Terug

Doos te weinig

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

G. E.

Naar: Emob

31/10/2025

Bij Bol.com een kleerkast gekocht. deze bleek dan van een partner emob te komen. De kast werd geleverd maar er was een doos te weinig. Direct met de leverancier , Bol.com en emob contact opgenomen. Ondertussen bijna twee maanden later en veel telefoongesprekken + e-mail heb ik nog altijd geen oplossing. De transporteur zou de doos kwijtgeraakt zijn. per mail bevestigd. Bol.com doet niets enkel heel vriendelijk de telefoon opnemen en dan verder door versturen naar emob. Daar krijg ik te horen dat ze onmiddellijk de doos gingen opsturen. Na weer veel bellen en e-mail krijg ik te horen dat het de laatste kas is en dat ze speciaal de de doos met ontbrekende stukken gingen bijmaken. deze zou vorige week vrijdag 24/10 aankomen. weer een week later geen doos geleverd en als ik een mail stuur gaan ze er meteen achteraan.. Niet dus want als ikzelf niets stuur krijg ik ook geen reactie. Er rest mij dus maar één ding en dat is langs deze weg toch nog een resultaat te bekomen. ik heb een halve kast die ik wel meteen heb betaald bij de bestelling..


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform