Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Weigering van retour MiniTool Software
Beste,Op 8 mei heb ik een digitale kopie aangeschaft voor MiniTool Partition Wizard Pro Annual. Dit is een software programma voor het overzetten van data. Het programma heeft mijn probleem niet kunnen oplossen en heb van mijn aankoop willen afzien. Ik heb onmiddelijk de verdeler gecontacteerd en kreeg bericht dat mijn jaarlijkse hernieuwing werd opgezegd.Dit was niet mijn vraag aangezien ik een retour wilde van de betaling op 8 mei.Ik heb hen technische uitleg gegeven, waarop ze dit hebben doorgespeeld naar de uitgever van de software. Refund werd geweigerd.Ik heb hen gewezen op Belgische econimische wet Art. VI.70. § 1. waarin duidelijk staat dat ik 14 dagen recht heb op retour. Weer hebben ze dit doorgespeeld naar de uitgever van de software en weer werd er geweigerd.De uitgever MiniTool heb ik ondertussen ook rechtstreeks gecontacteerd met dezelfde vraag.Kunnen jullie mij helpen in het contacteren van de verdeler en/of uitgever zodat ik mijn geld terug kan zien, aub? De software heb ik reeds gedeinstalleerd en gebruik ik niet langer. De sleutel mag onmiddelijk opgezegd worden.Bedankt!
Onterechte domiciliering
Geachte, ik ken uw bedrijf niet… toch kreeg ik van mijn bank melding dat er een domicilieringsopdracht geopend zou zijn op mijn bankrekeningnummer… ik weet niet waarover het gaat, ik heb nergens iets besteld en zeker niet gekozen voor betaling via domiciliering en al zeker niet via een betaalinstantie waar ik nog nooit van gehoord heb. ik vind ook nergens in mijn recent e-mailverkeer ook maar iets terug over een bestelling voor een bedrag van €109… Ik heb meteen de eerste betaling van €109 geblokkeerd, maar daarmee is het probleem niet van de baan. Ik wil dat het stopgezet wordt… en bovenal wil ik weten hoe u aan mijn gegevens en bankgegevens komt? Ik vind nergens een telefoonnummer waarop ik u vanuit België in het Nederlands kan bereiken, dit komt me al zeer frauduleus over… ik doe hierover dan ook zeker aangifte bij de politie. Dit klopt niet!!! Ik hoop op een zeer spoedig antwoord! Alvast bedankt! Mvg.
terugbetalingsproblemen
Het is meer dan een jaar geleden (21.11.2022 aankoopdatum) dat ik het product (een laptop) kocht en terugstuurde, in al die tijd heb ik mijn geld niet teruggekregen. Ik stuurde talloze e-mails naar al hun contactadressen, belde hun centra talloze malen en ze gaven me verkeerde e-mailadressen, uiteindelijk antwoordde er slechts één nadat ik alle hoop had verloren. Ik dacht dat alles zou worden opgelost, de persoon die contact met mij opnam leek vastbesloten om deze situatie op te lossen, maar na een aantal weken wachten waar niemand mij antwoordde, begreep ik dat ik dit incident moest melden.
problemen met terugbetaling
BesteIk bestelde online een licentie om dubbele foto's te vinden op mijn pc. Bij het installeren van de demo zocht deze op netwerkschijven. Bij de aangekochte versie doet hij dit niet.Ik schreef diezelfde dag paypal aan om een geschil te openen.Het geschil werd onmiddellijk gesloten in het voordeel van de verkoper.Ik had zelf ook geen kans om dit te weerleggen want het geschil kon zelfs ook niet meer tot claim worden geëscaleerd?Ik meende ook gelezen te hebben dat je een klacht kon sturen tot binnen de 180 dagen. Deze klacht is op 02/december 2020 onmiddellijk na testen doorgestuurd.Kan u helpen en zeggen wat er nog kan gebeuren om mijn bedrag van 27.78€ terug te vorderen?Mvg,Nicky Swannet
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten