Terug

Weigeren volledige terugbetaling van mislukte levering en weigeren daarbovenop een reden te geven

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

R. S.

Naar: Deliveroo

12/09/2024

We hadden Pizzas besteld (oorspronkelijk €52,14 met €20 korting)en deze kwamen helemaal koud en door elkaar geschud toe. We hebben direct contact opgenomen met de klantendienst en zij zeiden ons dat we een volledige terugbetaling van €32,14 konden verwachten wat logisch was aangezien dit bedrag was dat we betaald hadden. De dag erna bellen ze nog eens naar mijn vriendin om dit te bevestigen wat raar was maar hey, misschien slechte interne communicatie. Wat later krijgt ze een mail in het Italiaans dat ze €9,86 op haar rekening krijgt en een voucher van €6,14... Duidelijk dus niet die €32,14. Ze heeft dan nog eens contact opgenomen met de klantendienst die dan €3,78 gestort hebben en een voucher van €2,36 hieraan toegevoegd hadden. Mail gestuurd dat dit een foutje moest zijn maar de persoon van de klantendienst antwoorde met een onsamenhangende mail ter 'verduidelijking' Dus hebben we een mail gestuurd dat dit op €22,14 uitkwam (waarvan €13,64 daadwerkelijk terugbetaald was op de rekening en de rest vouchers waren die we enkel bij deliveroo kunnen uitgeven). Dan heeft dezelfde persoon hierop geantwoord dat hij niets meer voor ons kon betekenen en dat we niet meer moesten mailen. Deur dus gewoon in ons gezicht dicht geslagen.

Berichten (5)

Deliveroo

Naar: R. S.

12/09/2024

------Deliveroo------ Trudiene (Deliveroo Belgium) 12 sep 2024 12::51 GMT+1 Beste,Bedankt voor je bericht.Ik begrijp heel goed hoe onprettig dit is voor de klant. Ik wil dit heel graag nakijken voor de klant, zodat zij geholpen kan worden. Om dit verder te kunnen onderzoeken heb ik de volgende informatie nodig van de klant:Volledige naamHet e-mailadres dat gekoppeld is aan je Deliveroo-accountHet telefoonnummer dat gekoppeld is aan je Deliveroo-accountJe vindt het e-mailadres in het onderdeel 'Mijn account' in onze app en op onze website.We zien je reactie tegemoet.Met vriendelijke groet,TrudieneDeliveroo KlantenserviceKlachten 12 sep 2024 00:30 GMT+1 ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌[9Z3RGD-25LX3]

R. S.

Naar: Deliveroo

12/09/2024

Dag, intussen hebben we een oplossing gekregen door uw collega Juliana. Zij heeft uiteindelijk nog €10 gestort en €6 tegoed op het account van mijn vriendin gezet. Dit was wel pas na de zoveelste mail en het is spijtig dat we hier zo veel tijd aan moesten verspillen. De klacht is in ieder geval opgelost maar met veel moeite.

Deliveroo

Naar: R. S.

12/09/2024

------Deliveroo------ Eliza (Deliveroo Belgium) 12 sep 2024 16::56 GMT+1 Hoi Raphael,Bedankt voor het opvolgen van je vorige bericht.Ik heb het nagekeken en het is niet fijn dat de bestelling van je vriendin helemaal koud en door elkaar geschud was toegekomen. Ik begrijp heel goed hoe onprettig dit voor jullie kan zijn. Bovendien begrijp ik hoe vervelend het voor je is dat je pas na zoveel e-mails een oplossing hebt ontvangen en dat je hier veel tijd aan kwijt bent.Ik ben wel blij dat er uiteindelijk een oplossing is gekomen en dat er een totaalbedrag van nog € 16,00 is ontvangen. Mocht je in de toekomst problemen ervaren met je bestelling, kun je met ons team chatten via de Help-sectie in onze app of je kunt ons ook bellen op +32 28 95 40 05.Daarnaast heb je de mogelijkheid om ons te mailen op het e-mailadres hello@deliveroo.be. Zo kunnen we een passende en klantvriendelijke oplossing vinden.Ik hoop dat ik je in de nabije toekomst onder betere omstandigheden weer mag verwelkomen en als je nog vragen hebt, laat het mij dan zeker weten.Met vriendelijke groet,ElizaDeliveroo KlantenserviceKlachten 12 sep 2024 14:00 GMT+1 ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌[G0W9J3-W75V3]

Deliveroo

Naar: R. S.

14/09/2024

------Deliveroo------ Hallo Klachten, We hebben je onlangs een update gestuurd over jouw bericht aan ons en wilden graag weten of je nog andere vragen of opmerkingen had? We houden deze melding de komende 48 uur open in afwachting van jouw antwoord, anders sluiten we deze melding. Met vriendelijke groet, het Deliveroo-team. Hier is een herinnering van het bericht dat u stuurdeTrudiene (Deliveroo Belgium) 12 sep 2024 12::51 GMT+1 Beste,Bedankt voor je bericht.Ik begrijp heel goed hoe onprettig dit is voor de klant. Ik wil dit heel graag nakijken voor de klant, zodat zij geholpen kan worden. Om dit verder te kunnen onderzoeken heb ik de volgende informatie nodig van de klant:Volledige naamHet e-mailadres dat gekoppeld is aan je Deliveroo-accountHet telefoonnummer dat gekoppeld is aan je Deliveroo-accountJe vindt het e-mailadres in het onderdeel 'Mijn account' in onze app en op onze website.We zien je reactie tegemoet.Met vriendelijke groet,TrudieneDeliveroo KlantenserviceKlachten 12 sep 2024 00:30 GMT+1 ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌[9Z3RGD-25LX3]

Deliveroo

Naar: R. S.

15/09/2024

------Deliveroo------ Hallo Klachten,We hebben een paar dagen geleden contact met je opgenomen om te vragen of je de laatste update van al had kunnen bekijken?We hebben nog niets gehoord, dus we zullen deze melding nu als voorlopig oplost categoriseren. We hopen dat je het probleem met succes hebt opgelost. Zo niet, antwoord dan de komende dagen op deze e-mail en jouw melding wordt automatisch weer heropend.Nogmaals bedankt dat je voor Deliveroo hebt gekozen, nog een fijne dag! Met vriendelijke groet,Het Deliveroo-team. Hier is een herinnering van waar je melding over ging:Trudiene (Deliveroo Belgium) 12 sep 2024 12::51 GMT+1 Beste,Bedankt voor je bericht.Ik begrijp heel goed hoe onprettig dit is voor de klant. Ik wil dit heel graag nakijken voor de klant, zodat zij geholpen kan worden. Om dit verder te kunnen onderzoeken heb ik de volgende informatie nodig van de klant:Volledige naamHet e-mailadres dat gekoppeld is aan je Deliveroo-accountHet telefoonnummer dat gekoppeld is aan je Deliveroo-accountJe vindt het e-mailadres in het onderdeel 'Mijn account' in onze app en op onze website.We zien je reactie tegemoet.Met vriendelijke groet,TrudieneDeliveroo KlantenserviceKlachten 12 sep 2024 00:30 GMT+1 ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌[9Z3RGD-25LX3]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform