Terug

Onderbreking internet & wissen van belastende informatie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

B. K.

Naar: edpnet

18/07/2024

Geachte mevrouw/heer, Ik ben klant bij uw onderneming met bijgevoegd klantnummer. Op 10/07/2024 werden mijn internet verbinding onderbroken. Dit is momenteel nog steeds aan de gang. Bijkomend heeft het personeel van uw onderneming mij verschillende malen beloofd dat het opgelost zou geraken op 17/07 om 16u30. Al het bewijs van deze beweringen hebben ze vakkundig uit de logs gehaald, maar ik heb hier zelf screenshots van. Vervolgens bellen ze mij op desbetreffende datum op, om 16u25 om te melden dat het pas voor 20/07 zal zijn. Dit heeft geleid tot het mislopen van inkomsten, daar ik zelfstandige in bijberoep ben. Tevens hebben we ondertussen 2 mobiele simkaarten volledig opgebruikt, aangezien wij remote werken. Daarom verzoek ik u onverwijld en zo snel mogelijk de betrokken diensten opnieuw te herstellen. Ik verzoek tevens een schadevergoeding van minstens 35.95 euro, overeenkomstig met de algemene voorwaarden en de geldende regelgeving. Met vriendelijke groet,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform