Geen score beschikbaar Info


Meest recente klachten

J. V.
18/04/2024

problemen met terugbetaling

Op 09/04 hebben we de eerste kalcht bij test-aankoop neergeld naar jullie. op 10/04 is er dan contact geweest en hebben jullie zowel op test-aankoop als privé via mail naar ons gestuurd met de info dat er bij jullie iets was misgelopen en dat we hierdoor de terugbetaling nog niet hadden gekregen. Er is toen aan ons gevraagd om een formulier in te vullen zodat jullie de juiste info van ons hadden om de terugbetaling tot een goed einde te kunnen brengen. Ondertussen zijn we 18/04 dus 7 dagen verder en hebben we nog steeds niets ontvangen van jullie, zowel geen terugbetaling als een eventuele update. Wanneer we antwoorden en vragen voor een update via de mail van Hélene - Guest Correspondence Coordinator krijgen we spijtig genoeg geen reactie. We worden echt aan het lijntje gehouden maar van ons geld zien we namelijk niets terug. ik zeg het nogmaals we zijn allebij Jaarabonnementhouders en we hebben dit destijds netjes en in een keer betaald, maar door dit voorval zijn we nog steeds niet terug kunnen keren naar Disneyland Paris. Wij hebben voor dit jaarabonnement denk ik genoeg betaald maar worden nu beperkt door jullie om te kunnen gaan omdat jullie toch wel 920,36 euro van ons achter houden momenteel. Normaal gaan we meermaals per maand en nu gaan we voor onze eerste keer terug dit weekend van 19 April tot 21 April. Nu is de vraag of dat dit nog wel eerlijk is? Wij moeten alles netjes optijd betalen en zorgen dat het in orde is want zo staat het in de verkoopsovereenkomst maar jullie mogen wel is waar meerdere weken te laat een terugbetaling doen? terwijl dit volgens jullie verkoopsovereenkomst binnen de 14 dagen moet terugbetaald zijn? ik denk dat dit niet eerlijk is. We hopen dat dit nu fatsoenlijk gaat behandeld worden en dat we onze terugbetaling van 920,36 gaan krijgen een van deze dagen. Hopelijk krijgen we nu wel een antwoord en komen jullie de beloftes die jullie doen na.

Opgelost
J. V.
9/04/2024

problemen met terugbetaling

Beste,Op 2 maart 2024 hebben we na telefonische contact met Dinseyland Paris onze boeking van 19 April tot en met 21 April geanulleerd. We zijn namelijk jaarpashouder geworden waardoor deze boeking onnodig was wegens dat er hier nog toegangsticketten inzaten. Toen we de boeking op 2 Maart 2024 telefonische annuleerde werdt ons meedegedeeld dat we binnen de 14 dagen onze som van 920,36 euro terug zouden krijgen en als dit niet gebeurd was dat we terug contact moesten opnemen. na 23 dagen wachten en nog geen terugbetaling te hebben ontvangen hebben we voor de eerste maal telefonische contact opgenomen. Namelijk ik als Man (Jeffrey V.) van Mevrouw (Kelly DB.) nam contact op met Disneyland om te informeren, het eerste feit was al dat mijn vrouw moest bellen, gelukkig was ze thuis en kon ze even bevestiging dat het inderdaad over deze boeking ging. Toen werdt er ons meegedeeld dat de betaling op 4 maart zou zijn uitgevoerd. We melden aan hun dat we niets ontvangen hadden en vragen dus naar het eventuele rekeningnummer naar waar dit gestort is. Tot onze grooste verbazing kregen we het rekeningnummer niet terwijl dit toch van ons is? Maar werdt er ons wel meegedeeld dat de boekhouding een fout had gemaakt en dat dit moest worden rechtgezet. ze vroegen om nog een beetje geduld te hebben, we zijn toen akkoord gegaan. 7 dagen later nog steeds geen antwoord van hun dus belde we terug. Eerst dezelfde problemen als ervoor, ik als man van mevrouw Kelly kon niet zonder haar bellen voor de boeking. Ik vindt dat allemaal lastig dat je als partner van elkaar niets kunt regelen met hun maar goed even mijn vrouw doorgegeven en ik on verder. na de hele uitleg te doen kregen we gewoon hetzelfde antwoord boekinghouding is bezig met de verwerking nog steeds. Wanneer ik dan vraag of ik contact met hun kan opnemen wordt er met telkens gezegd dat dit niet kan. En vroegen ze ons nogmaals om een beetje geduld te hebben. ik heb die bewuste avond ook een mail gestuurd naar Dinseyland Paris met de vraag hoe dit allemaal kan en wat nu meoten verwachten. Spijtig genoeg tot op heden geen antwoord. Vandaag 9 Paril 2024 nog steeds geen terugbetaling gehad. N contact via de chatbox met Leonie vandaag zijn is er ons weer gemeld dat de terugbetling nog steeds bij boekhouding moet verwerkt worden. we zijn ondertussen al 3 weken dat antwoord aan het krijgen dus het lijkt ons zeer ongeloofwaardig. ik vindt dit onacceptabel en wens een terugbetling zo snel mogelijk van ons bedrag. boekingsnummer/annulatienummer: 19168627

Opgelost
T. K.
15/09/2022

Terugbetaling

Beste,Op 13/09/2022 ging wij, 5 vrienden, naar Disneyland Parijs. Wij keken uiteraard uit om deze magische ervaring na een lange tijd nogmaals te kunnen beleven echter was de realiteit verre van magisch. Meerdere van de top attracties met name Space Mountain, Indiana Jones le Temple du Péril, it's a small world, ... waren die dag gesloten. Dit zorgde ervoor dat de wachttijden in de andere attracties enorm opliepen en om het af te maken viel ook thunder mountain nog in panne in de namiddag waardoor we voor niets meer dan 40 min hebben staan aanschuiven. Bovenstaande zorgde ervoor dat we met gemixte gevoelens de dag hebben moeten afsluiten. Wij verwachten een soort vergoeding voor onze geleden schade.We betaalden €310,00 voor 5 toegang tickets. Met vriendelijke groeten,Tibo Kuypers

Opgelost
J. M.
30/04/2022

Probleem met reservering van mijn tickets

Beste,Ik kocht via mijn lerarenkaart tickets voor Disney. Ik koos voor de eco-tickets. Ik wist dat deze te reserveren waren voor gebruik en enkel buiten de schoolvakanties te gebruiken waren. Geen probleem zo dacht ik, want ik deed grondig onderzoek. We zouden de week van 4 tot 8 juli naar Frankrijk gaan en we zouden de plaatsen reserveren 5 en 6 juli (gezien het dan voor ons vakantie is in België, maar nog niet in Frankrijk was dit perfect mogelijk.)Disneyland zelf besloot daar echter een stokje voor te steken. Ze beslisten dat voor onze tickets, waarmee wij zeker dan een plaatsje konden reserveren (want dat zijn twee de blauwe data op het kalendertje op onze tickets) ineens volzet zijn. Dus wij kunnen met onze tickets die dag geen plaatsje reserveren, omdat het park volgeboekt zou zijn. Wanneer ik echter op de Disney website ga, kan ik wel aan de volle prijs voor 5 en 6 juli tickets reserveren om naar Disneyland te gaan. Dus die dag is Disney helemaal nog niet volzet! Maar wij kunnen dus niet reserveren en niet gaan. We hebben al heel veel contact gehad via messenger (Facebook) en al heeeeel veel aan de telefoon gehangen. Na lange wachttijd en waarschijnlijk veel kosten iemand aan de lijn gehad. Antwoordt je kan mss op een andere data gaan? Euhm nee niet mogelijk! Jullie doen mee aan een actie voor leerkrachten. Wij hebben geen mogelijkheden om buiten de vakantie op reis te gaan. Dus ik vind het vrij onbeleefd om de enige 2 dagen die mogelijk zijn er voor te zorgen dat de leerkrachten hun dagen niet kunnen invullen. Ik kan enkel die twee data (5 en 6 juli 2022) Al de andere vakanties vallen samen en kunnen wij onze tickets niet gebruiken. Wat eventueel nog mogelijk zou zijn is dat we in de paasvakantie zouden gaan van april 2023 (want deze vakantie valt in Frankrijk niet samen met Belgie)Jammer genoeg zijn de tickets tegen dan vervallen. We kunnen ze maar gebruiken tot 28 maart2023.Ik zou graag hebben dat Disney onze reservering voor 5 en 6 juli in orde maakt, zodat wij onze kinderen niet teleur moeten stellen!Als dit niet mogelijk is zou ik graag hebben dat de tickets verlengd worden en dat we dan op een data in onze vakantie kunnen reserveren.En indien dit alles niet mogelijk is zou ik graag hebben dat onze 645 euro wordt terugbetaald. Dan kunnen mijn kinderen een ander leuk pretpark of uistapjes kiezen voor dat budget! Het zou jammer zijn dat wij als hardwerkende jonge ouders dit budget kwijt zijn!En nog een kleine tip! Om zo een groooooot bedrijf/park te zijn. Doe wat aanpassingen in jullie reserverings/aankoopsysteem. Dit is echt zoooo verschrikkelijk slecht georganiseerdGroetjes,Jolien Muylaert

Opgelost
S. P.
13/02/2021

Terugbetaling Tickets

Beste,Vorig jaar (02/2020) reserveerde wij 4 tickets voor een bezoek aan Eurodisney.Wegens Covid19 is dit niet kunnen doorgaan.De geldigheid van de tickets werd dan verlengd tot september 2020. Tegen september was de situatie onveranderd en werden de tickets weerom verlengd tot maart 2021. Afgelopen week hebben wij nogmaals een terugbetaling geëist aangezien wij niet meer van zin zijn om kortelings dit bezoek in te plannen.We kregen als reactie dat de tickets weerom verlengd werden tot september 2021.Niettegenstaande dit zo in hun annuleringsbeleid staat vinden wij het toch wel schandalig dat er zo wordt gehandeld in deze toch wel bijzondere tijd.De vraag is dan ook of wij recht hebben op een terugbetaling.

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform