Geen score beschikbaar Info


Meest recente klachten

Y. E.
12/12/2024

Installatie niet uitgegoerd

Geachte mevrouw/heer, Op [27/11/2024] heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van 107 euro Dat moet echter een vergissing zijn: Er is geen installatie uitgevoerd Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. In afwachting van uw reactie betaal ik het niet-betwiste gedeelte van de factuur, namelijk en dit onder voorbehoud van al mijn rechten. Met vriendelijke groet, yamina essabouni

Afgesloten
Y. V.
20/08/2024

Betwisten factuur annulatiekosten

Klantnummer 307344 Bestelnummer 499791 Factuurnr 2023555718 Beste, Ik ben klant bij Edpnet geworden wegens Edpnet een goedkoper internetabonnement (VDSL XL) aanbiedt t.o.v. mijn huidige internet provider. Bij het aansluiten verzocht Edpnet mij de modem reeds te betalen (bestelnummer 499791) . De volgende stap was het maken van een afspraak met een technieker om de toekomende kabels naar het gebouw 'actief' te maken. Het maken van de afspraak verliep stroef, met de reden dat de werktijden van de techniekers binnen mijn eigen werktijden vallen. Na het vinden van een geschikt moment heeft de technieker (die overigens zeer behulpzaam en bekwaam was, super !) vastgesteld dat de kabel toekomt in een wanddoos onderaan de muur in de leefruimte, vlak naast de deur. Mijn huidige technische kabels komen allemaal toe via de techniekenschacht in de berging, waar overigens mijn huidige modem staat. Ik heb op dat moment vriendelijk verzocht aan de technieker ter plaatse om de activatie te annuleren, wegens de ongewenste plaats van de toekomende kabel. Daarnaast heb ik dit ook op mail bevestigd naar Edpnet. Uiteraard kon zowel Edpnet als mezelf dit niet op voorhand weten. Ik heb dan voorgesteld om de kosten van de technieker op mij te nemen. De modem (bestelnummer 499791) wou ik retourneren en het betaalde bedrag teruggestort krijgen. Na de in goede ontvangstname van het retourlabel heb ik de zending klaargemaakt, die Edpnet ontvangen heeft op 05/08/2024. Kort na het verzenden van het pakketje, ontving ik een factuur (factuurnr 2023555718) met te betalen annulatiekosten van € 125,00. Ik ga hier niet mee akkoord. Ik vraag via deze weg aan Edpnet om in onderlinge overeenkomst een factuur op te sturen van de tussenkomst van de technieker. En om daarnaast het retourbedrag alsnog op mijn rekening te storten. Alvast bedankt voor uw antwoord. Met vriendelijke groeten, Yannick Van Campenhout

Afgesloten
B. K.
18/07/2024

Onderbreking internet & wissen van belastende informatie

Geachte mevrouw/heer, Ik ben klant bij uw onderneming met bijgevoegd klantnummer. Op 10/07/2024 werden mijn internet verbinding onderbroken. Dit is momenteel nog steeds aan de gang. Bijkomend heeft het personeel van uw onderneming mij verschillende malen beloofd dat het opgelost zou geraken op 17/07 om 16u30. Al het bewijs van deze beweringen hebben ze vakkundig uit de logs gehaald, maar ik heb hier zelf screenshots van. Vervolgens bellen ze mij op desbetreffende datum op, om 16u25 om te melden dat het pas voor 20/07 zal zijn. Dit heeft geleid tot het mislopen van inkomsten, daar ik zelfstandige in bijberoep ben. Tevens hebben we ondertussen 2 mobiele simkaarten volledig opgebruikt, aangezien wij remote werken. Daarom verzoek ik u onverwijld en zo snel mogelijk de betrokken diensten opnieuw te herstellen. Ik verzoek tevens een schadevergoeding van minstens 35.95 euro, overeenkomstig met de algemene voorwaarden en de geldende regelgeving. Met vriendelijke groet,

Afgesloten
A. V.
23/04/2024

3 weken zonder internet - geen compensatie

Beste,Ik ben verhuisd op donderdag 28 maart 2024 en had een nieuwe aansluiting nodig voor internet.Op 4 maart 2024 heb ik een bestelling geplaatst en gevraagd of er op 28 maart 2024 een installatie zou kunnen plaatsvinden.Een dag vóór de installatie zou plaatsvinden heb ik zelf moeten bellen om na te vragen of er effectief een installatie zou komen, conclusie: door een cyberaanval zijn alle installaties vertraagd en werd ik hiervoor niet op de hoogte gebracht.Een eerstvolgende installatie kon dus pas op 17 april 2024, bijna 3 weken later en heb ik intussen geen internet wat cruciaal is voor mijn job.Mailverkeer tussen mij en de klantendienst van Edpnet om een voorstel, compensatie of terugbetaling van mijn oplossing gedurende 3 weken wordt niet serieus genomen. Hun standpunt: wij kunnen geen levertermijnen garanderen en komen daarom niet tussen met een compensatie.Ik vind dit ronduit belachelijk hoe ze mij als (nieuwe) klant behandelen.

Afgesloten
E. D.
21/09/2023

Edpnet weigert modem gratis te vervangen

Door het onweer is onze modem stuk gegaan. Edpnet weigert kostenloos onze modem te vervangen. We hebben een testmodem ontvangen voor 30 dagen. Na 30 dagen moeten wij 159 euro betalen. Het is niet onze fout dat de modem kapot gegaan is. Onder garantie kan de vorige modem niet vervangen worden want heel toevallig is de garantie bij de fabrikant verlopen op 1/09/2023.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform