Terug

Levering stookolie groepsaankoop

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. B.

Naar: Groupasol

28/10/2021

Op 28-09-2021 heb ik mij vrijblijvend ingeschreven voor de groepsaankoop van 1-10-2021 ik heb de bestelling geplaatst op 3-10-2021 zoals blijkt uit uw mailbericht van dezelfde dag.Omdat ik geen enkele reactie kreeg van Comfort Energy, omdat mijn tankinhoud verder daalde, omdat er in mijn straat ingrijpende wegenwerken begonnen zijn en verkeer aan mijn woning de volgende maanden onmogelijk wordt, omdat ik afwezig ben in de loop van de volgende week, heb ik hen zelf gecontacteerd op 22-10-2021 en werd mij stellig beloofd dat de levering ten laatste op 29-10-2021 zou gebeuren. Wegens nog steeds geen reactie van Comfort Energy contacteer ik hen opnieuw op 27-10-2021. De levertijd bleek nog maar eens verschoven (naar 8 of 9-11-2021) maar omwille van de eerder vermelde redenen heb ik vandaag een spoedlevering laten uitvoeren door een lokale handelaar. Mijn afgesproken prijsvoordeel van € 140 ben ik kwijt maar belangrijker: de gehanteerde praktijken halen de zin en het nut van groepsaankopen onderuit. U mag mijn bestelling annuleren ik neem na 8 jaar voortaan niet meer deel aan groepsaankopen.

Berichten (1)

Groupasol

Naar: F. B.

08/11/2021

Geachte heer Bellemans,Ik wil u bedanken voor de e-mail die u ons stuurde via het Test-Aankoop platform.Het spijt ons te lezen over het ongemak dat u heeft ondervonden.Begin oktober werden wij door onze leveranciers ervan in kennis gesteld dat de leveringstermijnen langer zouden zijn dan gebruikelijk als gevolg van de sterke prijsstijging en de daaruit voortvloeiende hoge activiteit.In de e-mail ter bevestiging van de bestelling hebben wij onze klanten meegedeeld dat de leveranciers uitzonderlijk tot 20 werkdagen de tijd hadden om contact met de klanten op te nemen om de levering te regelen.In dit geval lijkt het erop dat Comfort Energy contact had opgenomen, maar dat zij vervolgens niet in staat waren hun belofte na te komen.Nogmaals, dit spijt ons zeer.Wij zullen navraag doen bij Comfort Energy om te begrijpen wat er is gebeurd en te zien hoe wij dit in de toekomst kunnen verbeteren.Door groepsaankopen kunnen onze gebruikers profiteren van prijzen die ver onder de officiele prijzen liggen als gevolg van het groepseffect. De tegenprestatie is een iets langere leveringstermijn dan bij een directe bestelling.U bent in het verleden een tevreden klant geweest en wij hopen u, ondanks dit op zichzelf staande incident, in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.Met vriendelijke groet,Gregory NOIRFALISESERVICE CLIENTS - KLANTEN DIENSTinfo@groupasol.be +32 04 226 51 75 Célébrons les 10 ans de GroupasolAchetez votre énergie moins cher - Koop uw energie goedkoperLe 28 oct. 2021 à 16:46 +0200, klachtenbox@test-aankoop.be, a écrit


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform