Meest recente klachten

G. K.
15/05/2024

levering oud gebruikt artikel

Beste,in Januarie 2024 heb ik 2 nieuwe fatauils besteld bij Emob, bij aflevering was 1 fateuil niet standaard verpakt , er zaten ook vuile vloerbeschermings viltjes onder en verschilde ook van kleur met de andere fateuil, heb hiervan fotos verstuurd naar het bedrijf , ook van de verpakking en een andere fateuil gevraagd , nadat ze mij een paar maanden aan het lijntje hebben gehouden , werd mij nu verteld dat de fateuil niet meer leverbaar is , ik wil daarom mijn geld terug, nu wil Emob dat ik de retour kosten betaal voor dat ik mijn geld terug krijg, dat ga ik niet doen !hun verkopen gebruikte artikelen als nieuwSchandalig, Als ik de fateuils op afstand van elkaar zet valt het minder op maar het blijft een gebruikte stoel en ik voel me zwaar bestolen

Opgelost
K. V.
10/04/2024

Beschadigde goederen, slechte kwaliteit

Beste, ik bestelde 2 raider gaming Hoogslapers in het zwart via bol.com in de winkel emob. Toen we de pakketten open deden waren bijna alle planken beschadigt, toen we de bedden ineen gestoken hadden, vielen ze bijna uiteen... Toen onze zoon van 8 jaar, 25 kg zich draaide rammelde het bed bijna uiteen.Na het contacteren van de klantendienst zouden ze ons nieuwe planken leveren, nu beweren ze dat het lijmresten zijn, maar dit is niet het geval... Er worden geen wisselstukken nog compensatie noch verantwoordelijkheid opgenomen

Opgelost
K. G.
18/01/2024

Bedrog, niet alles geleverd

Beste, ik bestelde volgend bij Emob: J-Line Bloempot Oneffen Ruw Keramiek Zwart Small - Ø 16.50 cm - 2 stuks.In omschrijving en bij aantal staat duidelijk vermeld 2 stuks en op de foto staan ook 2 stuks. Eerst had de leveranciers kapotte geleverd, dan lang wachten en nu maar 1 stuk geleverd! Hij weigert die andere te leveren, ondanks het feit dat er duidelijk staat 2 stuks (en er zijn nog zelfde negatieve reviews over hem). Dateert al van begin december en mijn 2e pot nog steeds niet ontvangen. Is echt puur bedrog! erop zetten 2 stuks en maar 1 leveren en blijven weigeren een 2e op te sturen!!

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform