Beste,Ik ben verhuisd op donderdag 28 maart 2024 en had een nieuwe aansluiting nodig voor internet.Op 4 maart 2024 heb ik een bestelling geplaatst en gevraagd of er op 28 maart 2024 een installatie zou kunnen plaatsvinden.Een dag vóór de installatie zou plaatsvinden heb ik zelf moeten bellen om na te vragen of er effectief een installatie zou komen, conclusie: door een cyberaanval zijn alle installaties vertraagd en werd ik hiervoor niet op de hoogte gebracht.Een eerstvolgende installatie kon dus pas op 17 april 2024, bijna 3 weken later en heb ik intussen geen internet wat cruciaal is voor mijn job.Mailverkeer tussen mij en de klantendienst van Edpnet om een voorstel, compensatie of terugbetaling van mijn oplossing gedurende 3 weken wordt niet serieus genomen. Hun standpunt: wij kunnen geen levertermijnen garanderen en komen daarom niet tussen met een compensatie.Ik vind dit ronduit belachelijk hoe ze mij als (nieuwe) klant behandelen.