Klacht
K. G.
Naar: Emob
Beste, ik bestelde volgend bij Emob: J-Line Bloempot Oneffen Ruw Keramiek Zwart Small - Ø 16.50 cm - 2 stuks.In omschrijving en bij aantal staat duidelijk vermeld 2 stuks en op de foto staan ook 2 stuks. Eerst had de leveranciers kapotte geleverd, dan lang wachten en nu maar 1 stuk geleverd! Hij weigert die andere te leveren, ondanks het feit dat er duidelijk staat 2 stuks (en er zijn nog zelfde negatieve reviews over hem). Dateert al van begin december en mijn 2e pot nog steeds niet ontvangen. Is echt puur bedrog! erop zetten 2 stuks en maar 1 leveren en blijven weigeren een 2e op te sturen!!
Berichten (21)
Emob
Naar: K. G.
- Typ uw reactie boven deze regel -Uw aanvraag (308501) is ontvangen en wordt door onze supportmedewerkers in behandeling genomen.Als u aanvullende opmerkingen wilt toevoegen, beantwoord dan dit bericht of klik op de onderstaande koppeling:s:support.emob.eu/hc/requests/308501--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Emob.[VKNJ6M-1J1NE]
Emob
Naar: K. G.
- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------Sofie Delorge, 22 jan 2024 08:14 CETBeste,Eerst en vooral onze excuses voor het ongemak. Wij hebben hiervoor contact opgenomen met Bol.com omdat wij deze enkel per set verkopen. Bol.com heeft dit in hun systeem bekeken en blijkt dat wij alles correct hebben doorgegeven maar de fout bij hen ligt, zij hebben foute info op hun site gepubliceerd, dit staat dus helaas volledig buiten onze macht.Wij krijgen als antwoord van Bol.com dat u de pot kan retourneren en u een terugbetaling krijgt en dat hiermee de situatie opgelost is.Hoe vervelend dit ook is, wij kunnen niet instaan voor fouten van Bol.com. U kunt uw klacht dus best tot hen richten. We horen het graag als u uw pot retour wenst te sturen.Met vriendelijke groetenCordialementSofie Delorge EmobEmob would like your feedback. Post a review on our profile.s:g.page/r/CYw3ceEbLQfvEB0/reviewBE - 051 49 12 34 - beschikbaar maandag tot vrijdag van 9u tot 12u en van 14u tot 17u (op vrijdag tot 15u)NL - 08 58 88 07 20 - beschikbaar maandag tot vrijdag van 9u tot 12u en van 14u tot 17u (op vrijdag tot 15u)FR - 09 75 18 12 74 - disponible du lundi au vendredi de 9h à 12h et de 14h à 17h (le vendredi jusqu'à 15h)DE - 0032 51 49 12 34 - Mo-Fr von 9h bis 12h und von 14h bis 17h (freitags bis 15h) verfa¼gbar----------------------------------------------Klachtenbox, 18 jan 2024 17:29 CET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Emob.[VKNJ6M-1J1NE]   --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Emob.[VKNJ6M-1J1NE]
K. G.
Naar: Emob
Beste,U schrijft het zelf, u verkoopt het 'per set' en dat is net het punt. Ik heb reeds de bewijzen doorgestuurd dat er meermaals duidelijk staat 2 stuks en heb op basis daarvan aangekocht, dus dat ik het 'maar moet terugsturen' en 'het daarmee opgelost is', doet mijn wenkbrauwen fronsen. Jullie verwachten een gebruikte pot terug te sturen?? en het is voor mij daarmee niet opgelost want ik heb mijn 2 betaalde potten dan nog niet!! Nogmaals, ben hier dus uiteraard niet mee akkoord, was ook de afspraak niet. Is maar al te makkelijk. Bol steekt het op jullie, en jullie op bol. Ik hoef hier geen slachtoffer van te zijn. Bol verwijst door naar jullie, jullie zijn de leverancier. Dan dienen jullie dit maar intern op te lossen en te regelen, daar heb ik geen boodschap aan. Op het betalingsbewijs van Bol staat tevens 2 stuks (zie bijlage). Ik reken erop dat jullie tot een oplossing komen en ik mijn pot ontvang of een kadobon bij Bol ter waarde van die ontbrekende pot, zodat ik die dan opnieuw kan bestellen. Zo is het ook opgelost en eerlijkst!!
Emob
Naar: K. G.
- Typ uw reactie boven deze regel -Uw aanvraag (309037) is ontvangen en wordt door onze supportmedewerkers in behandeling genomen.Als u aanvullende opmerkingen wilt toevoegen, beantwoord dan dit bericht of klik op de onderstaande koppeling:s:support.emob.eu/hc/requests/309037--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Emob.[G24G7R-7E6NL]
Emob
Naar: K. G.
- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------Sofie Delorge, 23 jan 2024 13:59 CETBeste,Wij verkopen het per stuk maar wegens fouten in het systeem van Bol.com hebben zij dit er op gezet per set. Bol.com stelt zelf voor uw pot terug te sturen zodat u een terugbetaling kan krijgen. Indien u hiermee niet akkoord bent dan gelieve uw klacht te richten tot Bol.com zodat zij dit verder kunnen regelen. Wij hebben dit besproken met Bol.com en zij geven toe richting ons dat de fout bij hen ligt.Ik begrijp dat dit zeer vervelend is maar dit is een fout die niet van ons is maar van Bol.com dus zij zullen dit ook moeten oplossen. Indein u weigert om contact op te nemen met Bol.com hiervoor kunnen wij helaas niks voor u doen. Hun oplossing die wij u moeten meedelen is dat u het retour stuurt en een terugbetaling krijgt. Nogmaals, het is een oplossing die bol.com voorstelt en niet van ons. Het is ook aan hen om dit op te lossen.Met vriendelijke groetenCordialementSofie Delorge EmobEmob would like your feedback. Post a review on our profile.s:g.page/r/CYw3ceEbLQfvEB0/reviewBE - 051 49 12 34 - beschikbaar maandag tot vrijdag van 9u tot 12u en van 14u tot 17u (op vrijdag tot 15u)NL - 08 58 88 07 20 - beschikbaar maandag tot vrijdag van 9u tot 12u en van 14u tot 17u (op vrijdag tot 15u)FR - 09 75 18 12 74 - disponible du lundi au vendredi de 9h à 12h et de 14h à 17h (le vendredi jusqu'à 15h)DE - 0032 51 49 12 34 - Mo-Fr von 9h bis 12h und von 14h bis 17h (freitags bis 15h) verfa¼gbar----------------------------------------------Klachtenbox, 23 jan 2024 11:53 CET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Emob.[G24G7R-7E6NL]   --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Emob.[G24G7R-7E6NL]
K. G.
Naar: Emob
ik begrijp niet waarom u schrijf dat ik weiger contact op te nemen, met bol. ik heb hier reeds geschreven dat ik heel veel contact gehad heb en dat bol doorverwijst naar jullie en zegt dat jullie geen nieuwe pot wil verzenden. Ik blijf dan uiteraard bij mijn standpunt. er stond 2 stuks, die door jullie verkocht en verzonden worden. Dit is iets tussen jullie. en een gebruikte pot terugsturen is geen optie en lost dit probleem niet op. Ik had reeds 2 planten gekocht hiervoor (en nogmaals waarvan 1 dus in gebruik, dateert al van begin december!) en bedoeling was per set en heb de plant al. dus dit is uiteraard geen optie.
Emob
Naar: K. G.
- Typ uw reactie boven deze regel -Uw aanvraag (309070) is ontvangen en wordt door onze supportmedewerkers in behandeling genomen.Als u aanvullende opmerkingen wilt toevoegen, beantwoord dan dit bericht of klik op de onderstaande koppeling:s:support.emob.eu/hc/requests/309070--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Emob.[VKNYPV-3R6GZ]
Emob
Naar: K. G.
- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------Sofie Delorge, 23 jan 2024 14:30 CETBeste,Bol.com heeft ons bevestigd via mail dat de fout bij hen ligt (De EAN-code die is gekoppeld aan 1 pot hebben zij gebruikt voor 2 potten). Ik ga u dus nogmaals moeten vragen om met hen contact op te nemen zodat zij dit kunnen oplossen voor u.Als u dit niet doet dan kunnen wij u enkel de door hen voorgestelde oplossing nogmaals doorgeven en dat is dat u de pot retour stuurt en u een terugbetaling krijgt. Wij kunnen helaas niet instaan voor fouten die Bol.com maakt.Mail die wij krijgen van Bol.com:Vervelend dat dit issue is ontstaan. Ik zie dat in andere case al gepoogd wordt de content hiervan te herstellen.Verder geldt voor de order van deze klant dat die kosteloos kan retourneren. Dan krijgt die geld terug en is de situatie opgelost.Ik hoor het graag als daar nog vragen over zijn.Met vriendelijke groetenCordialementSofie Delorge EmobEmob would like your feedback. Post a review on our profile.s:g.page/r/CYw3ceEbLQfvEB0/reviewBE - 051 49 12 34 - beschikbaar maandag tot vrijdag van 9u tot 12u en van 14u tot 17u (op vrijdag tot 15u)NL - 08 58 88 07 20 - beschikbaar maandag tot vrijdag van 9u tot 12u en van 14u tot 17u (op vrijdag tot 15u)FR - 09 75 18 12 74 - disponible du lundi au vendredi de 9h à 12h et de 14h à 17h (le vendredi jusqu'à 15h)DE - 0032 51 49 12 34 - Mo-Fr von 9h bis 12h und von 14h bis 17h (freitags bis 15h) verfa¼gbar----------------------------------------------Klachtenbox, 23 jan 2024 14:13 CET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Emob.[VKNYPV-3R6GZ]   --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Emob.[VKNYPV-3R6GZ]
K. G.
Naar: Emob
nogmaals, dit dateert al van begin december en met een gebruikte pot kunnen zij toch niks doen en kost hun bovenop nog retourkosten ook, dit is echt van slechte wil zijn. Of worden nu ook al gebruikte potten verkocht voor nieuw? Het blijft me hier verbazen wat allemaal kan, naast dit bedrog.het is een heen en weer verwijt tussen jullie waar ik geen slachtoffer van dien te zijn. zij steken de fout op jullie, in hun berichten naar mij en melden niet wat jullie schrijven. En ik veronderstel dat jullie toch weten en controleren wat jullie verkopen op bol en hebben dit blijkbaar dan toch zo gelaten en goedgekeurd, want er stond wel degelijk 2 stuks en verkoper EMOB, want heb op die basis mijn aankoop gedaan en nog recht op die tweede pot. En nogmaals retour is geen oplossing, anders zou ik ze niet gekocht hebben ..... en is gebruikt, dus heeft geen zin en maar al te makkelijk om er vanaf te zijn ...
Emob
Naar: K. G.
- Typ uw reactie boven deze regel -Uw aanvraag (309082) is ontvangen en wordt door onze supportmedewerkers in behandeling genomen.Als u aanvullende opmerkingen wilt toevoegen, beantwoord dan dit bericht of klik op de onderstaande koppeling:s:support.emob.eu/hc/requests/309082--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Emob.[VKNE9Y-4W97Z]
Emob
Naar: K. G.
- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------Sofie Delorge, 23 jan 2024 15:09 CETBeste,Wij kunnen u enkel voorstellen wat Bol.com zegt. Mocht hun systeem zo makkelijk en simpel werken dan zouden we hier direct voor tekenen maar zo werkt het helaas niet. Ik kan helaas niks meer zeggen dan dat u met Bol.com contact dient op te nemen of dit dient retour te sturen zoals Bol.com ook voorstelt.Met vriendelijke groetenCordialementSofie Delorge EmobEmob would like your feedback. Post a review on our profile.s:g.page/r/CYw3ceEbLQfvEB0/reviewBE - 051 49 12 34 - beschikbaar maandag tot vrijdag van 9u tot 12u en van 14u tot 17u (op vrijdag tot 15u)NL - 08 58 88 07 20 - beschikbaar maandag tot vrijdag van 9u tot 12u en van 14u tot 17u (op vrijdag tot 15u)FR - 09 75 18 12 74 - disponible du lundi au vendredi de 9h à 12h et de 14h à 17h (le vendredi jusqu'à 15h)DE - 0032 51 49 12 34 - Mo-Fr von 9h bis 12h und von 14h bis 17h (freitags bis 15h) verfa¼gbar----------------------------------------------Klachtenbox, 23 jan 2024 14:52 CET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Emob.[VKNE9Y-4W97Z]   --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Emob.[VKNE9Y-4W97Z]
K. G.
Naar: Emob
Volgens bol kunnen jullie het zelf makkelijke aanpassen op hun site en als ik het zie kunnen jullie het ook zien. Heb heel veel contact gehad met bol, maar jullie ondernemen geen actie. Er staat 2 stuks en jullie schreven in jullie bericht ook dat jullie per set leveren. Voorstel om na 2 maand een gebruikte pot terug te sturen is ook bedriegelijk (om zoiets opnieuw te verkopen dan). Nu hebben jullie een kortingscode gegeven op JULLIE site van 7,5 eur (terwijl de verzendingskosten al 6,9 euro zijn), dus een halve euro tegemoetkoming, waw. En ik via Bol gekocht heb en eigenlijk niks met jullie te maken heb. En terwijl jullie mij eigenlijk nog een pot moeten die jullie verkopen aan ongeveer 32 eur!!! Ongelofelijk. En de advertentie staat nog steeds zo op bol, ongelofelijk! Met nog een zelfde negatieve review van nog een slachtoffer die ook van bedrog spreekt en dus met hetzelfde probleem zit. Een bedriegelijke koppige niet-commerciële firma! Blijf ervan weg. Heb nog vele andere negatieve reviews gelezen over hen. Ik wil niks meer met dergelijke firma en praktijken te maken hebben. Raar dat bol het blijft toelaten.Ik zal bijgevolg ook niet nalaten jullie bedriegelijke praktijken verder toe te lichten! Dit kan echt niet, is zelfs geen discussie over mogelijk.
Emob
Naar: K. G.
- Typ uw reactie boven deze regel -Uw aanvraag (310762) is ontvangen en wordt door onze supportmedewerkers in behandeling genomen.Als u aanvullende opmerkingen wilt toevoegen, beantwoord dan dit bericht of klik op de onderstaande koppeling:s:support.emob.eu/hc/requests/310762--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Emob.[9KKVMR-4ZNKE]
Emob
Naar: K. G.
Beste mevrouw Goossens,We begrijpen uw frustratie en ongenoegen over de situatie die is ontstaan door de verwarring op bol.com. Het is inderdaad zo dat de informatie op de website niet door ons wordt beheerd of aangepast, en wij betreuren ten zeerste dat deze foutieve koppeling van onze producten tot verwarring heeft geleid.Voor de duidelijkheid: u heeft bij ons een pot besteld voor Eur14,99, inclusief de kosten voor levering, en dat is precies wat wij hebben geleverd. Helaas heeft er een ongelukkige verwarring plaatsgevonden doordat er door een andere verkoper een aanbieding is geplaatst van een set van 2 stuks voor Eur32,99, en deze informatie werd abusievelijk aan ons aanbod gekoppeld.We erkennen dat deze situatie verre van ideaal is en willen u verzekeren dat we er alles aan doen om een bevredigende oplossing te vinden. Hoewel bol.com ons heeft gea¯nformeerd dat u niet wenst gebruik te maken van het retourrecht, blijven we openstaan voor deze optie. Het is onze bedoeling om flexibel te zijn en tegemoet te komen aan uw wensen om de situatie naar tevredenheid op te lossen.Als een gebaar van goede wil hebben we u al een waardebon aangeboden ter waarde van de helft van uw aankoop. We begrijpen dat dit misschien niet de gewenste oplossing is, maar we hopen dat het blijk geeft van onze bereidheid om een weg te vinden om deze ongelukkige situatie te verhelpen.Wij stellen voor om de mogelijkheid van het retourneren van het product opnieuw te overwegen, zodat we de verkoop kunnen annuleren en u volledig kunnen compenseren. Ons doel is om ervoor te zorgen dat u tevreden bent met de uitkomst en om dergelijke misverstanden in de toekomst te voorkomen.Nogmaals onze excuses voor het ongemak en de verwarring. We waarderen uw begrip en hopen samen tot een bevredigende oplossing te kunnen komen.Met vriendelijke groeten,Cordialement,Kind Regards,Mit freundlichen Gra¼aŸen,Mathias Viaenemvi@emob.euEmob would like your feedback. Post a review on our profile.Klachtenbox4 feb 2024 23:25
K. G.
Naar: Emob
u blijft hetzelfde schrijven, dateert al van begin december en de pot is in gebruik, dus dit is geen optie en ik heb die potten gekocht omdat ik ze wil hebben. Er stond 2 potten, aantal stuks 2 en op de foto 2. Ik heb onder die voorwaarden gekocht. Bol zegt dat jullie dit ook kunnen zien en zelf aanpassen, dewelke jullie niet gedaan hebben! Er is geen discussie over mogelijk. Bol zegt dat de fout bij jullie ligt, wat ook zo is!! Hoe of wat is ook mijn probleem niet, wie de fout maakte . feit is dat het zo te koop aangeboden werd en ik onder die voorwaarden gekocht heb. Jullie dienen dit maar onderling te regelen dan. Een compensatie van 7,5 euro bij jullie is niks want de verzendingskosten zijn bijna even hoog bij jullie. Enige correcte oplossing is de 2e pot waar ik recht op heb! Jullie blijven koppig en in rondjes draaien. En ben niet de enige die dit meemaakte bij jullie en dit bedrog noemt!!! Meer dan duidelijk en bewijzen jullie meer en meer.
Emob
Naar: K. G.
- Typ uw reactie boven deze regel -Uw aanvraag (311764) is ontvangen en wordt door onze supportmedewerkers in behandeling genomen.Als u aanvullende opmerkingen wilt toevoegen, beantwoord dan dit bericht of klik op de onderstaande koppeling:s:support.emob.eu/hc/requests/311764--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Emob.[W07EG1-WP13P]
K. G.
Naar: Emob
1. Toevoeging getuigenissen (naast vele andere negatieve reviews waarbij klanten schrijven van dit bedrijf weg te blijven): KlantenbedrogWILDCHEF 40-49 jaar CONGO 5 januari 2024 Heeft dit artikel gekochtLet op ! Er staan duidelijk 2 stuks geafficheerd voor de aangekondigde prijs. Je ontvangt echter maar 1 bloempot. Zowel Bol als de leverancier (Emob) schuiven de schuld van zich af. Puur klantenbedrog dus, betalen voor 2 stuks en slechts 1 stuk ontvangenVond je dit een nuttige review?1 0 Ongepaste review? Pure oplichters!Krissie987 50-59 jaar Gent 17 januari 2024 Heeft dit artikel gekochtIk heb een bestelling gedaan van 2 bloempotten. er staat duidelijk 2 stuks in omschrijving, 2 stuks bij aantal en op foto ook 2 stuks. Eerst in brokken toegekomen! Na lang wachten slechts 1 stuk! Dit sleept nu al 1,5 maand aan! en de ene steekt het op de andere en nog steeds geen oplossing. O wij verkopen maar per stuk .. tja, pure oplichterij dus!!!2. Hierbij nogmaals (een deel van het bewijs) dat het om 2 stuks gaat:J-Line Bloempot Oneffen Ruw Keramiek Zwart Small - Ø 16.50 cm - 2 stuks€ 14,99Verkoper: Emob - online meubelwinkel BE3. HIeronder ook nog eens de tekst wat het bedrijf Emob hier zelf op test aankoop als eerste bericht schreef:Emobaan: KRISTEL G22/01/2024- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------Sofie Delorge, 22 jan 2024 08:14 CETBeste,Eerst en vooral onze excuses voor het ongemak. Wij hebben hiervoor contact opgenomen met Bol.com omdat wij deze enkel "per set" verkopen4. IN bijlage ook het betalingsbewijs waarbij er ook letterlijk staat dat het om 2 stuks gaat.5. Opmerking : er is dus geen enkele discussie mogelijk zelfs. Ik kan toch ook maar kopen wat er staat aan die prijs en op basis daarvan mijn aankoopbeslissing nemen. Om dan meer dan een maand later af te komen met 1 stuk? sorry, maar dit zijn echt wanpraktijken. Dit wil je toch omgekeerd zelf ook niet meemaken.
Emob
Naar: K. G.
- Typ uw reactie boven deze regel -Uw aanvraag (311812) is ontvangen en wordt door onze supportmedewerkers in behandeling genomen.Als u aanvullende opmerkingen wilt toevoegen, beantwoord dan dit bericht of klik op de onderstaande koppeling:s:support.emob.eu/hc/requests/311812--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Emob.[W0761M-2X5WM]
Emob
Naar: K. G.
- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------Mathias Viaene, 20 feb 2024 14:11 CETGoedemiddag,Ik stel voor dat u het product retour stuurt zodat wij de bestelling kunnen annuleren en het betaalde bedrag terugboeken. Wij hebben geen andere oplossing.We willen u informeren dat u uw pakket voor retour kunt registreren bij GLS via de volgende link: s:www.gls-returns.comm/emob. Na uw registratie krijgt u een verzendlabel toegestuurd, waarmee u het pakket kunt afgeven bij een GLS ParcelShop naar keuze.Hartelijk dank voor uw medewerking.Met vriendelijke groetenCordialementMathias Viaene EmobEmob would like your feedback. Post a review on our profile.s:g.page/r/CYw3ceEbLQfvEB0/reviewBE - 051 49 12 34 - beschikbaar maandag tot vrijdag van 9u tot 12u en van 14u tot 17u (op vrijdag tot 15u)NL - 08 58 88 07 20 - beschikbaar maandag tot vrijdag van 9u tot 12u en van 14u tot 17u (op vrijdag tot 15u)FR - 09 75 18 12 74 - disponible du lundi au vendredi de 9h à 12h et de 14h à 17h (le vendredi jusqu'à 15h)DE - 0032 51 49 12 34 - Mo-Fr von 9h bis 12h und von 14h bis 17h (freitags bis 15h) verfa¼gbar----------------------------------------------Klachtenbox, 13 feb 2024 00:28 CET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Emob.[W0761M-2X5WM]   --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Emob.[W0761M-2X5WM]
K. G.
Naar: Emob
Ipv constructief en commercieel te zijn, zegt u altijd hetzelfde. En een pot terug laten sturen dat al maanden in gebruik is, zegt ook al veel ... Bovendien bent u, zoals blijkt, niet te vertrouwen, dus mijn pot laten terugsturen en nooit mijn geld terugzien dan ... U schrijft er is geen andere oplossing .. raar .. heb 2 potten besteld en maar 1 gekregen, de oplossing is dus heel simpel, mijn aangekochte en betaalde pot nasturen!!!
Emob
Naar: K. G.
- Typ uw reactie boven deze regel -Uw aanvraag (312859) is ontvangen en wordt door onze supportmedewerkers in behandeling genomen.Als u aanvullende opmerkingen wilt toevoegen, beantwoord dan dit bericht of klik op de onderstaande koppeling:s:support.emob.eu/hc/requests/312859--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Emob.[9KLG4K-V431J]
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten