Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Afwasmachine stuk
Korte beschrijving van uw probleem Afwasmachine (aangekocht november 2024) werkte plots niet meer. 1 e week geen reactie gehad van technische dienst, week later hebben ze me gevraagd om een externe technieker te laten komen. Die heeft vastgesteld dat de printplaat stuk is dus dit verslag is meteen doorgestuurd naar GGM GASTRO, intussen weer 1,5 week verder en geen reactie Klantendienst zegt steeds dat ze enkel melding kunnen maken en verder niets.
Problemen met de koelkast en dienst na verkoop
Beste,Op 05.10.2022 koelkast gekocht met de referentie KF1400ND - 84185090 bij GGM GASTRO te Mechelen, Belgie en extra betaald voor express levering. Na 5 werkdagen hebben we het toestel eindelijk mogen ontvangen.Op 04.11.2022 koelkast defect. Naar klantendienst gebeld op 04.11.2022, geen technieker kunnen sturen diezelfde dag maar belooft een te sturen de volgende dag.Op 05.11.2022 technieker langs gekomen om 18h. Geen herstelling gedaan, enkel vaststelling en een afspraak om maandag 07.11.2022 om 14h de herstelling uit te voeren.Op maandag 07.11.2022 technieker niet gekomen, ook niets laten weten. Tegen 18h zelf gebeld en de melding gekregen dat hij op dinsdag 08.11.2022 zou komen tegen 15h30.Op dinsdag 08.11.2022 technieker niet komen opdagen op het afgesprokken uur - 15h30.Om 17h zelf contact opgenomen met de klantendienst om te melden dat de technieker niet is langsgeweest en indien ze nog iemand gingen sturen dit vóór 18h moest zijn omwille van sluitingsuur winkel.Om 19h15 telefoon gekregen van een technieker die voor de winkel stond, gesloten deur, zelfs wanneer we doorgegeven hebben dat we tot 18h konden open houden.Woensdag 09.11.2022 terug gebeld met de klantendienst, ze konden niet zeggen of technieker op woensdag nog kon langskomen, anders ging hij op donderdag 10.11.2022 langskomen. Klantendienst ging op woensdag 09.11.2022 nog een bevestiging sturen.Het is nu woensdag 09.11.2022 - 18h sluitingsuur winkel - geen technieker gezien en geen bevestiging van de klantendienst ontvangen eventueel voor donderdag 10.11.2022.Klantendienst heeft niets meer van hen laten horen.Ons geduld is op, daarom dit schrijven.
Pizza - oven defect
Tijdens het 2de gebruik, 14 dagen na de aankoop, smolt het handvat aan de buitenkant weg, viel op de grond, samen met het buitenglas. 1 compartiment vd pizza oven (er zijn er 2) kan niet meer gebruikt worden. Eén schroef stond roodgloeiend. Vermoedelijk werkt de thermostaat niet en werd de oven binnen te warm.het compartiment kan niet meer gebruikt worden.Ik heb onmiddellijk foto's genomen en doorgestuurd naar info@ggmgastro.be Er werd onmiddellijk een case aangemaakt maar dat is ook alles wat er na 1 maand is gebeurd. Ik ben ter plaatse geweest in de toonzaal waar ik het toestel heb besteld. Daar bevestigden ze me dat ze het toestel gingen vervangen of terugbetalen. Ik vroeg dit in een email te bevestigen en in de email stond dat het hoofdkantoor moest beslissen wat er zou gebeuren. Na 1 maand geen enkele reactie van het hoofdkantoor. Ondertussen op Google Review en vooral op Trustpilot (nl) gemerkt dat ik niet alleen sta met mijn probleem en dat tientallen klanten met hetzelfde probleem zitten. Het gaat hier over een bedrijf dat vooral aan professionele klant levert en deze dan volledig in de kou laat staan. Ik heb geen enkel vertrouwen meer in dit bedrijf en vraag de terugbetaling van de aangekochte pizza oven
Probleem met levering
Beste, Ik bestelde op 7/08 een saladette premium (bestelling 140896028) met leveringstermijn 2 à 5 werkdagen. Direct kreeg ik een betalingsbevestiging.Op 12/08 ontving ik van uw diensten een mail met de melding: bestelling 3300832944 wordt momenteel verpakt en klaargemaakt voor verzending. Zodra uw bestelling ons pand verlaat, ontvangt u een verzendbevestiging per e-mail. Op 14/08 vraag ik u per mail duidelijkheid over de levering, waarop ik op 19/08 van uw verkoopdienst antwoord krijg dat mijn bestelling nog steeds klaar staat voor verzending.Vandaag 24/08 ben ik nog steeds in het ongewisse wanneer ik mijn bestelling ga ontvangen.Ik heb deze koeling voor mijn broodjeszaak besteld en ondervind hierdoor zelf heel wat problemen om de bestellingen van mijn klanten te verwerken.Daarom vraag ik u om mijn reeds betaalde bestelling dringend te leveren of mijn geld terug te storten.Met vriendelijke groetenVan Mol AlainHoogachtendVan Mol Alain
Kapotte vriezer gekocht
Beste, we hebben op 14 juni een bestelling geplaatst op ggm gastro, namelijk een grote vriezer en een grote koelkast.Ongeveer begin juli zijn deze geleverd dus ze zijn ongeveer 1 maand oud. Na 2 weken wou onze vriezer niet meer vriezen en bleef maar stijgen in temperatuur. we hebben onmiddelijk contact opgenomen met ggm dat we een technieker nodig hadden, we zijn namelijk een ijssalon en er zat dus wel enige waarde in de vriezer. Zij hadden geen technieker ter beschikking dus zei hij ons gewoon u mag zelf een technieker aanstellen maar hij mag maar max 150 euro kosten..zeg nu zelf wat is dat nu voor een voorstel. Na enig overleg nog steeds geen technieker van ggm te pakken gekregen. Omdat het dringend nodig was hebben we dan zelf een technieker aangesteld die ons 480 euro gekost heeft. deze man beweerde ook dat er niets klopte met de bedrading van de vriezer en de regelaar bleek ook al niet meer te werken.Dus in feite hebben we een product van 1200 euro gekocht dat eigenlijk niet inorde was. Na enkele kwade mails en telefoontjes beantwoorden zij ons niet meer, dus weten we niet goed meer wat te doen. Als we alles samen optellen zitten we nu toch al aan een mooi bedrag waar zij eigenlijk de schuld van dragen...
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten