Beste,
Bestelbonnummer 0009-5JB49X
Track en trace 2257664260
Leverancier Emma
Ik wacht sinds 2 december op mijn bed en matras.
Mijn bestelling bestond uit 2 leveringen, eerste deel, zijnde 2 kussens en matrasovertrek heb ik ontvangen.
2 de deel, zijnde matras en bed nog steeds niet.
Sinds 2 december wordt de leverdatum door transportfirma Dynalogic zonder mijn goedkeuring telkens verplaatst, ik neem telkens speciaal verlof om op de afgesproken leverdatum aanwezig te zijn. De dag zelf, soms een paar uur op voorhand wordt de levering weeral uitgesteld wegens een sorteerfout. Mijn verlof heb ik telkens voor niks genomen.
Kortom, dit gebeurd nu al 8 keer, Emma matrassen stuurt een nieuwe levering met track en trace nummer 2257674907 levering zou op 13 december plaatsvinden, helaas begint hetzelfde probleem van leveringsafspraak zonder mijn toestemming verzetten opnieuw.
Zowel Emma matrassen als de transportfirma Dynalogic geven elkaar de schuld, ik als consument blijf in de kou staan.
Wanneer ik een annulering van mijn bestelling vraag moet ik 2 weken op mijn terugbetaling wachten. Zo word ik steeds aan het lijntje gehouden.
Bijlage 1 toont de historie van track en trace 2257664260
Bijlage 2 toont de historie van track en trace 2257674907
Met vriendelijke groeten
Hiuling Wong