Beste, we hebben op 14 juni een bestelling geplaatst op ggm gastro, namelijk een grote vriezer en een grote koelkast.Ongeveer begin juli zijn deze geleverd dus ze zijn ongeveer 1 maand oud. Na 2 weken wou onze vriezer niet meer vriezen en bleef maar stijgen in temperatuur. we hebben onmiddelijk contact opgenomen met ggm dat we een technieker nodig hadden, we zijn namelijk een ijssalon en er zat dus wel enige waarde in de vriezer. Zij hadden geen technieker ter beschikking dus zei hij ons gewoon u mag zelf een technieker aanstellen maar hij mag maar max 150 euro kosten..zeg nu zelf wat is dat nu voor een voorstel. Na enig overleg nog steeds geen technieker van ggm te pakken gekregen. Omdat het dringend nodig was hebben we dan zelf een technieker aangesteld die ons 480 euro gekost heeft. deze man beweerde ook dat er niets klopte met de bedrading van de vriezer en de regelaar bleek ook al niet meer te werken.Dus in feite hebben we een product van 1200 euro gekocht dat eigenlijk niet inorde was. Na enkele kwade mails en telefoontjes beantwoorden zij ons niet meer, dus weten we niet goed meer wat te doen. Als we alles samen optellen zitten we nu toch al aan een mooi bedrag waar zij eigenlijk de schuld van dragen...