Meest recente klachten

J. V.
6/11/2025

Terugbetaling geweigerd

Eten besteld bij deliveroo. Foute levering, kon pas de volgende dag een klacht indienen. Site vraagt om "bewijsstukken" die niet bestaan, de bezorger is met de leverbon vertrokken. Ik probeer duidelijkheid te scheppen door via screenshot aan te tonen hoe de vergissing is kunnen gebeuren (gelijkaardige producten krijgen dezelfde naam. Reactie: een geautomatiseerde mail in het Engels die de klacht weigert, minuten nadat ik hem had ingediend. Contactgegevens of informatie om de "beslissing" aan te vechten uiteraard nergens te vinden.

Opgelost
J. H.
20/01/2025

Niks gehad

Wij hebben mc donalds hasselt besteld om ongeveer 21 u ondertussen is het bijna 23u en we hebben nog steeds niks ontvangen de mc donalds is ondertussen ook al dicht, dus ik denk ook dat wij niks meer gaan zien hier.

Opgelost
R. S.
11/09/2024

Weigeren volledige terugbetaling van mislukte levering en weigeren daarbovenop een reden te geven

We hadden Pizzas besteld (oorspronkelijk €52,14 met €20 korting)en deze kwamen helemaal koud en door elkaar geschud toe. We hebben direct contact opgenomen met de klantendienst en zij zeiden ons dat we een volledige terugbetaling van €32,14 konden verwachten wat logisch was aangezien dit bedrag was dat we betaald hadden. De dag erna bellen ze nog eens naar mijn vriendin om dit te bevestigen wat raar was maar hey, misschien slechte interne communicatie. Wat later krijgt ze een mail in het Italiaans dat ze €9,86 op haar rekening krijgt en een voucher van €6,14... Duidelijk dus niet die €32,14. Ze heeft dan nog eens contact opgenomen met de klantendienst die dan €3,78 gestort hebben en een voucher van €2,36 hieraan toegevoegd hadden. Mail gestuurd dat dit een foutje moest zijn maar de persoon van de klantendienst antwoorde met een onsamenhangende mail ter 'verduidelijking' Dus hebben we een mail gestuurd dat dit op €22,14 uitkwam (waarvan €13,64 daadwerkelijk terugbetaald was op de rekening en de rest vouchers waren die we enkel bij deliveroo kunnen uitgeven). Dan heeft dezelfde persoon hierop geantwoord dat hij niets meer voor ons kon betekenen en dat we niet meer moesten mailen. Deur dus gewoon in ons gezicht dicht geslagen.

Opgelost
R. G.
10/09/2024

terugbetaling wordt beloofd maar gebeurd niet.

Beste Deliveroo, Ik richt mij tot u met betrekking tot een aanhoudend probleem rond de terugbetaling van drie geannuleerde bestellingen (dossiernummer: 10.96.95.12). Conform uw eigen beleid zou de terugbetaling binnen vijf werkdagen automatisch plaatsvinden. Helaas is dit niet gebeurd, ondanks dat de bestellingen inmiddels geruime tijd geleden zijn geannuleerd. Tot op heden heb ik meerdere malen contact opgenomen met de klantenservice via de live chat. Elke keer werd mij verteld dat men het vervelend vindt dat de terugbetaling nog niet in orde is en dat mijn zaak zou worden doorgestuurd naar de juridische afdeling. Echter, sindsdien heb ik niets meer vernomen, en er is nog steeds geen terugbetaling ontvangen. Dit leidt tot grote frustratie. Ik verwacht van een professioneel bedrijf als Deliveroo een correcte afhandeling van dit soort zaken en een betere opvolging van klachten. Ik verzoek u dan ook met klem om deze kwestie zo spoedig mogelijk op te lossen en de terugbetaling onmiddellijk in orde te maken. info bestellingen: 1) bestelling nr7165 bij Carrefour Express Moretus op 6 augustus 2024 Totaal 77,64 € 2) bestelling nr1209 Proxy Delhaize Vleminckveld op 6 augustus 2024 totaal 49,24 € 3) bestelling nr6011 Carrefour Express Kessel-lo Dieste totaal 35,30 €

Afgesloten
J. K.
30/08/2024

Terugbetalingsprobleem

K Beste, Op 22 augustus heb ik 2 maal proberen te bestellen via deliveroo. 2 maal krijg ik melding dat de bestelling mislukt is (zie bijlage) toch is er 2 maal een bedrag van 41.79 van mijn rekening gegaan. Als ik hun probeer te bereiken via hulp bij bestelling krijg ik een wit scherm (zie bijlage). Ik heb dan via een oudere bestelling toch contact met hun kunnen opnemen. Daar zeiden ze dat het geld binnen de 24u zou worden terug gestort. Na 24u heb in opnieuw contact opgenomen en toen vertelde ze me dat het de schuld was van de bank omdat ze mijn gegevensgegevens gedeclined hadden. Op deliveroo heb ik geen betaalgegevens en ik heb betaald via de bancontact app. Ik heb de bank dan via telefoon gecontacteerd en daar zeiden ze me dat het geld gewoon van mijn rekening naar die van hun was gegaan. Dan heb ik deliveroo opnieuw gecontacteerd via telefoon. Daar zeiden me dat een "speciaal" team me zou contacteren binnen de 48u uur om dit uit te klaren. Ik heb nooit iets van hun mogen vernemen. Ik heb hun dan nog maar eens gecontacteerd via de app waar ze me nu een wachttijd van 7 werkdagen oplegde voor de terug betaling. Na 8 werkdagen heb ik nog steeds geen antwoorden of geld. Ik heb enkel nog een mail ontvangen van hun "speciaal betalingsteam" in een andere taal.

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform