Terug

problemen met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. S.

Naar: Digital River

15/12/2020

BesteIk bestelde online een licentie om dubbele foto's te vinden op mijn pc. Bij het installeren van de demo zocht deze op netwerkschijven. Bij de aangekochte versie doet hij dit niet.Ik schreef diezelfde dag paypal aan om een geschil te openen.Het geschil werd onmiddellijk gesloten in het voordeel van de verkoper.Ik had zelf ook geen kans om dit te weerleggen want het geschil kon zelfs ook niet meer tot claim worden geëscaleerd?Ik meende ook gelezen te hebben dat je een klacht kon sturen tot binnen de 180 dagen. Deze klacht is op 02/december 2020 onmiddellijk na testen doorgestuurd.Kan u helpen en zeggen wat er nog kan gebeuren om mijn bedrag van 27.78€ terug te vorderen?Mvg,Nicky Swannet

Berichten (1)

Digital River

Naar: N. S.

15/12/2020

Thank you for your email. You have reached an email address that is no longer monitored. For questions on your MyCommerce order, please visit us at: s:www.mycommerce.com/shopper-support/For technical support and assistance with the use of your product, please contact the publisher directly through their website.Vielen Dank f¨¹r Ihre E-Mail. Sie haben eine E-Mail-Adresse erreicht, die nicht mehr ¨¹berwacht wird. Bei Fragen zu Ihrer MyCommerce-Bestellung besuchen Sie uns bitte unter: s:www.mycommerce.com/shopper-support/F¨¹r technischen Support und Unterst¨¹tzung bei der Verwendung Ihres Produkts wenden Sie sich bitte direkt an den Hersteller ¨¹ber dessen Website.¥á©`¥ë¤ò픤­¤¢¤ê¤¬¤È¤¦¤´¤¶¤¤¤Þ¤¹¡£ ´ó‰ä¤´aÔ»ó¤ò¤ª¤«¤±ÉꤷÔU¤´¤¶¤¤¤Þ¤»¤ó¤¬¡¢¤³¤Î¥á©`¥ë¥¢¥É¥ì¥¹¤Ï¤¹¤Ç¤Ë±OÒ•¤µ¤ì¤Æ¤¤¤Ê¤¤¥á©`¥ë¥¢¥É¥ì¥¹¤Ç¤´¤¶¤¤¤Þ¤¹¡£ MyCommerce¤Î¤´×¢ÎĤËév¤¹¤ë¤´Ù†–¤¬¤´¤¶¤¤¤Þ¤·¤¿¤é¡¢Ï Ó›URL¤Ë¤Æ¥¢¥¯¥»¥¹¤¯¤À¤µ¤¤¤Þ¤»¡£s:www.mycommerce.com/shopper-support/±¾ÑuÆ·¤Î¤´Ê¹Óa¤Ëév¤¹¤ë¥Æ¥¯¥Ë¥«¥ë¥µ¥Ý©`¥È¤ÎŒê¤¬±ØÒª¤ÎˆöºÏ¡¢¥á©`¥«©`¤Î¥¦¥§¥Ö¥µ¥¤¥È¤«¤éÖ±½Ó¤ª†–¤¤ºÏ¤ï¤»¤¤¤¿¤À¤±¤Þ¤¹¤è¤¦¤ªîФ¤¤¤¤¿¤·¤Þ¤¹¡£Ð»Ð»ÄúµÄÀ´ÐÅ¡£ÄúÒѵ½´ï²»ÔÙÊܼàÊӵĵç×ÓÓʼþµØÖ·¡£Èç¹ûÄú¶ÔMyCommerce¶©µ¥ÓÐÒÉÎÊ£¬Çëͨ¹ýÒÔÏ ÍøÖ··aÎÊÎÒaÇ£ºs£ºwww.mycommerce.com/shopper-support/ÓйزúƷʹÓõļ¼ÊõÖ§³ÖºÍ°ïÖú£¬ÇëÖ±½Óͨ¹ý·¢²¼ÕßµÄÍøÕ¾Óë·¢²¼ÕßÁªÏµ¡£


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform