Middelmatig

51 punten Info

Meest recente klachten

M. L.
25/09/2025

Problème de garantie

Madame, Monsieur, En date du 24/08/2025, j'ai acheté un televiseur QLED edenwood 65 pouces ref : ED65EA08UHD-VE989708, en déballant je constate que l'écran est fissuré, je teléphonne 20 mn après pour le signaler, on me dit de le ramener au magazin, chose faite le lendemain à midi avec encore le film de protection sur l'écran, le responsable sans meme le déballer me dit qu'il n'y a pas de garantie sur les écrans alors qu'elle n'a jamais servie ni monté donc je lui répond que j'ai juste déballer 15 mn après l'avoir acheté et payé 429.95 pour aller du magazin à chez moi à 15 mn de là, je trouve que c'est un peu exagéré et pas du tout sérieux C’est pourquoi je vous demande d'intervenir pour trouver une solution et une réaction de l'entreprise Cordialement, Annexes: - Copie facture - Copie de tout élément utile pour l’entreprise

Afgesloten
W. D.
16/09/2025

Herstelling onder garantie

Beste.ik vraag herstelling van tvtoestel gekocht in mei 2025 in de winkel van Oostende.Het toestel gaf enkel nog geluid en geen beeld meer en heb ik binnengebracht voor herstelling in de winkel van Anderlecht.De naverkoopdienst is telefonisch niet bereikbaar in beide filialen.Als ik fysiek navraag doe in Oostende kunnen ze niets doen omdat ik het toestel via het filiaal in Anderlecht binnen bracht.Mijn dochter die in Vorst woont werd in Anderlecht afgewimpeld met het voorstel zelf een nieuw toestel te kopen. Graag hulp om mijn rechten te doen gelden.

Opgelost
N. A.
4/08/2025

Herstelling

Beste Vaatwasser in garantie was stuk (verwarmde niet meer) dat was begin juli, n a contact te hebben op genomen is technieker met nieuw verwarmings element langs geweest bleek dat afdichting niet paste , stuk terug mee na dag of 10 terug technieker sluit vaatwasser aan en geheel mijn keuken onder water dus vaatwasser meer stuk dan hij was. Vandaag klantendienst gebeld en die kunnen mij niet helpen blijkbaar. Vandaar deze klacht we zijn al maand verder en nog steeds geen vaatwasser. Hopelijk kunnen jullie mij helpen met een oplossing Mvg amandels Nadia

Afgesloten
V. V.
11/06/2025

Klantenservice heeft geen begrip

Korte beschrijving van uw probleem Op 22/4 kocht ik 3 keuken toestellen voor een nieuwe keuken. Deze liep 3 weken vertraging op. Bij levering zag ik dat ze een vaatwasser van 45cm hadden voorzien. Ik heb dan contact gehad met de klantenservice op 31/5, met de vraag om het toestel dat nog onaangeroerd in een gesloten doos zit om te ruilen. Prijsverschil 100€. Ik gaf aan deze te willen laten vallen voor het eventuele ongemak. Maar dat kon enkel de manager beslissen aangezien de 14-dagen omruil garantie verstreken waren. Ik vroeg dan de manager te spreken, maar dat kon niet. Ik moest mailen, dat heb ik gedaan en het probleem nogmaals uitgelegd. Maar op 7/6 nog steeds geen reactie ( binnen de 48u zou ik gehoord worden)??? Ik heb dan opnieuw de klantenservice gecontacteerd en daar sprak ik een zekere (Mahdi) die niet begreep wat het probleem was. Hij zou afgelopen maandag de manager zien en de zaak onmiddellijk aanpakken. Vandaag nog maar eens contact gehad en daar opnieuw een medewerker die het over de 14 dagen heeft , een manager spreken kan niet want die spreekt nu plots geen Nederlands. Ik vind het zeer frappant dat ze een toestel dat in de ongeopende doos zit niet willen omruilen en een commerciële geste doen. Maar ze willen mijn verhaal niet eens horen, uitgezonderd Mhadi die ik verleden week sprak. Wat kan ik ondernemen om op zijn minst in contact te komen met de manager en om een uitzondering vragen?

Afgesloten
T. D.
19/05/2025

Lang wachten op herstelling

Geachte mevrouw/heer, Op 1 maart 2025 kocht ik een vaatwasser van valberg in uw winkel en betaalde ik er €349,95 voor. Na 1,5 maanden vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. Meer specifiek, de vaatwasser begint naar verbrand te ruiken en er kwam rook uit tijdens gebruik en is dus helemaal onbruikbaar. Op 24 april 2025 belde in met de klantendienst om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, herstelling van het product onder garantie te vragen. Ik wacht intussen al 3 weken op een afspraak met de hersteldienst. Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld en uiterlijk binnen de 7 dagen om herstelling van het product, dan wel om vervanging of terugbetaling van de koopprijs. Met vriendelijke groet, Bijlagen: · Betalingsbewijs Bewijs contact met de herstellingsdienst

Opgelost

Hulp nodig?

Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 3 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform