Slecht

37 punten Info

Meest recente klachten

I. L.
10/12/2025

Abonnement niet van ons

Geachte mevrouw/heer, Op 9/12/2025 ontving ik van u, Riverty Services, een mail met het verzoek tot betaling van het bedrag van 204,99 euro dossiernummer 501000136117. Deze vordering betwist ik in zijn geheel. Op 7/8/25 schreef ik DAZN hierover reeds aan. De vermeende vordering van deze firma is ongegrond omdat ons abonnement niet meer actief is. In bijlage de mail die we van DAZN hierover ontvingen. DAZN is nu bezig om ons de vorige 2 jaar dat we een abonnement zouden gehad hebben, maar dat niet van ons was, terug te betalen. Deze procedure loopt al sinds 7 augustus. Op 4/10/25 lieten ze weten dat dit tot 90 dagen kon duren. Gelieve mij binnen de 3 dagen na ontvangst van dit schrijven schriftelijk te bevestigen dat u elke verdere invorderingsactie ten aanzien van mij definitief beëindigd hebt. Met vriendelijke groet,

In behandeling
G. D.
28/11/2025

Onterecht gelden afgehaald door dazn na op tijd te hebben geannuleerd

Geachte Ik heb al enige tijd een abonnement op dazn , maar heb dit onlangs en tijdig geannuleerd Nu de gelden van 19…. Euro zijn er toch afgegaan nadat we meer dan tijdig hebben geannuleerd en is ook te bewijzen Ik veronderstel dat dit een vergissing is Zouden jullie de 20 euro willen terugstorten a.u.b. Met vriendelijke groeten Gert en Matteo de clercq Abonnement Matteo de clercq E-Mail waarop het abonnement staat is : m.de.clercq@icloud.com

In behandeling
S. V.
25/11/2025

DAZN

Beste, Ik ben abonnee bij DAZN. Nu kan ik echter niet meer naar Belgisch voetbal kijken omdat ze dit niet meer aanbieden. Ik heb dan mijn abonnement opgezegd maar moet nog tem 27/07/2026 maandelijks betalen voor iets wat ze niet meer aanbieden! Wat kan ik doen? Gr Steve Vermeersch

In behandeling
H. S.
22/11/2025

Geen wedstrijden op TV - wel betalen

Beste, Ik betaal reeds 4 maanden abonnement aan DAZN, maar ik kan geen enkele voetbalwedstrijd bekijken. Ik heb een antwoord gekregen dat er geen contract bestaat, maar men houd mij wel elke maand 19,99 euro van mijn rekening. Als ik wil kijken vraagt men telkens opnieuw om te betalen. In kan nergens terecht bij DAZN om een antwoord te krijgen. Hieronder een bericht wat mij is toegestuurd. Hallo Hugo, Vielen Dank für deine Anfrage, die uns per Brief an unser Büro in München erreicht hat. Damit wir deine Anfragen in Zukunft schneller bearbeiten können, schlagen wir den Kontaktweg über E-Mail an help@dazn.com oder direkt per Chat über untenstehenden Link vor. Ich habe gerade deinen Account geprüft und gesehen, dass du keine aktive DAZN Mitgliedschaft hast. Bei weiteren Fragen kannst du gerne direkt auf diese E-Mail antworten oder unter https://www.dazn.com/de-DE/help nachsehen. Über diesen Link kannst du unser Support Team zwischen 8.00 und 23.00 Uhr auch per Chat erreichen. Sportliche Grüße Agnesa vom DAZN-Team ________________________________________ In bijlage voeg ik de mij ingehouden maandelijkse betalingen toe. Vriendelijke groeten hopend op een spoedig antwoord. Het in orde brengen van mijn abonnement of de totale verbreking met terugbetaling.

In behandeling
N. R.
13/11/2025

Bedrag van rekening zonder toestemming

Beste, Er is reeds 3 maanden - zonder onze toestemming - een bedrag van telkens 34,99€ van onze rekening gegaan naar DAZN. Dit hebben wij echter gisteren (12/11) pas opgemerkt.. Op geen enkel moment is er van onzentwege een abonnement aangevraagd, laat staan een domiciliëring toegestaan. We hebben enkel een proefperiode van 1 week toegestaan, waarbij we 1€ hebben betaald en daarna, volgens voorgeschreven werkwijze, opgezegd. Wij hebben op dit moment dus ook GEEN abonnement lopen en kunnen het dan ook niet opzeggen. Zouden ook niet weten hoe en waar we dit moeten doen.. De communicatie met DAZN laat te wensen over. Wij vragen dan ook de terugbetaling van 3 keer 34,99€. Ondertussen hebben wij op aanraden van ING onze kaarten geblokkeerd zodat er geen bedrag meer kan worden afgehaald. Bij ontvangst van de nieuwe kaarten zal het rekeningnummer waarop gestort moet worden, worden doorgegeven.

In behandeling

Hulp nodig?

Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 4 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform