Terug

Problème de garantie

Closed Openbaar

Klacht

M. L.

Naar: ELECTRO DEPOT

25/09/2025

Madame, Monsieur, En date du 24/08/2025, j'ai acheté un televiseur QLED edenwood 65 pouces ref : ED65EA08UHD-VE989708, en déballant je constate que l'écran est fissuré, je teléphonne 20 mn après pour le signaler, on me dit de le ramener au magazin, chose faite le lendemain à midi avec encore le film de protection sur l'écran, le responsable sans meme le déballer me dit qu'il n'y a pas de garantie sur les écrans alors qu'elle n'a jamais servie ni monté donc je lui répond que j'ai juste déballer 15 mn après l'avoir acheté et payé 429.95 pour aller du magazin à chez moi à 15 mn de là, je trouve que c'est un peu exagéré et pas du tout sérieux C’est pourquoi je vous demande d'intervenir pour trouver une solution et une réaction de l'entreprise Cordialement, Annexes: - Copie facture - Copie de tout élément utile pour l’entreprise

Berichten (4)

M. L.

Naar: ELECTRO DEPOT

26/09/2025

Madame, Monsieur, En date du 24/08/2025, j'ai acheté un televiseur QLED edenwood 65 pouces ref : ED65EA08UHD-VE989708, en déballant je constate que l'écran est fissuré, je teléphonne 20 mn après pour le signaler, on me dit de le ramener au magazin, chose faite le lendemain à midi avec encore le film de protection sur l'écran, le responsable sans meme le déballer me dit qu'il n'y a pas de garantie sur les écrans alors qu'elle n'a jamais servie ni monté donc je lui répond que j'ai juste déballer 15 mn après l'avoir acheté et payé 429.95 pour aller du magazin à chez moi à 15 mn de là, je trouve que c'est un peu exagéré et pas du tout sérieux

Bemiddeling door Testaankoop 26 september 2025

ELECTRO DEPOT

Naar: M. L.

27/09/2025

Beste, Hieronder vind u in bijlage de beelden van de klacht van Meneer MOHAMED ALI LASSOUED. VIDEO-2025-09-26-11-40-39.mp4 VIDEO-2025-09-26-11-39-26.mp4 PHOTO-2025-09-26-11-38-05.jpg VIDEO-2025-09-26-11-38-33.mp4 Op za 27 sep 2025 om 14:20 schreef ED-Mag_659 Electro Depot ed-oostende@electrodepot.be:

ELECTRO DEPOT

Naar: M. L.

18/10/2025

Beste Graag had ik een opvolging gevraagd van deze zaak. Het toestel bevindtzich nog steeds in onze winkel en kan door de klant opgehaald worden indien hij dit wenst. Zoniet zullen wij het toestel moeten laten vernietigen. Graag uw feedback hierover zodat wij dit kunnen afhandelen. Met vriendelijke groeten Nick Op za 27 sep 2025 om 14:37 schreef Jude VANDELANNOITE jude.vandelannoite@electrodepot.be: Beste, Hieronder vind u in bijlage de beelden van de klacht van Meneer MOHAMED ALI LASSOUED. VIDEO-2025-09-26-11-40-39.mp4 VIDEO-2025-09-26-11-39-26.mp4 PHOTO-2025-09-26-11-38-05.jpg VIDEO-2025-09-26-11-38-33.mp4

ELECTRO DEPOT

Naar: M. L.

21/10/2025

Hallo, kunt u de klant contacteren om hem hiervan op de hoogte te brengen ? ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Conversation ID: 09aff7e7-9ad3-11f0-8474-68fa646e00d5 8299c14a-ae88-11f0-9496-22b85a22f849 97bfc9bLe sam. 18 octobre à 12:05, Nick Dhelft a écrit: Beste Graag had ik een opvolging gevraagd van deze zaak. Het toestel bevindtzich nog steeds in onze winkel en kan door de klant opgehaald worden indien hij dit wenst. Zoniet zullen wij het toestel moeten laten vernietigen. Graag uw feedback hierover zodat wij dit kunnen afhandelen. Met vriendelijke groeten Nick


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform