Ik heb deze mail verstuurd naar ED, op verschillende manieren en de meeste komen terug met de melding dat de adressen niet bestaan.
Telefoonnummer : NIET bereikbaar,
Chat op Facebook : NIET bereikbaar,
Mail naar ED-Kortrijk@... bestaat blijkbaar wel maar ze antwoorden niet.
Blijkbaar willen ze niet bereikt worden.
Schade door transport door BPOST kan blijkbaar niet door de klant maar ENKEL door de verzender verhaald worden !
Deze is de mail met de Foto's erbij:
Vandaag ontving ik mijn bestelling B9361793822 via Bpost, betreffende een elektrische olieradiator.
Bij het openen van de verpakking merkte ik op dat de doos op een hoek lijkt gevallen te zijn. Als gevolg daarvan is één van de radiatorbladen zichtbaar verbogen.
Ik voeg hierbij foto’s toe van:
-De beschadigde hoek van de doos
-Het verzendlabel
-De schade aan het radiatorblad
Graag verneem ik van u welke stappen ik kan ondernemen om het toestel te laten vervangen of terugbetalen. Uiteraard bewaar ik de originele verpakking tot de klacht volledig is afgehandeld.
Met vriendelijke groet,