Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
-
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
-
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
-
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf? Bel ons! Onze advocaten kunnen je helpen.
-
Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
-
Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
-
Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)
Meest recente klachten
Doos te weinig
Bij Bol.com een kleerkast gekocht. deze bleek dan van een partner emob te komen. De kast werd geleverd maar er was een doos te weinig. Direct met de leverancier , Bol.com en emob contact opgenomen. Ondertussen bijna twee maanden later en veel telefoongesprekken + e-mail heb ik nog altijd geen oplossing. De transporteur zou de doos kwijtgeraakt zijn. per mail bevestigd. Bol.com doet niets enkel heel vriendelijk de telefoon opnemen en dan verder door versturen naar emob. Daar krijg ik te horen dat ze onmiddellijk de doos gingen opsturen. Na weer veel bellen en e-mail krijg ik te horen dat het de laatste kas is en dat ze speciaal de de doos met ontbrekende stukken gingen bijmaken. deze zou vorige week vrijdag 24/10 aankomen. weer een week later geen doos geleverd en als ik een mail stuur gaan ze er meteen achteraan.. Niet dus want als ikzelf niets stuur krijg ik ook geen reactie. Er rest mij dus maar één ding en dat is langs deze weg toch nog een resultaat te bekomen. ik heb een halve kast die ik wel meteen heb betaald bij de bestelling..
levering oud gebruikt artikel
Beste,in Januarie 2024 heb ik 2 nieuwe fatauils besteld bij Emob, bij aflevering was 1 fateuil niet standaard verpakt , er zaten ook vuile vloerbeschermings viltjes onder en verschilde ook van kleur met de andere fateuil, heb hiervan fotos verstuurd naar het bedrijf , ook van de verpakking en een andere fateuil gevraagd , nadat ze mij een paar maanden aan het lijntje hebben gehouden , werd mij nu verteld dat de fateuil niet meer leverbaar is , ik wil daarom mijn geld terug, nu wil Emob dat ik de retour kosten betaal voor dat ik mijn geld terug krijg, dat ga ik niet doen !hun verkopen gebruikte artikelen als nieuwSchandalig, Als ik de fateuils op afstand van elkaar zet valt het minder op maar het blijft een gebruikte stoel en ik voel me zwaar bestolen
Beschadigde goederen, slechte kwaliteit
Beste, ik bestelde 2 raider gaming Hoogslapers in het zwart via bol.com in de winkel emob. Toen we de pakketten open deden waren bijna alle planken beschadigt, toen we de bedden ineen gestoken hadden, vielen ze bijna uiteen... Toen onze zoon van 8 jaar, 25 kg zich draaide rammelde het bed bijna uiteen.Na het contacteren van de klantendienst zouden ze ons nieuwe planken leveren, nu beweren ze dat het lijmresten zijn, maar dit is niet het geval... Er worden geen wisselstukken nog compensatie noch verantwoordelijkheid opgenomen
Bedrog, niet alles geleverd
Beste, ik bestelde volgend bij Emob: J-Line Bloempot Oneffen Ruw Keramiek Zwart Small - Ø 16.50 cm - 2 stuks.In omschrijving en bij aantal staat duidelijk vermeld 2 stuks en op de foto staan ook 2 stuks. Eerst had de leveranciers kapotte geleverd, dan lang wachten en nu maar 1 stuk geleverd! Hij weigert die andere te leveren, ondanks het feit dat er duidelijk staat 2 stuks (en er zijn nog zelfde negatieve reviews over hem). Dateert al van begin december en mijn 2e pot nog steeds niet ontvangen. Is echt puur bedrog! erop zetten 2 stuks en maar 1 leveren en blijven weigeren een 2e op te sturen!!
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten
