Terug

Onterechte domiciliering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. K.

Naar: Digital River

02/03/2024

Geachte, ik ken uw bedrijf niet… toch kreeg ik van mijn bank melding dat er een domicilieringsopdracht geopend zou zijn op mijn bankrekeningnummer… ik weet niet waarover het gaat, ik heb nergens iets besteld en zeker niet gekozen voor betaling via domiciliering en al zeker niet via een betaalinstantie waar ik nog nooit van gehoord heb. ik vind ook nergens in mijn recent e-mailverkeer ook maar iets terug over een bestelling voor een bedrag van €109… Ik heb meteen de eerste betaling van €109 geblokkeerd, maar daarmee is het probleem niet van de baan. Ik wil dat het stopgezet wordt… en bovenal wil ik weten hoe u aan mijn gegevens en bankgegevens komt? Ik vind nergens een telefoonnummer waarop ik u vanuit België in het Nederlands kan bereiken, dit komt me al zeer frauduleus over… ik doe hierover dan ook zeker aangifte bij de politie. Dit klopt niet!!! Ik hoop op een zeer spoedig antwoord! Alvast bedankt! Mvg.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform