U draait het rond. U kwam herhaaldelijk leveringsafspraken niet na (zie initiële klacht).
Reeds na de eerste keer stelde u een kortingsbon voor. Toen ik vroeg hoe lang die geldig zou zijn werd er niet geantwoord. Ook een tweede afspraak kwam u niet na.
Na het verstrijken van de overeengekomen leveringsperiode, stuurde u mij nog een paar keer een sms enkele uren voordat u zou leveren. Dat is geen afspraak, afspreken doe je in onderling overleg. Ik heb trouwens telkens laten weten dat ik niet aanwezig zou zijn. Ik was op vakantie maar ging dat niet aan uw neus hangen. Het gaat niet op om de rollen om te draaien, vervolgens leveringsmomenten op te leggen om zo het contract te ontbinden.
Ik zit ondertussen in de koude en geef u ofwel vrijdagvoormiddag 8/11 of zaterdagvoormiddag 9/11 om alsnog het contract uit te voeren. Ik verwacht op voorhand geïnformeerd te worden over de leveringstijd met een juistheid van 60 minuten. Ik verwacht ook schadeloos gesteld te worden voor de stress en het gebrek aan comfort door uw fout en moedwil.
Ik verwacht tevens binnen de 3 werkdagen na levering een factuur te ontvangen, hetgeen in het verleden ook niet steeds gebeurde en waardoor ik een premie misliep.
Als u besluit niet te leveren of geen factuur te bezorgen zal ik de alle kosten, schade en meerkosten op u verhalen.
Ik zal tevens klacht indienen bij de economische inspectie.