Terug

Abonnement niet van ons

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

I. L.

Naar: DAZN

10/12/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 9/12/2025 ontving ik van u, Riverty Services, een mail met het verzoek tot betaling van het bedrag van 204,99 euro dossiernummer 501000136117. Deze vordering betwist ik in zijn geheel. Op 7/8/25 schreef ik DAZN hierover reeds aan. De vermeende vordering van deze firma is ongegrond omdat ons abonnement niet meer actief is. In bijlage de mail die we van DAZN hierover ontvingen. DAZN is nu bezig om ons de vorige 2 jaar dat we een abonnement zouden gehad hebben, maar dat niet van ons was, terug te betalen. Deze procedure loopt al sinds 7 augustus. Op 4/10/25 lieten ze weten dat dit tot 90 dagen kon duren. Gelieve mij binnen de 3 dagen na ontvangst van dit schrijven schriftelijk te bevestigen dat u elke verdere invorderingsactie ten aanzien van mij definitief beëindigd hebt. Met vriendelijke groet,

Berichten (4)

DAZN

Naar: I. L.

11/12/2025

Hallo, Kunt u ons uw e-mailadres bezorgen zodat we de situatie van uw account kunnen controleren? Met vriendelijke groet, DAZN Customer Service

I. L.

Naar: DAZN

11/12/2025

Beste, Dat e-mailadres staat vernoemd in de bijlage die bij mijn initieel bericht zit. Steven.inge14@skynet.be

DAZN

Naar: I. L.

11/12/2025

Hallo, U heeft geen actief abonnement bij DAZN. De terugbetaling van uw NFL Pass is uitgevoerd op 1 augustus 2025. Kunt u bevestigen dat u het bedrag heeft ontvangen? Heeft u nog een bijkomende vraag? Met vriendelijke groet, DAZN Customer Service

I. L.

Naar: DAZN

11/12/2025

Dag Ja, toch nog bijkomende vragen: 1. Kunnen wij van het incassobureau de bevestiging krijgen dat wij schuldvrij zijn? Moeten wij dat via jullie of via Paypal regelen? 2. Hebt u een zicht op hoever de terugbetaling van de vorige 2 abonnementsjaren staat? Voor zover wij weten sloten wij nooit een contract af bij jullie en tot op heden kregen wij geen verklaring via jullie over hoe wij dan wel aan een abonnement zouden gekomen zijn. Wij hebben nooit van jullie diensten gebruik gemaakt. Hierover stuurden wij reeds (klachten)mails naar jullie klantendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform