Terug

3 weken zonder internet - geen compensatie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: edpnet

23/04/2024

Beste,Ik ben verhuisd op donderdag 28 maart 2024 en had een nieuwe aansluiting nodig voor internet.Op 4 maart 2024 heb ik een bestelling geplaatst en gevraagd of er op 28 maart 2024 een installatie zou kunnen plaatsvinden.Een dag vóór de installatie zou plaatsvinden heb ik zelf moeten bellen om na te vragen of er effectief een installatie zou komen, conclusie: door een cyberaanval zijn alle installaties vertraagd en werd ik hiervoor niet op de hoogte gebracht.Een eerstvolgende installatie kon dus pas op 17 april 2024, bijna 3 weken later en heb ik intussen geen internet wat cruciaal is voor mijn job.Mailverkeer tussen mij en de klantendienst van Edpnet om een voorstel, compensatie of terugbetaling van mijn oplossing gedurende 3 weken wordt niet serieus genomen. Hun standpunt: wij kunnen geen levertermijnen garanderen en komen daarom niet tussen met een compensatie.Ik vind dit ronduit belachelijk hoe ze mij als (nieuwe) klant behandelen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform