Beste,Ik kocht via mijn lerarenkaart tickets voor Disney. Ik koos voor de eco-tickets. Ik wist dat deze te reserveren waren voor gebruik en enkel buiten de schoolvakanties te gebruiken waren. Geen probleem zo dacht ik, want ik deed grondig onderzoek. We zouden de week van 4 tot 8 juli naar Frankrijk gaan en we zouden de plaatsen reserveren 5 en 6 juli (gezien het dan voor ons vakantie is in België, maar nog niet in Frankrijk was dit perfect mogelijk.)Disneyland zelf besloot daar echter een stokje voor te steken. Ze beslisten dat voor onze tickets, waarmee wij zeker dan een plaatsje konden reserveren (want dat zijn twee de blauwe data op het kalendertje op onze tickets) ineens volzet zijn. Dus wij kunnen met onze tickets die dag geen plaatsje reserveren, omdat het park volgeboekt zou zijn. Wanneer ik echter op de Disney website ga, kan ik wel aan de volle prijs voor 5 en 6 juli tickets reserveren om naar Disneyland te gaan. Dus die dag is Disney helemaal nog niet volzet! Maar wij kunnen dus niet reserveren en niet gaan. We hebben al heel veel contact gehad via messenger (Facebook) en al heeeeel veel aan de telefoon gehangen. Na lange wachttijd en waarschijnlijk veel kosten iemand aan de lijn gehad. Antwoordt je kan mss op een andere data gaan? Euhm nee niet mogelijk! Jullie doen mee aan een actie voor leerkrachten. Wij hebben geen mogelijkheden om buiten de vakantie op reis te gaan. Dus ik vind het vrij onbeleefd om de enige 2 dagen die mogelijk zijn er voor te zorgen dat de leerkrachten hun dagen niet kunnen invullen. Ik kan enkel die twee data (5 en 6 juli 2022) Al de andere vakanties vallen samen en kunnen wij onze tickets niet gebruiken. Wat eventueel nog mogelijk zou zijn is dat we in de paasvakantie zouden gaan van april 2023 (want deze vakantie valt in Frankrijk niet samen met Belgie)Jammer genoeg zijn de tickets tegen dan vervallen. We kunnen ze maar gebruiken tot 28 maart2023.Ik zou graag hebben dat Disney onze reservering voor 5 en 6 juli in orde maakt, zodat wij onze kinderen niet teleur moeten stellen!Als dit niet mogelijk is zou ik graag hebben dat de tickets verlengd worden en dat we dan op een data in onze vakantie kunnen reserveren.En indien dit alles niet mogelijk is zou ik graag hebben dat onze 645 euro wordt terugbetaald. Dan kunnen mijn kinderen een ander leuk pretpark of uistapjes kiezen voor dat budget! Het zou jammer zijn dat wij als hardwerkende jonge ouders dit budget kwijt zijn!En nog een kleine tip! Om zo een groooooot bedrijf/park te zijn. Doe wat aanpassingen in jullie reserverings/aankoopsysteem. Dit is echt zoooo verschrikkelijk slecht georganiseerdGroetjes,Jolien Muylaert