Beste,Op 05.10.2022 koelkast gekocht met de referentie KF1400ND - 84185090 bij GGM GASTRO te Mechelen, Belgie en extra betaald voor express levering. Na 5 werkdagen hebben we het toestel eindelijk mogen ontvangen.Op 04.11.2022 koelkast defect. Naar klantendienst gebeld op 04.11.2022, geen technieker kunnen sturen diezelfde dag maar belooft een te sturen de volgende dag.Op 05.11.2022 technieker langs gekomen om 18h. Geen herstelling gedaan, enkel vaststelling en een afspraak om maandag 07.11.2022 om 14h de herstelling uit te voeren.Op maandag 07.11.2022 technieker niet gekomen, ook niets laten weten. Tegen 18h zelf gebeld en de melding gekregen dat hij op dinsdag 08.11.2022 zou komen tegen 15h30.Op dinsdag 08.11.2022 technieker niet komen opdagen op het afgesprokken uur - 15h30.Om 17h zelf contact opgenomen met de klantendienst om te melden dat de technieker niet is langsgeweest en indien ze nog iemand gingen sturen dit vóór 18h moest zijn omwille van sluitingsuur winkel.Om 19h15 telefoon gekregen van een technieker die voor de winkel stond, gesloten deur, zelfs wanneer we doorgegeven hebben dat we tot 18h konden open houden.Woensdag 09.11.2022 terug gebeld met de klantendienst, ze konden niet zeggen of technieker op woensdag nog kon langskomen, anders ging hij op donderdag 10.11.2022 langskomen. Klantendienst ging op woensdag 09.11.2022 nog een bevestiging sturen.Het is nu woensdag 09.11.2022 - 18h sluitingsuur winkel - geen technieker gezien en geen bevestiging van de klantendienst ontvangen eventueel voor donderdag 10.11.2022.Klantendienst heeft niets meer van hen laten horen.Ons geduld is op, daarom dit schrijven.