Terug

Schade levering, ED nergens bereikbaar

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

E. R.

Naar: ELECTRO DEPOT

07/11/2025

Ik heb deze mail verstuurd naar ED, op verschillende manieren en de meeste komen terug met de melding dat de adressen niet bestaan. Telefoonnummer : NIET bereikbaar, Chat op Facebook : NIET bereikbaar, Mail naar ED-Kortrijk@... bestaat blijkbaar wel maar ze antwoorden niet. Blijkbaar willen ze niet bereikt worden. Schade door transport door BPOST kan blijkbaar niet door de klant maar ENKEL door de verzender verhaald worden ! Deze is de mail met de Foto's erbij: Vandaag ontving ik mijn bestelling B9361793822 via Bpost, betreffende een elektrische olieradiator. Bij het openen van de verpakking merkte ik op dat de doos op een hoek lijkt gevallen te zijn. Als gevolg daarvan is één van de radiatorbladen zichtbaar verbogen. Ik voeg hierbij foto’s toe van: -De beschadigde hoek van de doos -Het verzendlabel -De schade aan het radiatorblad Graag verneem ik van u welke stappen ik kan ondernemen om het toestel te laten vervangen of terugbetalen. Uiteraard bewaar ik de originele verpakking tot de klacht volledig is afgehandeld. Met vriendelijke groet,

Berichten (1)

ELECTRO DEPOT

Naar: E. R.

07/11/2025

Beste, Als het voor u mogelijk is om het product naar de winkel te brengen, raden wij u aan dit te doen. Daar kunt u het product eenvoudig laten omruilen of een terugbetaling ontvangen, dit is vaak sneller en gemakkelijker dan het terug te sturen. Met vriendelijke groet, Op 7 november 2025 om 16:15:19 UTC schreef Klachten klachten@test-aankoop.be:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform