beste , via TA bestelde ik tussen 27.09 en 29.09 1000L standaard stookolie aan de prijs van € 0,6921 . Offertenummer = BEHTN85327260. TA verwijst de bestelling door naar de groepsaankoop van Groupasol en daar gaat het al te dikwijls fout . Men krijgt geen bevestiging van de bestelling , noch kan er telefonisch contact voor wijziging met groupasol opgenomen worden . Mailbericht worden niet of laattijdig beantwoord , zodat de voorgestelde prijsafspraak vervalt en men verplicht wordt deel te nemen aan een nieuw voorstel maar ook aan een nieuwe duurdere prijs.Ik heb mailberichten gestuurd , ge-smst , maar daar wordt niet op geantwoord .Heb nu nog , op 09.10.21 een verklarend mailbericht gestuurd om te pogen mijn vorige bestelling te bekomen aan de prijs van vastgelegd door Groupasol aan € 0,6921 maar wacht nog steeds op het antwoord !!Deze manier van handelen gaat fout en bij wijze van spreken kan de potentiële klant - binnen de vervaltermijn - geen afspraak en/of eventuele wijziging van bestelling plaatsen .Ik heb het gevoel dat de klantendienst niet bestaat bij Groupasol , en indien er toch gereageerd wordt , de klant voor het voldongen feit staat , dat hij zich moet inschrijven in een nieuw duurder voorstel om een levering te bekomen. M.a.w. de pogingen die de klant onderneemt om - binnen de vervaltermijn van de groepsaankoop - eventueel de bestelling te wijzigen en/of aan te passen , worden door (onkunde) of administratieve onwil , niet beantwoord . Met als gevolg : - de klant wordt verplicht bij de nieuwe inschrijving - akkoord te gaan met de duurdere prijs !!Dit kan toch niet bedoeling zijn van een groepsaankoop ????Graag uw wederwoord en actie hieromtrent .mvg,A. Huysmans 2820025-41