Terug

Niks gehad

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

J. H.

Naar: Deliveroo

20/01/2025

Wij hebben mc donalds hasselt besteld om ongeveer 21 u ondertussen is het bijna 23u en we hebben nog steeds niks ontvangen de mc donalds is ondertussen ook al dicht, dus ik denk ook dat wij niks meer gaan zien hier.

Berichten (4)

Deliveroo

Naar: J. H.

21/01/2025

------Deliveroo------ Beste Klachten, Bedankt voor je e-mail. We nemen zo snel mogelijk contact met je op. Mocht je nog meer vragen hebben, reageer dan op deze e-mail of neem telefonisch contact met ons op via 088-Deliver (088-3354837) onder vermelding van referentienummer (121524674) . Klachten 20 jan 2025 22::15 GMT ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ [VV35R3-Y4RDL]

Deliveroo

Naar: J. H.

21/01/2025

------Deliveroo------ Caroll (Deliveroo Belgium) 21 jan 2025 09::53 GMT Hoi Jana, Bedankt voor je bericht. Ik begrijp hoe onaangenaam het is dat je heel lang op je bestelling hebt moeten wachten en dat het restaurant reeds gesloten was. Mijn excuses voor het ongemak dat je hierdoor hebt ondervonden. Ik begrijp hoe belangrijk het is om een probleemloze ervaring te hebben. Ik kan geen actieve Deliveroo-account vinden die gekoppeld is aan dit e-mailadres. Om dit verder te kunnen onderzoeken heb ik de volgende informatie nodig: Volledige naam Het e-mailadres dat gekoppeld is aan je Deliveroo-account Het telefoonnummer dat gekoppeld is aan je Deliveroo-account Je vindt het e-mailadres in het onderdeel 'Mijn account' in onze app en op onze website. Wachtende op je reactie. Met vriendelijke groet, Caroll Deliveroo Klantenservice Klachten 20 jan 2025 22:15 GMT ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ [VV35R3-Y4RDL]

Deliveroo

Naar: J. H.

23/01/2025

------Deliveroo------ Hallo Klachten, We hebben je onlangs een update gestuurd over jouw bericht aan ons en wilden graag weten of je nog andere vragen of opmerkingen had? We houden deze melding de komende 48 uur open in afwachting van jouw antwoord, anders sluiten we deze melding. Met vriendelijke groet, het Deliveroo-team. Hier is een herinnering van het bericht dat u stuurde Caroll (Deliveroo Belgium) 21 jan 2025 09::53 GMT Hoi Jana, Bedankt voor je bericht. Ik begrijp hoe onaangenaam het is dat je heel lang op je bestelling hebt moeten wachten en dat het restaurant reeds gesloten was. Mijn excuses voor het ongemak dat je hierdoor hebt ondervonden. Ik begrijp hoe belangrijk het is om een probleemloze ervaring te hebben. Ik kan geen actieve Deliveroo-account vinden die gekoppeld is aan dit e-mailadres. Om dit verder te kunnen onderzoeken heb ik de volgende informatie nodig: Volledige naam Het e-mailadres dat gekoppeld is aan je Deliveroo-account Het telefoonnummer dat gekoppeld is aan je Deliveroo-account Je vindt het e-mailadres in het onderdeel 'Mijn account' in onze app en op onze website. Wachtende op je reactie. Met vriendelijke groet, Caroll Deliveroo Klantenservice Klachten 20 jan 2025 22:15 GMT ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ [VV35R3-Y4RDL]

Deliveroo

Naar: J. H.

24/01/2025

------Deliveroo------ Hallo Klachten, We hebben een paar dagen geleden contact met je opgenomen om te vragen of je de laatste update van Caroll al had kunnen bekijken? We hebben nog niets gehoord, dus we zullen deze melding nu als voorlopig oplost categoriseren. We hopen dat je het probleem met succes hebt opgelost. Zo niet, antwoord dan de komende dagen op deze e-mail en jouw melding wordt automatisch weer heropend. Nogmaals bedankt dat je voor Deliveroo hebt gekozen, nog een fijne dag! Met vriendelijke groet, Het Deliveroo-team. Hier is een herinnering van waar je melding over ging: Caroll (Deliveroo Belgium) 21 jan 2025 09::53 GMT Hoi Jana, Bedankt voor je bericht. Ik begrijp hoe onaangenaam het is dat je heel lang op je bestelling hebt moeten wachten en dat het restaurant reeds gesloten was. Mijn excuses voor het ongemak dat je hierdoor hebt ondervonden. Ik begrijp hoe belangrijk het is om een probleemloze ervaring te hebben. Ik kan geen actieve Deliveroo-account vinden die gekoppeld is aan dit e-mailadres. Om dit verder te kunnen onderzoeken heb ik de volgende informatie nodig: Volledige naam Het e-mailadres dat gekoppeld is aan je Deliveroo-account Het telefoonnummer dat gekoppeld is aan je Deliveroo-account Je vindt het e-mailadres in het onderdeel 'Mijn account' in onze app en op onze website. Wachtende op je reactie. Met vriendelijke groet, Caroll Deliveroo Klantenservice Klachten 20 jan 2025 22:15 GMT ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ [VV35R3-Y4RDL]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform