Terug

Probleem met levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: GGM Gastro Belgium

24/08/2020

Beste, Ik bestelde op 7/08 een saladette premium (bestelling 140896028) met leveringstermijn 2 à 5 werkdagen. Direct kreeg ik een betalingsbevestiging.Op 12/08 ontving ik van uw diensten een mail met de melding: bestelling 3300832944 wordt momenteel verpakt en klaargemaakt voor verzending. Zodra uw bestelling ons pand verlaat, ontvangt u een verzendbevestiging per e-mail. Op 14/08 vraag ik u per mail duidelijkheid over de levering, waarop ik op 19/08 van uw verkoopdienst antwoord krijg dat mijn bestelling nog steeds klaar staat voor verzending.Vandaag 24/08 ben ik nog steeds in het ongewisse wanneer ik mijn bestelling ga ontvangen.Ik heb deze koeling voor mijn broodjeszaak besteld en ondervind hierdoor zelf heel wat problemen om de bestellingen van mijn klanten te verwerken.Daarom vraag ik u om mijn reeds betaalde bestelling dringend te leveren of mijn geld terug te storten.Met vriendelijke groetenVan Mol AlainHoogachtendVan Mol Alain


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform