Op 09/04 hebben we de eerste kalcht bij test-aankoop neergeld naar jullie. op 10/04 is er dan contact geweest en hebben jullie zowel op test-aankoop als privé via mail naar ons gestuurd met de info dat er bij jullie iets was misgelopen en dat we hierdoor de terugbetaling nog niet hadden gekregen. Er is toen aan ons gevraagd om een formulier in te vullen zodat jullie de juiste info van ons hadden om de terugbetaling tot een goed einde te kunnen brengen. Ondertussen zijn we 18/04 dus 7 dagen verder en hebben we nog steeds niets ontvangen van jullie, zowel geen terugbetaling als een eventuele update. Wanneer we antwoorden en vragen voor een update via de mail van Hélene - Guest Correspondence Coordinator krijgen we spijtig genoeg geen reactie. We worden echt aan het lijntje gehouden maar van ons geld zien we namelijk niets terug. ik zeg het nogmaals we zijn allebij Jaarabonnementhouders en we hebben dit destijds netjes en in een keer betaald, maar door dit voorval zijn we nog steeds niet terug kunnen keren naar Disneyland Paris. Wij hebben voor dit jaarabonnement denk ik genoeg betaald maar worden nu beperkt door jullie om te kunnen gaan omdat jullie toch wel 920,36 euro van ons achter houden momenteel. Normaal gaan we meermaals per maand en nu gaan we voor onze eerste keer terug dit weekend van 19 April tot 21 April. Nu is de vraag of dat dit nog wel eerlijk is? Wij moeten alles netjes optijd betalen en zorgen dat het in orde is want zo staat het in de verkoopsovereenkomst maar jullie mogen wel is waar meerdere weken te laat een terugbetaling doen? terwijl dit volgens jullie verkoopsovereenkomst binnen de 14 dagen moet terugbetaald zijn? ik denk dat dit niet eerlijk is. We hopen dat dit nu fatsoenlijk gaat behandeld worden en dat we onze terugbetaling van 920,36 gaan krijgen een van deze dagen. Hopelijk krijgen we nu wel een antwoord en komen jullie de beloftes die jullie doen na.