Terug

Terugbetaling geweigerd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

J. V.

Naar: Deliveroo

06/11/2025

Eten besteld bij deliveroo. Foute levering, kon pas de volgende dag een klacht indienen. Site vraagt om "bewijsstukken" die niet bestaan, de bezorger is met de leverbon vertrokken. Ik probeer duidelijkheid te scheppen door via screenshot aan te tonen hoe de vergissing is kunnen gebeuren (gelijkaardige producten krijgen dezelfde naam. Reactie: een geautomatiseerde mail in het Engels die de klacht weigert, minuten nadat ik hem had ingediend. Contactgegevens of informatie om de "beslissing" aan te vechten uiteraard nergens te vinden.

Berichten (1)

Deliveroo

Naar: J. V.

06/11/2025

------Deliveroo------ Mohannad (Deliveroo Belgium) 6 nov 2025 21::55 GMT Hoi Klachten, Bedankt voor het contacteren van Deliveroo. Je neemt contact op met het klantenserviceteam van Deliveroo. Als je hulp nodig hebt, kun je op dit bericht reageren met de details van je vraag, zodat we je kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Mohannad Deliveroo Customer Care Klachten 6 nov 2025 10:15 GMT


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform