Klacht
J. V.
Naar: Disneyland Paris
Beste,Op 2 maart 2024 hebben we na telefonische contact met Dinseyland Paris onze boeking van 19 April tot en met 21 April geanulleerd. We zijn namelijk jaarpashouder geworden waardoor deze boeking onnodig was wegens dat er hier nog toegangsticketten inzaten. Toen we de boeking op 2 Maart 2024 telefonische annuleerde werdt ons meedegedeeld dat we binnen de 14 dagen onze som van 920,36 euro terug zouden krijgen en als dit niet gebeurd was dat we terug contact moesten opnemen. na 23 dagen wachten en nog geen terugbetaling te hebben ontvangen hebben we voor de eerste maal telefonische contact opgenomen. Namelijk ik als Man (Jeffrey V.) van Mevrouw (Kelly DB.) nam contact op met Disneyland om te informeren, het eerste feit was al dat mijn vrouw moest bellen, gelukkig was ze thuis en kon ze even bevestiging dat het inderdaad over deze boeking ging. Toen werdt er ons meegedeeld dat de betaling op 4 maart zou zijn uitgevoerd. We melden aan hun dat we niets ontvangen hadden en vragen dus naar het eventuele rekeningnummer naar waar dit gestort is. Tot onze grooste verbazing kregen we het rekeningnummer niet terwijl dit toch van ons is? Maar werdt er ons wel meegedeeld dat de boekhouding een fout had gemaakt en dat dit moest worden rechtgezet. ze vroegen om nog een beetje geduld te hebben, we zijn toen akkoord gegaan. 7 dagen later nog steeds geen antwoord van hun dus belde we terug. Eerst dezelfde problemen als ervoor, ik als man van mevrouw Kelly kon niet zonder haar bellen voor de boeking. Ik vindt dat allemaal lastig dat je als partner van elkaar niets kunt regelen met hun maar goed even mijn vrouw doorgegeven en ik on verder. na de hele uitleg te doen kregen we gewoon hetzelfde antwoord boekinghouding is bezig met de verwerking nog steeds. Wanneer ik dan vraag of ik contact met hun kan opnemen wordt er met telkens gezegd dat dit niet kan. En vroegen ze ons nogmaals om een beetje geduld te hebben. ik heb die bewuste avond ook een mail gestuurd naar Dinseyland Paris met de vraag hoe dit allemaal kan en wat nu meoten verwachten. Spijtig genoeg tot op heden geen antwoord. Vandaag 9 Paril 2024 nog steeds geen terugbetaling gehad. N contact via de chatbox met Leonie vandaag zijn is er ons weer gemeld dat de terugbetling nog steeds bij boekhouding moet verwerkt worden. we zijn ondertussen al 3 weken dat antwoord aan het krijgen dus het lijkt ons zeer ongeloofwaardig. ik vindt dit onacceptabel en wens een terugbetling zo snel mogelijk van ons bedrag. boekingsnummer/annulatienummer: 19168627
Berichten (6)
Disneyland Paris
Naar: J. V.
-------------------------***Typ uw reactie boven deze regel. Om uw email beter te behandelen, vragen wij u om het nummer dat tussen haakjes in het onderwerp staat niet weg te halen of the wijzigen ***----------------------------------------------Hélène, 10 apr 2024 11:43 CESTBeste Jeffrey Verscuren,Wij hebben uw bericht via de website van Test-Aankoop goed ontvangen en zullen deze zo spoedig mogelijk behandelen.Wij nemen vandaag nog contact met u op via het e-mailadres dat is gebruikt bij het reserveren van uw verblijf.We streven ernaar om uw kwestie snel en naar tevredenheid op te lossen.Met vriendelijke groet,klachtenbox@test-aankoop.be April 9, 2024 at 11:14----------------------------------------------klachtenbox@test-aankoop.be, 9 apr 2024 11:14 CEST [DLN46W-XV9M6]   [DLN46W-XV9M6]
J. V.
Naar: Disneyland Paris
beste,We hebben inderdaad een mail ontvangen van jullie vandaag. Spijtig genoeg stellen we weer vast dat we aan het lijntje worden gehouden. Het antwoord dat we via mail krijgen, telefonische en chatbox zijn spijtig genoeg altijd hetzelfde dat we maar geduld moeten hebben. ik kan begrijpen dat het druk is en wij hebben hier alle respect voor maar ik denk dat we ondertussen al lang genoeg wachten op onze terugbetaling van 920,36 euro, wel is waar wachten we al bijna 6 weken op de terugbetaling hiervan en eigenlijk zijn jullie al 4 weken te laat. In de verkoopsvoorwaarden staat duidelijk dat de storting binnen de 14 dagen zal uitgevoerd worden? Wij zijn absoluut niet akkoord mee om nog verder aan het lijntje gehouden te worden. We zijn namelijk jaarpashouders van Disneyland Paris maar door dit voorval zijn wel al een tijdje niet meer kunnen gaan, dit vinden we zeer spijtig!
J. V.
Naar: Disneyland Paris
Ondertussen zijn we 18/04 en hebben we nog steeds geen terugbetaling ontvangen! We zijn al van 2 maart aan het wachten en nog steeds niets. Op 10/04 was ons laatste contact waaron jullie diepen verontschuldigen werden geboden en er alles gingen aan doen om de terugbetaling in orde te brengen. We hebben elke mail beantwoord en het terugbetalings formulier ingevuld en ondertussen zijn we 7 werkdag verder en hebben we nog niets mogen ontvangen! We hebben op 17/04 eerst persoonlijk terug contact met jullie proberen op te nemen via mail maar spijtig genoeg geen reactie. Gaat het nog ooit terug betaald worden want dit voelt gewoon aan als puur bedrog net zoals je bestolen bent! Eveneens zijn we door dit voorval al enkele weken niet naar Disneyland Paris kunnen komen terwijl we jaarpashouders zijn? We betalen voor een heel jaar net alles in een bedrag want maar kunnen door jullie fouten geen heel jaar komen. Ik vindt het onaanvaardbaar hoe jullie ons momenteel behandelen!
J. V.
Naar: Disneyland Paris
Ondertussen zijn we bijna 2 maanden verder en 14 dagen na ons laatste contact in verband met de terugbetaling. Nog steeds hebben we geen update nog hebben we de terugbetaling ontvangen. Formulieren ingevuld en opgestuurd zoals jullie ons vertelde per mail maar nog steeds niets. Onbegrijpelijk is het en absoluut niet klant gericht dat jullie werken. Geld ontvangen is geen probleem maar een terugbetaling doen is heel wat anders. We zouden graag eindelijk eens iets vernemen van jullie in verband met onze terugbetaling!
J. V.
Naar: Disneyland Paris
ondetussen zijn we weer een hele tijd verder en hebben we nog steeds geen terugbetaling gehad, sterker nog er wordt zelf niet meer geantwoord op onze mails die we jullie sturen! Dit is pure oplichting, 920,36 euro achterhouden van klanten! het weekendje dat we normaal gepland hadden is al lang voor dus het wordt wel eens tijd voor een terugbetaling.Geld ontvangen is blijkbaar geen probleem dat hebben we 2 weekenden geleden nog gezien toen we in Disneyland Paris zijn geweest. Dus we hebben ondertussen voor dit weekend al 2x betaald. Het weekend dat is geanulleerd en het weekend dat we terug opnieuw hebben moeten boeken. Zeker omdat we het weekendje dat we oorsprongkelijk hadden geboekt op jullie aanraden is geanulleerd omdat we de boeking niet konden wijzigingen door de nieuwe Toeriste belasting.Schamtelijk van jullie is dit naar jullie jaarpashouders! De magie van Disneyland is weg, gewoon helemaal weg!We zullen hier verder met gaan want dit is ontoelaatbaar en zouden graag ons geld terug hebben.
Disneyland Paris
Naar: J. V.
-------------------------***Typ uw reactie boven deze regel. Om uw email beter te behandelen, vragen wij u om het nummer dat tussen haakjes in het onderwerp staat niet weg te halen of the wijzigen ***----------------------------------------------Evi, 29 apr 2024 17:21 CESTBeste Jeffrey Verscuren,Onze excuses voor de vertraging in ons antwoord.Wij hebben uw berichten via de website van Test-Aankoop goed ontvangen.Wij hebben zojuist een email gestuurd naar het e-mailadres dat was gebruikt bij het reserveren van uw verblijf.Met vriendelijke groet,klachtenbox@test-aankoop.be April 29, 2024 at 14:02----------------------------------------------klachtenbox@test-aankoop.be, 29 apr 2024 14:02 CEST [X6NY02-W525G]   [X6NY02-W525G]
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten