------Deliveroo------
Hallo Klachten,
We hebben een paar dagen geleden contact met je opgenomen om te vragen of je de laatste update van Caroll al had kunnen bekijken?
We hebben nog niets gehoord, dus we zullen deze melding nu als voorlopig oplost categoriseren. We hopen dat je het probleem met succes hebt opgelost. Zo niet, antwoord dan de komende dagen op deze e-mail en jouw melding wordt automatisch weer heropend.
Nogmaals bedankt dat je voor Deliveroo hebt gekozen, nog een fijne dag!
Met vriendelijke groet,
Het Deliveroo-team.
Hier is een herinnering van waar je melding over ging:
Caroll (Deliveroo Belgium)
21 jan 2025 09::53 GMT
Hoi Jana,
Bedankt voor je bericht.
Ik begrijp hoe onaangenaam het is dat je heel lang op je bestelling hebt moeten wachten en dat het restaurant reeds gesloten was. Mijn excuses voor het ongemak dat je hierdoor hebt ondervonden. Ik begrijp hoe belangrijk het is om een probleemloze ervaring te hebben.
Ik kan geen actieve Deliveroo-account vinden die gekoppeld is aan dit e-mailadres. Om dit verder te kunnen onderzoeken heb ik de volgende informatie nodig:
Volledige naam
Het e-mailadres dat gekoppeld is aan je Deliveroo-account
Het telefoonnummer dat gekoppeld is aan je Deliveroo-account
Je vindt het e-mailadres in het onderdeel 'Mijn account' in onze app en op onze website.
Wachtende op je reactie.
Met vriendelijke groet,
Caroll
Deliveroo Klantenservice
Klachten
20 jan 2025 22:15 GMT
[VV35R3-Y4RDL]