Goed

76 punten Info

Meest recente klachten

S. M.
12/12/2025

Foute levering

Geachte mevrouw/heer, Op 1/12/2025 kocht ik een 1 x House Of Marley Platenspeler Simmer Down Bluetooth in uw online winkel en betaalde ik € 199. Ik ontving het pakket op 5/12/2025 (dit werd afgeleverd bij de buur, terwijl ik de ganse dag thuis was!) en toen ik het opende (ik was al verbaasd van de grootte van het pakket), zag ik dat het niet het product was dat ik had besteld. In het bijzonder kreeg ik in plaats van 1 x House Of Marley Platenspeler Simmer Down Bluetooth een strijkplank! Ik nodig u derhalve uit mij het door mij gekochte product zo spoedig mogelijk en in ieder geval binnen 30 dagen na de datum van de bestelling toe te zenden en tegelijkertijd de bij vergissing geleverde goederen af te halen. (Trouwens, eergisteren (10/12) hebben jullie voor het afhalen van die strijkplank een afspraak gemaakt voor het afhalen ervan. Dit was gepland voor gisteren (11/12). De ganse dag is er iemand thuis gebleven, maar er is niemand langsgeweest...) Doet u dit niet, dan behoud ik mij het recht voor om ontbinding van het contract en schadevergoeding te eisen. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te vrijwaren. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Foto's verpakking strijkplank

In behandeling
A. V.
12/12/2025

Fnac weigert btw vermelding op factuur te zetten

Beste, Ik bestelde een surface pro aan via uw webshop. Ik kreeg hiervoor een factuur (geen kasticket), echter ontbreekt mijn BTW nummer op het document waardoor ik het niet kan indienen om mijn BTW terug te vorderen. Ik heb contact opgenomen met jullie klantendienst en krijg te horen dat Fnac.be geen BTW facturen aflevert omdat het een webshop is dat enkel bestemd is voor particulieren. Dit zou in de voorwaarden staan. Fnac maakt melding dat het enkel in een fysieke winkel mogelijk is om een factuur met vermelding van btw nummer te verkrijgen, doch niet in de online winkel? Dit is wettelijk niet oké. Als men dit in een fysieke winkel aanbiedt dient dit ook op een online platform te gebeuren.

In behandeling
M. M.
3/12/2025

Annulering producten door Fnac

Beste, Op 8/11/2025 heb ik 3 producten (Garmin 540) besteld op webshop Fnac. Bestelnummers: ELCCO4OL5ZVFC en G64XTBMV6WYFC. Deze producten stonden met "uitverkoop", "Black Friday deal -75%". Dit is niet onrealistisch die tijd van het jaar. Ik heb er 3 besteld voor mij en mijn 2 zonen. Na bestelling kreeg ik een mail dat de bestelling in verwerking is. Kort nadien krijg ik een mail dat de bestellingen geannuleerd zijn. Zonder info... Uiteindelijk ZELF contact opgenomen via chat en mail. Volgens hen zijn de bestellingen geannuleerd door een verkeerde prijsaanduiding. Wat mij dus verbaast deze tijd. Verschillende mails reeds gestuurd om toch de producten op te sturen, zelfs voorstel om er toch 2 op te sturen (voor mijn 2 zonen), maar steeds geven ze excuus dat het een verkeerde prijsaanduiding is. Reeds ook wat opgezocht en dit hebben ze 2 jaar geleden ook gedaan bij iemand die hier ene klacht heeft ingediend. Bij die Garmin's heb ik ook hoesjes besteld ervoor, deze zijn wel geleverd door een bedrijf via Fnac. Maar deze zijn enkel op eigen kosten retourbaar. Ik zou dus graag krijgen waar ik heb voor betaald - de Garmin's 540.

In behandeling
D. H.
15/11/2025

Product nooit ontvangen en terugbetaling geweigerd

Dag Fnac, Een jaar geleden had ik een horloge bij u besteld die nooit bij mij is aangekomen. De horloge was teruggestuurd naar de verkoper en die heeft die terug netjes ontvangen. Ik heb weliswaar de melding gekregen dat het product bij mij is geeleverd (en zo heeft het systeem het opgeslagen) maar als je kijkt in de afleverdetails dan staat er duidelijk dat het pakje terug naar de afzender is gegaan. Ik heb meerdere klachten op eht fnac portaal ingediend en telkens genegeerd / mij dat ik "te laat" was met een terugbetaling aan te vragen. Dit is niet acceptabel van een bedrijf als Fnac en ik eis een onmiddelijke terugbetaling. Enorm teleurgesteld...

In behandeling
P. V.
8/11/2025

Annulatie bestelling Garmin Edge 540

Beste, heden bestelde mijn schoonzoon een fietscomputer Garmin Edge 540 dewelke op jullie website geprijsd stond met een korting van 76% en verkocht werd aan 89 euro i.p.v. 369 euro. Later op de dag ontving hij van jullie een mail met de melding dat de verkoop door de verkoper geannuleerd werd, zonder verdere uitleg. Waarom leveren jullie niet zoals aangegeven op de website. Aangezien er geen reply kan gegeven worden op jullie mail ben ik genoodzaakt huidige weg te volgen. In bijlage voeg ik de nodige bewijsstukken. Het ingegeven klantnummer betreft eigenlijk het nummer van de bestelling die hij ontvangen heeft. Zijn wens ik gewoon levering aan de aangekondigde korting.

Afgesloten

Hulp nodig?

Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 4 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform