Geachte heer Bellemans,Ik wil u bedanken voor de e-mail die u ons stuurde via het Test-Aankoop platform.Het spijt ons te lezen over het ongemak dat u heeft ondervonden.Begin oktober werden wij door onze leveranciers ervan in kennis gesteld dat de leveringstermijnen langer zouden zijn dan gebruikelijk als gevolg van de sterke prijsstijging en de daaruit voortvloeiende hoge activiteit.In de e-mail ter bevestiging van de bestelling hebben wij onze klanten meegedeeld dat de leveranciers uitzonderlijk tot 20 werkdagen de tijd hadden om contact met de klanten op te nemen om de levering te regelen.In dit geval lijkt het erop dat Comfort Energy contact had opgenomen, maar dat zij vervolgens niet in staat waren hun belofte na te komen.Nogmaals, dit spijt ons zeer.Wij zullen navraag doen bij Comfort Energy om te begrijpen wat er is gebeurd en te zien hoe wij dit in de toekomst kunnen verbeteren.Door groepsaankopen kunnen onze gebruikers profiteren van prijzen die ver onder de officiele prijzen liggen als gevolg van het groepseffect. De tegenprestatie is een iets langere leveringstermijn dan bij een directe bestelling.U bent in het verleden een tevreden klant geweest en wij hopen u, ondanks dit op zichzelf staande incident, in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.Met vriendelijke groet,Gregory NOIRFALISESERVICE CLIENTS - KLANTEN DIENSTinfo@groupasol.be +32 04 226 51 75 Célébrons les 10 ans de GroupasolAchetez votre énergie moins cher - Koop uw energie goedkoperLe 28 oct. 2021 à 16:46 +0200, klachtenbox@test-aankoop.be, a écrit