Terug

Pizza - oven defect

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. M.

Naar: GGM Gastro Belgium

23/10/2020

Tijdens het 2de gebruik, 14 dagen na de aankoop, smolt het handvat aan de buitenkant weg, viel op de grond, samen met het buitenglas. 1 compartiment vd pizza oven (er zijn er 2) kan niet meer gebruikt worden. Eén schroef stond roodgloeiend. Vermoedelijk werkt de thermostaat niet en werd de oven binnen te warm.het compartiment kan niet meer gebruikt worden.Ik heb onmiddellijk foto's genomen en doorgestuurd naar info@ggmgastro.be Er werd onmiddellijk een case aangemaakt maar dat is ook alles wat er na 1 maand is gebeurd. Ik ben ter plaatse geweest in de toonzaal waar ik het toestel heb besteld. Daar bevestigden ze me dat ze het toestel gingen vervangen of terugbetalen. Ik vroeg dit in een email te bevestigen en in de email stond dat het hoofdkantoor moest beslissen wat er zou gebeuren. Na 1 maand geen enkele reactie van het hoofdkantoor. Ondertussen op Google Review en vooral op Trustpilot (nl) gemerkt dat ik niet alleen sta met mijn probleem en dat tientallen klanten met hetzelfde probleem zitten. Het gaat hier over een bedrijf dat vooral aan professionele klant levert en deze dan volledig in de kou laat staan. Ik heb geen enkel vertrouwen meer in dit bedrijf en vraag de terugbetaling van de aangekochte pizza oven


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform