na contact met een andere dienst – dat dit rond 14u zou gebeuren. Weer werd de afspraak niet nageleefd door Comfort Energie. … op 31/8 's avonds vertrok ik naar Stockholm maar stuurde nog maar eens een klacht naar Comfort Energie en Groupasol. De reactie van Groupasol was een enquete sturen over hoe tevreden ik was van de levering van stookolie! Ik antwoordde dat er geen levering had plaatsgevonden maar kreeg geen verdere reactie. … Tot op heden 9 oktober heb ik nog steeds geen stookolie en vorige week had ik mijn verwarming zeker willen aanzetten maar dat ging niet.

Afgesloten
N. V.
11/09/2024

leveringsprobleem

Korte beschrijving van uw probleem de aangekochte mazout via groepsaankoop bij groupasol is na een maand nog steeds niet geleverd. normaal word er een leveringstermijn van 14 dagen beloofd. de vorige jaren verliep alles zoals het moest. NU EEN MAAND NA AANKOOP NOG STEEDS NIET GELEVERD!!!!

Opgelost
F. B.
28/10/2021

Levering stookolie groepsaankoop

Op 28-09-2021 heb ik mij vrijblijvend ingeschreven voor de groepsaankoop van 1-10-2021 ik heb de bestelling geplaatst op 3-10-2021 zoals blijkt uit uw mailbericht van dezelfde dag.Omdat ik geen enkele reactie kreeg van Comfort Energy, omdat mijn tankinhoud verder daalde, omdat er in mijn straat ingrijpende wegenwerken begonnen zijn en verkeer aan mijn woning de volgende maanden onmogelijk wordt, omdat ik afwezig ben in de loop van de volgende week, heb ik hen zelf gecontacteerd op 22-10-2021 en werd mij stellig beloofd dat de levering ten laatste op 29-10-2021 zou gebeuren. Wegens nog steeds geen reactie van Comfort Energy contacteer ik hen opnieuw op 27-10-2021. De levertijd bleek nog maar eens verschoven (naar 8 of 9-11-2021) maar omwille van de eerder vermelde redenen heb ik vandaag een spoedlevering laten uitvoeren door een lokale handelaar. Mijn afgesproken prijsvoordeel van € 140 ben ik kwijt maar belangrijker: de gehanteerde praktijken halen de zin en het nut van groepsaankopen onderuit. U mag mijn bestelling annuleren ik neem na 8 jaar voortaan niet meer deel aan groepsaankopen.

Opgelost
A. H.
10/10/2021

STOOKOLIE GROEPSAANKOPEN

beste , via TA bestelde ik tussen 27.09 en 29.09 1000L standaard stookolie aan de prijs van € 0,6921 . Offertenummer = BEHTN85327260. TA verwijst de bestelling door naar de groepsaankoop van Groupasol en daar gaat het al te dikwijls fout . Men krijgt geen bevestiging van de bestelling , noch kan er telefonisch contact voor wijziging met groupasol opgenomen worden . Mailbericht worden niet of laattijdig beantwoord , zodat de voorgestelde prijsafspraak vervalt en men verplicht wordt deel te nemen aan een nieuw voorstel maar ook aan een nieuwe duurdere prijs.Ik heb mailberichten gestuurd , ge-smst , maar daar wordt niet op geantwoord .Heb nu nog , op 09.10.21 een verklarend mailbericht gestuurd om te pogen mijn vorige bestelling te bekomen aan de prijs van vastgelegd door Groupasol aan € 0,6921 maar wacht nog steeds op het antwoord !!Deze manier van handelen gaat fout en bij wijze van spreken kan de potentiële klant - binnen de vervaltermijn - geen afspraak en/of eventuele wijziging van bestelling plaatsen .Ik heb het gevoel dat de klantendienst niet bestaat bij Groupasol , en indien er toch gereageerd wordt , de klant voor het voldongen feit staat , dat hij zich moet inschrijven in een nieuw duurder voorstel om een levering te bekomen. M.a.w. de pogingen die de klant onderneemt om - binnen de vervaltermijn van de groepsaankoop - eventueel de bestelling te wijzigen en/of aan te passen , worden door (onkunde) of administratieve onwil , niet beantwoord . Met als gevolg : - de klant wordt verplicht bij de nieuwe inschrijving - akkoord te gaan met de duurdere prijs !!Dit kan toch niet bedoeling zijn van een groepsaankoop ????Graag uw wederwoord en actie hieromtrent .mvg,A. Huysmans 2820025-41

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform