Geachte mevrouw/heer,
Op 14/09/2025 kocht ik een Vaatwasser 60cm Valberg 14s44 A WAD701T (10008680) via uw online winkelportaal en betaalde hiervoor 398,95€ (plus 59€ leveringskosten van 2 toestellen) voor.
Deze toestellen werden door de transporteur aan de winkel afgeleverd op 16/09/2025 waarbij de vaatwasser beschadiging vertoonde, hierdoor vertoont het product gebreken en voldoet het niet meer aan het doel waarvoor het is aangeschaft.
Meer specifiek, Grote blutsen in het zijpaneel.
En al bij het eerste gebruik liep het water met grote hoeveelheid onderaan uit de machine.
Op 18/09/2025 (dezelfde dag nog) belde ik naar de winkel om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, vervanging van het product onder garantie te vragen.
Ik werd doorverwezen naar de site om mijn klacht formeel in te dienen. Dit heb ik dan ook gedaan maar kreeg tot heden nog geen antwoord op het ticket.
Ik probeerde vervolgens via WhatsApp VT Service te bereiken en pas na 2 maanden stuurden jullie een technieker.
Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld en uiterlijk binnen de 7 dagen om vervangen van het product, (geen herstelling doordat de schade zo groot is en en niet overzichtelijk of er elders door de val nog bijkomdende onbekende schade is) of terugbetaling van de volledige aankoopprijs.
Met vriendelijke groet,
Dictus Jurgen, Werbrouck Nancy
Bijlagen:
· Kassaticket
· Email klacht 23/09/2025
· Bevestiging online interventieverzoek VTService